|
פיגועעעע כוס עמק
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
כוס עמק
הבניין התמוטט לגמרי ויש כאלה שעדיין בתוך ההריסות
:(
:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Vman |
עשד שהייתה רגיעה קיבינימט
כבר נמאס מהמצב הדפוק הזה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
בני זונות
צריך להיכנס בהם פי אלף יותר חזק ממה שנכנסנו בחומת מגן
רק כוח הם מבינים
ולא צריך לשים זיין על מה שהעולם חושב
פשוט להכנס ולזזין להם את כל הרשות המסריחה שלהם
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| yahel222 |
| בני זונות שיזדיינו ימותו |
|
|
| Hell_Copter |
סעמק עליהם!!!!
אפילו לסנוקר כבר אי אפשר ללכת!!!
בני זונות:whip: :whip: :whip: |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
סעמק עליהם!!!!
אפילו לסנוקר כבר אי אפשר ללכת!!!
בני זונות:whip: :whip: :whip: |
אתמול הייתי בסנוקר !!!!!!!!!!!
וגם הרס לי את היציאה בני זונות |
|
|
| MoSH_MaN |
!!!!!!!!!1:whip:
מוות לכל הטרוריסטים האלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH KICK
THE MOTHER****** ARAFAT!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| luckystrike |
אני לא מאמין - הייתי אמור להיות אתמול בסנוקר הזה
זה ממש רבע שעה מהבסיס שלי ...
נתנו לנו אפטר וברגע האחרון החלטנו לחזור הביתה...
הקפיצו אתמול כוננות שתפסתי במשך חודש שלם לפיגוע
כוננות "רחף" - אם שמעתם אמרו בטלויזיה שהקפיצו כוחות מבית ספר לרפואה צבאית והם היו שישה חברים שלי שקפצו לעזור לטפל בתור חובשים ... |
|
|
|
|