return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
FOK F1 manager 2008 (pg. 4)
View this Thread in Original format
eieregooie
ik had ook sato nog, maar die 3 punten voor de laatste plaatsen kon ik nog wel missen :p
MennoB
Ik ga opzich best lekker de laatste tijd. Toch een goede aankoop gedaan, paar weken geleden! :cool:
M_Peror
Hee het is blijkbaar een goed weekend geweest voor m'n teampje :D Had dat eigenlijk niet eens zo in de gaten.
Nou mooi weer wat puntjes goed gemaakt en onderweg naar boven :)



En dat na een score van -1 in Australie :p
M_Peror
Wat een race! :eyes:
Lekker hoor, en niet alleen omdat ik toevallig in de gelukkige gelegenheid was deze te bewonderen op een (beamer +) scherm van 4 bij 3 meter :D
TOR
Ook omdat je team opnieuw goed heeft gescoord? :D

Alleen Kubica en Barrichello zullen in mijn geval punten opleveren. :(
Ik neem me ieder jaar voor om beter te starten in de manager maar het gaat precies ieder jaar slechter, lol. :p
M_Peror
quote:
Originally posted by TOR
Ook omdat je team opnieuw goed heeft gescoord? :D

Alleen Kubica en Barrichello zullen in mijn geval punten opleveren. :(
Ik neem me ieder jaar voor om beter te starten in de manager maar het gaat precies ieder jaar slechter, lol. :p

Haha geen idee... ook voor mij zullen Kubica en Barrichello 't moeten doen, de rest was niet veel.

[edit]
Zie nu de scores pas, idd, gaat lekker! :)

Oetker Oetker F1 277
M_Peror M_Peror 276
Menno.B SnelleJelle 245
eieregooie McEieren 238
coercio Formule Coers 222
MikeVee MikeVeeRacing 214
T.O.R. TTT (TOR's Top Team) 182
pvdplanet Subaru 111

Tussenstand:
Oetker 1163
eieregooie 1055
M_Peror 1031
coercio 961
Menno.B 958
MikeVee 855
T.O.R. 744
pvdplanet 583
[/edit]
eieregooie
tuurlijk, net als je BMW voor McLaren verruilt krijg je dit :(
M_Peror
quote:
Originally posted by eieregooie
tuurlijk, net als je BMW voor McLaren verruilt krijg je dit :(

En ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb :D
(Mede omdat ik t niet kon betalen, maar das bijzaak ;) )
eieregooie
Ik kon ook Ferrari kopen, maar heb bewust voor McLaren gekozen en dat leek goed uit te pakken. Achteraf was ik dus met Ferrari nog beter af geweest :(
Dr Oetker
Door Tessa (Sally) op maandag 9 juni 2008 22:01
Bron: FOK!sport

quote:
Door een database-error krijgen we het niet voor elkaar om vanavond de punten te geven.

En in een poging om een eerdere wedstrijd te laten herberekenen, hebben jullie een heleboel budget gekregen, terwijl dat dus niet de bedoeling was.

Tot nader order kan er niet gewisseld worden!

Vanzelfsprekend hopen we dit zo snel als mogelijk opgelost te hebben, al kunnen we niet veel doen aan de database-error. We houden je op de hoogte.

Verder proberen we ook de problemen van de vorige races gefixt te krijgen, waardoor de punten gewoon in één keer goed zouden moeten zijn.

Excuses voor... bla bla enz. We begrijpen de frustratie, maar geloof me: hier is de frustratie zeker nog groter!


Nogmaals:
Tot nader order kan er niet gewisseld worden!

TOR
De problemen zijn kennelijk van de baan.
Dit is de huidige stand:

Oetker 1410
M_Peror 1361
coercio 1316
eieregooie 1263
Menno.B 1213
MikeVee 1022
T.O.R. 1002
pvdplanet 684


Wisselen kan nog tot zaterdag 12.59 u.
Dr Oetker
YES!!! we kunnen weer :)

Beter gaat het morgen regen, ik heb erg slecht gescoord met m'n honda rijders :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement