return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
טיפול שיניים
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
אוי כמה שאני שונא טיפולי שיניים
חזרתי עכשיו מביקורת שיניים והייתי צריך לעבור איזה טיפול כי צומחת לי איזה שן בינה בגודל עצבני ביותר ובגללה התנפחו לי החניכיים וגם הייתי צריך לעשות ניקוי אבן שן או איך שקוראים לזה

קיצר ההוא מתחיל להתעסק לי בפה עם הכלים שלו ואז התחלתי לשמוע ת'צליל של המקדחה הזאת שישר עשה לי צמרמורת בכל הגוף
קיצר איך שהרופא התחיל עם הניקוי (ואגב זה היה בלי הרדמה כי הוא אמר שלא צריך), מרוב כאב הורדתי למסכן כזה פיצוץ לסנטר שנראה לי שהוא נשך ת'שפתיים בגלל זה, אז הוא החליט להרדים אותי

קיצר אחרי כל הטיפולים האלה היום, כל הפה שלי בהרדמה ואני נראה כמו איזה ילד קטן שלא משתלט על הרוק שלו והכל נוזל לי :)

איזה פאדיחות היו לי ברחוב חחחחחחחחח

אז קיצר אם עברתם חוויה דומה, שתפו פה כדי שאני לא ירגיש לבד בעולם הנפגעי תקיפה שינית :)
eXeTik
אני הכי שונא את זה, שמרדימים לך את הפה ואתה מסתובב כמו איזה ילד מוגבל
אני זוכר הייתה כתה של ילדים מפגרים בשכבה שלי ביסודי, היה שם אחד דוד... כל הפסקה היה רץ כזה כשכולם מנסים לברוח ממנו... אתם קולטים כל החולצה שלו מלאה ריר והפה שלו פשוט נוזל... והוא כזה בא, תופס מישהו ומתחיל לצעוק
"דוד אוהב אותך"
כולם כבר היו על הרצפה מרוב צחוק, רק מסכן הילד...
arik
גם לי היה משהו דומה
ליפני שנה עשו לי ניקוי אבל כי לא טיפלתי כמו שצריך בשניים
(מה הם רוצים שאני יעשה ישכיב אותם לישון!!! אני מצחצח)

בכל מקרה אז הרופא קדח לי שם
אבל זה היה אם הרדמה אם אני זוכר נכון
רק הרעש הגבוהה הזה של המקדחה עושה לך כואב בשניים

אחרי שסימתי את הטיפול חזרתי הביתה ברגל
והרגשתי כאילו עברה לי משאית על הפרצוף
ועוד שמו לי כמו משחת שינים כזאת בפה
טוב שביקשתי טעם תות כי אחרת הייתי מתעלף

ואז שאני בדרך הביתה ואני יורק דם וכל מיני דברים שאני לא מכיר
אני פוגש ידידה שלי
.זה היה פדיחות אבל שטויות

נ.ב
הכי מגעיל זה היורקים הטיבעים
אתה מדבר איתם ויש להם פלטות והם יורקים לך אל הפנים על האוכל על הכל!!!!!!!
הם פשוט יורקים איפה שמזדמן להם

קיצר גיל מה שאני מנסה לומר
שיעבור לך עד החתונה
בברכה אריק
רעננה
עקיבע 3 א
:toothless :toothless :toothless :toothless :toothless

אם כבר מדברים על שינים אז חבל שאתם לא רואים את אח שלי הקטן הוא נראה בידיוק ככה הימים האלה
":toothless "
DJ-Energy
כן כוס עמק
לא אכפת לי מטיפול שיניים
אבל אחרי זה שאתה יוצא אתה מרגיש כאילו מישהו דחף לך כדור בייסבול ענקי לפה
MoSH_MaN
חיחיחיחיחיחיחיחיחי

על כולכם
לא היה לי ברזלים ולא פלאטה והיית פעם אחת שנה שעברה בטיפול מסכן וקטן.....

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Ariels
האמת יש לי ביטוח שיניים, ואשכרה התאבתי בללכת לרופא שיניים.
עשיתי מאז 6 סתימות, ב2 הראשונות היו עם הרדמה, אחרי זה כבר ויתרנו עליה ועשו לי 4 בלי הרדמה בגללשה4 האחרות היו בפעם השניה לא רציתי להסתובב כמו יצור כזה עם עוותים בפה
קיצור, גיל, שיהיה לך לבריאות

שפיצר אריאל
הנביאים 9/17 כפר סבא
Scorchio
אריאל מה אתה מזיין בשכל הסיבה היחידה שאתה הולך לרופא שיניים זה כדי לבדוק תמחשוף של השיננית.
eXeTik
quote:
Originally posted by Ariels
שפיצר אריאל
הנביאים 9/17 כפר סבא


יאללה- יש כתובת, מי מכין איזה חבילה מתפוצצת ככה? :stongue:
Hell_Copter
אני לא מצחצח שיניים כל כך הרבה אבל לא הייתה לי עד עכשיו סתימה אחת

מה שכן יש לי חוויה לא נעימה...
פעם הייתי בקבוצת בייסבול וחבר שלי זרק אליי כדור בלי ששמתי לב וזה פוצץ לי את הפה...
השפה שלי התנפחה ונראיתי כמו ילד עם פיגור או משהו ועשו לי טיפול שורש ומלא דברים כאלה וזה לא היה נעים... בוא נסגור את זה ככה
Ariels
החלק הכי גרוע שמכולם פה לי יש את הגישה להכי הרבה תחמושת
אפילו גיל הכל אצלם מבוקר אצלנו פשוט אפשר לגנוב טיל ולהגיש עליו שצ"ל
(שימוש לצורכי לחימה)

אצבעות 10, TNT , C4 ומה שבא לכם

TranceGiant
Heh,, my mum is a dentist..never had any problems....in fact u can still read her name on the bottom of this "tower" in that shopping center in raanana....hows it called...meever lle kipa aduma..whatever
bah (needs sleep)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TranceGiant
Heh,, my mum is a dentist..never had any problems....in fact u can still read her name on the bottom of this "tower" in that shopping center in raanana....hows it called...meever lle kipa aduma..whatever
bah (needs sleep)


אתה מתכוון מרכז אלרם
שאני יהיה שם אני יחפש את השם של אמא שלך :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement