|
שלום לכל מי שפה...
|
View this Thread in Original format
| uzi |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
נשארו פה אנשים? |
מעט.
אני אקשיב מאוחר יותר, בהצלחה. |
|
|
| uzi |
הינה דעתי.
Xetro - Sex on a yellow desert
נטיה חזקה לכיוון הפסיכודאלי, שאני אישית לא מת עליו.
הרעיון חמוד לאללה.
בניה בסדר גמור.
כשהקצב נכנס וכל הצלילים מנגנים יחד יש איזה כובד מסויים שלא נעים כל כך. אולי אפילו יש שם איזה משהו שמזייף ברקע.
הצלילים טובים אבל אני לא מת על ההרמוניה.
הרעיון טוב, יש שם כמה צלילים ממש מדליקים.
Xetro - Running to nowhere
מתחיל פצצות, נותן תחושה שאם זה היה לכיוון המלודי\מרומם זה היה אדיר.
מתפתח לא רע.
הרמוניה בסדר גמור.
אקורדים סבבה.
כשמלודיה ראשית נכנסת (הווקל הקטוע הזה) יש לו פונטנציאל אבל לא מתתי ממנו.
מתפתח עם נטיה לפסיכודאלי, שאני לא מת עליה.
אקורדים ומלודיה דווקא טובים מאוד, יש משהו מרגש שם.
Xetro - You took my heart (Xetro remix)
כל הכבוד על האומץ עם הווקל. לא אהבתי אותו אבל זה אשכרה קשה לעשות ווקל טוב עם טראנס איכותי.
הטראק לא בשבילי, דיי בינוני, לא מעניין אותי.
בסוף נכנסים כמה אקורדים שמתפתחים למשהו דווקא לא רע!
יש משהו בהרמוניה בסוף שמזכיר קצת את טיאסטו (בהקצנה), הצלילים המלוכלכים על גבי פאד רך.
Xetro - My addiction (Xetro's saint mix)
לפאד החד והגבוה הזה יש פוטנציאל עצום, אולי פספסת או הקצנת יותר מדי אותו.
בסוף כשהכל מנגנים יחד, הרעיון שלך לא רע אך יש כמה צלילים יותר מדי.
לא אהבתי את הנושא כל כך, הטראק הזה לא בשבילי.
הטראק בנוי סביר.
Xetro - Forgotten
הרעיון טוב מאוד אבל אני לא אוהב את הביצוע בכלל.
המלודיה והפאד נחמדים, הם מנגנים כמה תווים מרגשים יחד.
לא אוהב בכלל את ההרמוניה כשכולם מנגנים יחד.
לא אהבתי את הזרימה.
יש לטראק פוטנציאל עצום, אבל אתה צריך לשנות שם דיי הרבה!
*** כל הביקורות הן לדעתי האישית *** |
|
|
| Vortex_SA |
| אז מה שהבנתי ממך זה שהכל לא היה ממש לטעמך...? |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אז מה שהבנתי ממך זה שהכל לא היה ממש לטעמך...? |
הסגנון, בגדול, הוא לא בשבילי אבל
Xetro - Running to nowhere
יכול להיות פצצה בשינויים קלים. |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
שגיא זה אתה ?! |
כן זה אני, מי אתה??
ותודה עוזי על ההקשבה, ועל הביקורות, אני תמיד מעריך ביקורות בונות... |
|
|
| DJMIKE |
אאממ קשה לנחש מהשם
זה מייק
ישבנו לפני כמה זמן עם אור ואלינור באיזה בר בפלורנטין...
-מוריד את הקטעים- |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
אאממ קשה לנחש מהשם
זה מייק
ישבנו לפני כמה זמן עם אור ואלינור באיזה בר בפלורנטין...
-מוריד את הקטעים- |
נכון נכון... מה קורה? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
Xetro - Forgotten
!!!!קטע פיצוץץץץץץ
:crazy:
את האחרים אני עכשיו יוריד ואשמע
;) |
|
|
| Vortex_SA |
150
הסתכלו, שלושה הגיבו? יאללה אנשים אני רוצה לשמוע את דעתכם! |
|
|
| YuVaL |
| אני אוריד יותר מאוחר.. אתן לך כבר פידבק.. |
|
|
|
|