|
Sensation 2008 - Amsterdam ArenA 5-12.7.08
|
View this Thread in Original format
| s0undw4v3 |
שלום לכולם!!
אחרי שנים שלא הייתי פה - חזרתי לפוסט קצר (ואולי לא).
ב-2005 רציתי לטוס לסנסיישן בלאק, אבל לא יצא לי עקב גיוסי הפתאומי לצה"ל. אז רציתי לנסות לעשות את זה השנה.
יש מישהו/י בקטע ללכת לבלאק/ווייט/שניהם ?
נועם. |
|
|
| markfeldman |
| יש כבר ליינאפ ? |
|
|
| yaman |
נראה לי גם השנה אני יפספס...
אני מקווה שזה יעבור כמו תמיד עם ליינאפ משגע וזרם ווידיאו באיכות טובה |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by markfeldman
יש כבר ליינאפ ? |
בשנים האחרונות זה תמיד ארוע מהמם בלי טראנס.
פייר, אין מה להתאכזב. הכל פונקציה של כסף. |
|
|
| s0undw4v3 |
לגבי האירוע - תכלס נכון. רק פונקציה של כסף. זה פצצה של הפקה.
עוד אין לייןאפ ממה שאני ראיתי, אבל לא כזה קריטי מבחינתי- אני מת להיות שם בלי קשר. בעיקר ב-Black. |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
לגבי האירוע - תכלס נכון. רק פונקציה של כסף. זה פצצה של הפקה.
עוד אין לייןאפ ממה שאני ראיתי, אבל לא כזה קריטי מבחינתי- אני מת להיות שם בלי קשר. בעיקר ב
Black.
|
אני דווקא מת להיות ב
WHITE |
|
|
| DJMIKE |
הסנסציה הלבנה פשוט בזיון, תחסוף כסף
באוגוסט יש מיסטרילנד בהולנד ונייצ'ור 1 בגרמניה ששווים פי מליון מהאירוע הזה
לזה בגרמניה כבר יש ליין אפ:
http://www.nature-one.de/events/nature-one/
יש מצב שאני שם ומשם לאי הקסום.... |
|
|
| uzi |
מהסרטים האחרונים שאני ראיתי על סנסיישן הלבן, הוא מהממם.
אולי המוזיקה לא הכי לטעמי... אבל הוא מפואר ומושקע.
פשוט פונקציה של כסף. |
|
|
| Huge-A |
המוזיקה לא אמורה תמיד להיות הנושא המרכזי ...
הקונספט עצמו הוא חלק מאוד נהדר והלוקיישן גרנדיוזי
כמות האנשים ועוד הרבה דברים שמבחינתי עושים את האווירה ואת הטעם הטוב.
אבל נכון צריך שיהיה גם ליינאפ שיתאים לכל אחד בצורה מסויימת, רק שאירועים כאלו מאז ומתמיד נועדו לעשות רעש וכסף והרבה כסף.
הכיף הגדול בחוויה כזו, היא לטוס בלי צפיות ולאכול כל מה שיש להם להציע ;)
מנסיון זה עובד ואפילו יגרום לכם עוד לחזור ...
בינתיים יש לי על הראש WMC Miami עוד שבוע :P
אז אם יש אנשים מכאן שמגיעים אתם מוזמנים ליצור איתו קשר .
סופש מהנה לכולם וחג פורים שמח ! |
|
|
| Luminosity |
If your going to Sensation White you can go to the below party before Sensation White, it's on the same day ;)
Luminosity @ Beachclub Riche (2 Area's), Zandvoort, NL [05-07-2008]
Luminosity · Beachclub Riche [05-07-2008]
The 5th of July another Luminosity Event will take place. After the succesful 'Before The Energy' edition of the 22nd of February Luminosity will return this summer for more unforgettable Trance moments.
The party will host 2 areas this time.
Line-up:
Area 1
Galen Behr [Resident]
Mike Foyle
Sebastian Brandt
Hydroid
Manuel Le Saux
Monogato
Area 2
Leon Bolier
Cliff Coenraad
Re-Ward
Mat Zo
Cellec & Ersa presents Arabella
More DJs will be announced shortly.
Short info:
Name: Luminosity
Location: Beachclub Riche, Zandvoort, The Netherlands
Date: 5th of July 2008
Time: 12:00 – 00:00
Tickets: info will be announced shortly.
Website: http://www.luminosity-events.nl | http://www.riche-strandpaviljoen.nl/
See here the videoclip of Luminosity's last editon 'Before The Energy'. |
|
|
| luckystrike |
אחי - המלצה שלי , תלך לבלאק
ה
WHITE
דיי על הפנים מבחינת המוזיקה
נכון שמוזיקה זה לא הכל ויש עוד הרבה בארוע כזה גדול אבל בכל זאת הליין אפ כולו בנושא האוס ב
WHITE
וזה דיי מעפן ... הייתי שם לפני כמה חודשים ב2007
היה מטורף שלא תבין לא נכון - אבל אין מה להשוות ל
TRANCE ENERGY
או ל
MAYDAY
וכו' |
|
|
| B-52 |
| חברה אני רוצה לטוס לסנסיישן בלאק יש מצטרפים יצא לי כבר להיות ב 2005 מי רוצה לבוא נארגן רשימה ונתחיל לסגור דברים שזה בית מלון וטיסות והזמנת כרטיסים מהר לפני שנאחר |
|
|
|
|