return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
פיגועעעע כוס עמק
View this Thread in Original format
DJ-Energy
תפתחו ערוץ 2
Vman
DjChook
http://glz.msn.co.il/glz/news/9CA44...2AB50F5A6C4.htm
DJ-Energy
כוס עמק
הבניין התמוטט לגמרי ויש כאלה שעדיין בתוך ההריסות
:(

:whip: :whip: :whip: :whip:
Vman
עשד שהייתה רגיעה קיבינימט
כבר נמאס מהמצב הדפוק הזה
DjChook
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-1877119,00.html

יותר מפורט

כוס אמא של הערבים
להרוג את כולם
DJ-Kreing^^
בני זונות
צריך להיכנס בהם פי אלף יותר חזק ממה שנכנסנו בחומת מגן
רק כוח הם מבינים
ולא צריך לשים זיין על מה שהעולם חושב
פשוט להכנס ולזזין להם את כל הרשות המסריחה שלהם
:whip: :whip: :whip:
yahel222
בני זונות שיזדיינו ימותו
Hell_Copter
סעמק עליהם!!!!
אפילו לסנוקר כבר אי אפשר ללכת!!!
בני זונות:whip: :whip: :whip:
yahel222
quote:
Originally posted by Hell_Copter
סעמק עליהם!!!!
אפילו לסנוקר כבר אי אפשר ללכת!!!
בני זונות:whip: :whip: :whip:


אתמול הייתי בסנוקר !!!!!!!!!!!

וגם הרס לי את היציאה בני זונות

MoSH_MaN
!!!!!!!!!1:whip:

מוות לכל הטרוריסטים האלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH KICK
THE MOTHER****** ARAFAT!!!!!!!!!!!!!!!!
luckystrike
אני לא מאמין - הייתי אמור להיות אתמול בסנוקר הזה

זה ממש רבע שעה מהבסיס שלי ...

נתנו לנו אפטר וברגע האחרון החלטנו לחזור הביתה...

הקפיצו אתמול כוננות שתפסתי במשך חודש שלם לפיגוע

כוננות "רחף" - אם שמעתם אמרו בטלויזיה שהקפיצו כוחות מבית ספר לרפואה צבאית והם היו שישה חברים שלי שקפצו לעזור לטפל בתור חובשים ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement