|
Jeminee (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by Blik
de man die uiteindelijk beslist is Swamper |
Lol nou dan weet ik genoeg. Vooral na zijn reply aan mij over de hele gebeurtenis...
| quote: | | can't say what is what cuz I go by what Henkie tells me since I can't understand what's going on in there |
|
|
|
| Miss Proximus |
| LoL!!!! Posts vertaald AMMEHOELA :D |
|
|
| Sandman |
| quote: | Originally posted by magrec
Lol nou dan weet ik genoeg. Vooral na zijn reply aan mij over de hele gebeurtenis...
|
Is dit het gehele bericht dat swamper heeft gestuurd of is het uit zijn cintext gerukt? Zoals veel kranten dat deden bij Pim?
Maar de discussie kan weer beginnen....
Sandman |
|
|
| magrec |
volledige reply:
Well I dunno... start a poll asking if he should come back or start one asking ppl if they need another mod in there too..
I can't say what is what cuz I go by what Henkie tells me since I can't understand what's going on in there ...
en ik start alleen een poll als jukx zelf ook terug wil komen. |
|
|
| Blik |
er zijn posts van joost008 vertaald, van M5, van Trancefool, Miss P en van Jukx zelf natuurlijk...... voor de rest is er uitleg gegeven over de soort van zijn replies, wat wij er van vonden, wat wij geprobeerd hebben om hem te laten stoppen etc....
geloof je het niet? ga het vragen aan één van de andere mods op irc
irc.webchat.org ---> #tranceaddict |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
geloof je het niet? ga het vragen aan één van de andere mods op irc
|
Mja zal ik ook es reageren hier...
Ik schijn ook nog ergens moderator van te zijn dus ik heb de uitleg van Henkie_henk ook maar eens gelezen. Het was wel degelijk een duidelijke, objectieve uitleg, en na deze gelezen te hebben begrijp ik de beslissing die gemaakt is wel. Ik heb verder de laatste tijd te weinig van alle posts gelezen om zelf een mening te hebben over deze 'zaak' maar in ieder geval heb ik wel begrip voor de beslissing die is genomen...
Verder ben ik van mening dat het er tegenwoordig op lijkt dat sommige mensen doen alsof dit forum hun leven is maar dat zal dan wel aan mij liggen. 'Vroeger' was t gewoon een beetje lol maken en over muziek lullen en nu is het meer een of andere 'maatschappij'. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening. Verder ga ik me er maar niet in mengen...
Groeten :) |
|
|
| Donna |
Lieverdjes,luister nu s ff naar tante Don:D
Al jullie reacties hebben de heren moddies allang ingecalculeerd,niemand van jullie zegt iets wat ze nog niet van te voren bedacht hebben en waar ze niet op gerekent hebben,te voorspelbaar enzo.
Het forum gewoon laten doodbloeden door niet meer te posten zou veel meer effect hebben denken jullie niet?:)
Natuurlijk isset lager dan laag wat hier gebeurt is,en de volgende ban zal zeker aan 1 van ons oproerkraaiertjes gegeven worden,een aantal van ons,waaronder jukx staan ver boven het nivo van deze mannetjes met teveel negatieve gevoelentjes,en door gebrek aan verbale power gebruiken ze hun pc-tje om te elimineren,njaah stelt toch eigenlijk nie zo veel voor.
Als mido ons nou s een eigen TA-sectie beloofd op zijn housenation forum,gaan we daar toch vrolijk verder?
Laat henk en blik maar lekker de powerrangers uithangen op een laf en saai forum,dan kunnen wij verder op t nivo waar we zelf zin in hebben.
En zo zijn er meer oplossingen;) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Donna
Lieverdjes,luister nu s ff naar tante Don:D
Al jullie reacties hebben de heren moddies allang ingecalculeerd,niemand van jullie zegt iets wat ze nog niet van te voren bedacht hebben en waar ze niet op gerekent hebben,te voorspelbaar enzo.
Het forum gewoon laten doodbloeden door niet meer te posten zou veel meer effect hebben denken jullie niet?:)
Natuurlijk isset lager dan laag wat hier gebeurt is,en de volgende ban zal zeker aan 1 van ons oproerkraaiertjes gegeven worden,een aantal van ons,waaronder jukx staan ver boven het nivo van deze mannetjes met teveel negatieve gevoelentjes,en door gebrek aan verbale power gebruiken ze hun pc-tje om te elimineren,njaah stelt toch eigenlijk nie zo veel voor.
Als mido ons nou s een eigen TA-sectie beloofd op zijn housenation forum,gaan we daar toch vrolijk verder?
Laat henk en blik maar lekker de powerrangers uithangen op een laf en saai forum,dan kunnen wij verder op t nivo waar we zelf zin in hebben.
En zo zijn er meer oplossingen;) |
JAAAAAA!!!!!!!!!! :)
Maar zijn Henkie en Blikkie daar niet ook mod? Of mogen Riz en Jukx daar mod van worden dan? :D
JOEPIE!!!!!!! Mido PLEASE!!!!!!!!!! :)
PRETTY PRETTY PLEASASASASASASASASASASASASASE??????? ;)
Dan gaan we hier allemaal weg.....laat ik gelijk ff mijn access tot t holland forum opzeggen door Meester Swamper :) |
|
|
| Optimus |
Henkie is geen mod daar meer
Blik nog wel |
|
|
| Donna |
Mja maar als wij daar onze eigen TA-sectie krijgen dan mogen we ook onze *eigen* mods hey:P
Wij zorgen voor meer bezoekers,zij zorgen voor optimale condities voor ons,lets talk buisness:D |
|
|
| Miss Proximus |
ok dan :D
OP naar housenation.nl :)
dan doe ik zelfs een HN banner in me sig :D |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Donna
Lieverdjes,luister nu s ff naar tante Don:D
Al jullie reacties hebben de heren moddies allang ingecalculeerd,niemand van jullie zegt iets wat ze nog niet van te voren bedacht hebben en waar ze niet op gerekent hebben,te voorspelbaar enzo.
Het forum gewoon laten doodbloeden door niet meer te posten zou veel meer effect hebben denken jullie niet?:)
Natuurlijk isset lager dan laag wat hier gebeurt is,en de volgende ban zal zeker aan 1 van ons oproerkraaiertjes gegeven worden,een aantal van ons,waaronder jukx staan ver boven het nivo van deze mannetjes met teveel negatieve gevoelentjes,en door gebrek aan verbale power gebruiken ze hun pc-tje om te elimineren,njaah stelt toch eigenlijk nie zo veel voor.
Als mido ons nou s een eigen TA-sectie beloofd op zijn housenation forum,gaan we daar toch vrolijk verder?
Laat henk en blik maar lekker de powerrangers uithangen op een laf en saai forum,dan kunnen wij verder op t nivo waar we zelf zin in hebben.
En zo zijn er meer oplossingen;) |
\o/ Donna \o/
hey dat is wel een leuke ideetje,
als het hier zo st00pid door blijft gaan ga ik ook rellen
en als Massiva aan het rellen is, heb je de poppen aan het dansen!
moehahahahha:stongue:
;) :cool: :cool: |
|
|
|
|