return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Beachbop 26mei 2002, 3 uur Tiesto!!!
View this Thread in Original format
Remy D
26 mei is het weer zover de eerste Beachbop van het jaar is er weer. Dit jaar is het iedere laatste zondag van de maand en er is nu ook een ID-T tent :D:D.

Bij de Kust waar Tiesto vorig jaar ook 2 x gedraaid heeft (zijn afsluitset van Beachbop was SUPER) zal hij 26 mei weer zijn kunsten vertonen en wel 3 uur lang :eyes::D:D. Van 21:00 tot 24:00. Beachbop begint om 16:00. Ik ben zeker van de partij. :D:D
Apoptosis
Waar waar!??! Bloemendaal tog?! Beachpop = phat!!

Waarom is t maar 1x per maand? Vroeger was tog elke week? :conf:

... ff Return Of The Jedi kyke :p

ltr :)
Remy D
quote:
Originally posted by Apoptosis
Waar waar!??! Bloemendaal tog?! Beachpop = phat!!

Waarom is t maar 1x per maand? Vroeger was tog elke week? :conf:

... ff Return Of The Jedi kyke :p

ltr :)

Bloemendaal, sorry was ik vergeten te vermelden, even vergeten dat de meeste hier niet in de buurt van Bloemendaal woenen. :p

Maar het is niet meer iedere week vanwege het verkeersprobleem van vorig jaar.

Maar nu is het:
26 mei
30 juni
28 juli
25 augustus
en 1 september als de afsluiter. :D

Zijn er 5 en vorig jaar waren er 6 dus bijna net zo veel. Maar vorig jaar duurde ze tot 23:00 en de laatste tot 24:00. En nu duren ze volgens mij allemaal tot 24:00.
rellivisit
En wie komen er nog meer plaatjes draaien?
Remy D
Onbekend nog. Tenminste bij de kust en bij ID-T. Bij woodstock enzo is het wel bekend maar niet echt bijzondere namen. Ik ken ze niet echt.
Ding Chavez
[offtopic]wie is die bvabe in je avatar?? :D[/offtopic]

Hmmm, toch eens even kijken of we een autootje kunnen regelen om naar bloemendaal te rijden. Op het strand is toch weer iets speciaals :)

GreetZ, DC
Remy D
quote:
Originally posted by Ding Chavez
[offtopic]wie is die babe in je avatar?? :D[/offtopic]

Dat is Jolene Blalock :D:D
Bouma-Bros
Als het weer meezit gaan we er zeker weten heen!

Was vorig jaar 1 van de hoogtepunten van de zomer, die set van Tiesto met de zon die op dat moment de zee in zakte...... :cool:
tijs08
kben zeker van plan te gaan!! ff deze thread opgespit! nog meer mensen die er gaan... behalve remy d dan :D

en ff wat info over beachpop.. kom van ver.. kan oik de car goed kwijt en hoe zit het met die verkeers chaos... in het is dus ehct op het strand.. gratis entree enz... ??
ScuL
volgens mij is het met het OV niet te doen ofwel?

michiel
ja, ik wil ook wel weten of je moet dokken, waar het precies is en of je met je poten in het zand staat

later
Cosmic Guy
Yep, ik ben ook van de partij. No nog hopen op een zonnetje en het is helemaal toppie. De voorspellingen zijn echter niet zo best..:whip:

O ja, entree bedraagt 0 euro!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement