return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
פיגועעעע כוס עמק (pg. 2)
View this Thread in Original format
eXeTik
בואנ'ה מורן... זה באמת מזל

בכל מקרה... מבצע חומת מגן נכשל, ולהיכנס בהם עוד פעם לא יעזור לאף אחד... צריך להחליף את שרון בביבי
Scorchio
לא מסכים איתך
בינתיים לאף ראש ממשלה לא היו ביצים להיכנס ולעשות כזה מבצע בג'נין
ואל תדאג
יהיה מבצע נוסף
שרון לא פראייר
eXeTik
quote:
Originally posted by Scorchio
לא מסכים איתך
בינתיים לאף ראש ממשלה לא היו ביצים להיכנס ולעשות כזה מבצע בג'נין
ואל תדאג
יהיה מבצע נוסף
שרון לא פראייר


זה בדיוק כל העניין... ששרון נכנס בהם בלי שום תוכנית
היו ממנו ציפיות להכנס בהם אז הוא נכנס בהם, עכשיו תראה תמונה של יהודי לערבי והוא יעשה לה מה שפיטבול עושה לחתיכת בשר
ההסלמה רק מחמירה... מה טוב?

בכל מקרה... היה פה איזה ט'רד של פוליטיקה- לאם הוא נעלם?!
MoSH_MaN
צריכים לסלק את ערפאת ולשים מנהיג שפוי
שירצה לעשות שלום ,כי הם לא מבנים שערפאת לא רוצה שלום אלא הוא רוצה להשמיד אותנו...
Hell_Copter
בגלל זה אנחנו גם רוצים להשמיד את הכלב הזקן הזה!!!!
אני לא מבין למה שחררו אותו בכלל
מישהו יודע מאיפה הפיגוע יצא?! למה אריאל אמר לנו אתמול שיהיה מבצע שלהם אם זה בא משכם
TranceGiant
so exetik, whats ur suggestion if u state that the more u them its gonna escalate? By wanting Bibi you yourself say that u wanna "lehikanes bahem" even more, no?

anyways, I think Arik is eventually much more a psycho than any other politician, just wait until "yale lo hafyuz". that will make Jenin look like a kindergarten birthday party
eXeTik
quote:
Originally posted by TranceGiant
so exetik, whats ur suggestion if u state that the more u them its gonna escalate? By wanting Bibi you yourself say that u wanna "lehikanes bahem" even more, no?

anyways, I think Arik is eventually much more a psycho than any other politician, just wait until "yale lo hafyuz". that will make Jenin look like a kindergarten birthday party


Sharon has some serious issues, his main problem is that his compain was too comlicated containing too many promises, everyone expects him to "lehikanes bahen" as we put it :)
And so he did, the thing is that he has no plan to come along with it... he tries to kill the terror within the palastinian authority but we all know that impossible (without a plan that is) as terror will keep reconstructing just sa you saw yourself in the bombin on Rishon-Letzion last night.
Sharon is stuck in the middle, on one hand he tries to keep up with usa's demands and on the other hand keep his reputation within the Israeli people and therefore attacks the palastinian authority.
Another problem with sharon is that he doesen't pay any special attention to the Israeli propaganda and so the world takes the palastinian side.
Scorchio
מה אתה מצפה שהוא יעשה
יישב בצד יאכל גלידה וייסתכל איך העם שלו נרצח?
במקום זה נכנס בהם והרס בתים כמו שצריך
הלכו לנו בגלל זה 13 חיילים אז שאף אחד בכלל לא יזכיר את המילה טבח...
eXeTik
quote:
Originally posted by Scorchio
מה אתה מצפה שהוא יעשה
יישב בצד יאכל גלידה וייסתכל איך העם שלו נרצח?
במקום זה נכנס בהם והרס בתים כמו שצריך
הלכו לנו בגלל זה 13 חיילים אז שאף אחד בכלל לא יזכיר את המילה טבח...


תקרא את הפוסט שלי עוד פעם ואז תגיב, אם זה מה שאתה כותב נראה לי לא קראת בכלל...
DJ-Energy
טוב אז למי שכן ידע.. ומי שלא ידע
חומת מגן 2 תצא לפעולה בשבועות הקרובים

Dj Moriano
quote:
Originally posted by DJ-Energy
טוב אז למי שכן ידע.. ומי שלא ידע
חומת מגן 2 תצא לפעולה בשבועות הקרובים


אחי רואה אמרתי לך יוצאים לחומת מגן 2....
DJ-Kreing^^
הערבים האלה טיפשים אש, כל אחד שם עם מנת משכל של אפרוח נראה לי
מה הם לא מבינים שאם הם יעשו פיגועים אז ייכנסו בהם
:whip: :whip:
שיפסיקו אם זה ויחיו בשקט
מה קשה בזה??

ובכלל לדעתי הפתרון הכי טוב זה לנתק להם את החשמל והמים כל פעם שהם עושים פיגוע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement