|
FOK F1 manager 2008 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
ondanks dat het weer misgegaan is zullen de pnt wel kloppen
eieregooie McEieren 331 (profiel)
T.O.R. TTT (TOR's Top Team) 278 (profiel)
Oetker Oetker F1 267 (profiel)
coercio Formule Coers 265 (profiel)
MikeVee MikeVeeRacing 264 (profiel)
M_Peror M_Peror 230 (profiel)
pvdplanet Subaru 90 (profiel)
Menno.B SnelleJelle 82 (profiel)
Oetker 1677
eieregooie 1594
M_Peror 1591
coercio 1581
Menno.B 1295
MikeVee 1286
T.O.R. 1280
pvdplanet 774 |
|
|
| M_Peror |
Wat een puinzooi bij fok dit jaar, maar dit weekend wel lekker gescoord. :)
Hoop dat ze de software volgend jaar beter voor elkaar hebben. |
|
|
| Dr Oetker |
zeker lekker gescoord :)
De samenstelling voor de race op Monza, Italië
Naam Team Punten Extra
Oetker Oetker F1 357
M_Peror M_Peror 349
T.O.R. TTT (TOR's Top Team) 317
Menno.B SnelleJelle 287
eieregooie McEieren 205
MikeVee MikeVeeRacing 127
pvdplanet Subaru 90
coercio Formule Coers 68
Met vettel heb ik hele goede zaken gedaan :D
Verder is het natuurlijk een en al bende. Ik heb 3 races met een heel oud en slecht team meegedaan omdat wijzigingen zijn terug gedraaid waar ik pas heel laat achter kwam. Dacht na Duitsland een leuk team te hebben waar is de vakantie wel mee door zou komen. Blijkt ze dat ze na Duitsland m'n oude team weer hebben opgesteld :whip:
Deelnemers
User Punten
M_Peror 2666
Oetker 2576
eieregooie 2375
T.O.R. 2292
Menno.B 2276
coercio 2158
MikeVee 1894
pvdplanet 1176 |
|
|
| eieregooie |
rilexe race vandaag :eyes:
meer van dat :D |
|
|
| M_Peror |
Zekers :D
Mooie plaatjes en nog een leuke race ook. Was beter kijkvoer dan Valencia. Spectaculaire skyline in 't donker en leuke vondsten op t circuit (auto's onder de tribune door en zo)
En wanneer gaan ze bij Ferrari die ufo-lichtjes eens afschaffen? :clown: |
|
|
| M_Peror |
WTF... het hele jaar racen en dan het kampioenschap beslissen in de allerlaatste bocht. Moet toegeven dat ik zelf ook had gemist dat het geen achterblijver, maar Glock was die hij passeerde voor hij het rechte stuk op ging. Zag ineens links in beeld "5 Ham" -- huh? What happened? Commentaar van Olav Mol was ook wel gaaf.
En dan willen ze het bij de FIA nog spannender maken? F**k it. Dit seizoen meer verschillende winnaars dan ooit. Tijden dichter bij elkaar dan ooit. Kampioenschap later beslist dan ooit. Het seizoen kan niet spannender. Afblijven verder. Ze mogen het hoogstens nog proberen wat makkelijker te maken om in te halen (slipstreamen etc) maar verder... niets meer aan doen. |
|
|
| eieregooie |
He dude, feli
En ja, gekkehehuis zondag, heerlijk :D |
|
|
| TOR |
De eindstand in de subleague staat ondertussen ook vast.
Ik ben in de laatste manche mijn 4e plaats nog kwijtgespeeld aan Menno :whip:
M_Peror 3876
Oetker 3474
eieregooie 3417
Menno.B 3400
T.O.R. 3383
coercio 3230
MikeVee 2798
pvdplanet 1610
Punten laatste ronde:
M_Peror M_Peror 417
Menno.B SnelleJelle 392
T.O.R. TTT (TOR's Top Team) 334
MikeVee MikeVeeRacing 277
coercio Formule Coers 274
eieregooie McEieren 231
Oetker Oetker F1 217
pvdplanet Subaru 77 |
|
|
| M_Peror |
Jeuj... !
Ik hoop wel dat ze de manager volgend jaar beter voor elkaar hebben bij Fok. Heb toch denk ik mazzel gehad met de omstandigheden: illegale budgetten heb ik niet gebruikt, maar bijv. de geschrapte race (Frankrijk?) was er wel net een die voor mij anders heel erg slecht had uitgepakt.
Eén ding achteraf gezien wel erg goed gedaan: precies op het juiste moment Vettel aanschaft :)
Volgend seizoen weer? |
|
|
| eieregooie |
Wat mij betreft wel, het geeft toch net dat beetje extra die onderlinge competitie :D
Ik weet dat Oetker juist hard genaaid is door de problemen met de manager. Die dacht z'n team met een paar wissels fijn door de vakatie te loodsen, en toen zijn de wissels terug gedraaid. Heeftie dus twee wedstrijden met een relatief slecht team gezeten. |
|
|
| BaRTeZ |
| Bizar einde van die race. Die reactie van Olav Mol was inderdaad briljant. WTF?!?!!?! haha |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Bizar einde van die race. Die reactie van Olav Mol was inderdaad briljant. WTF?!?!!?! haha |
heb uit frustratie naar n ander kanaal gezapt, dus heb weinig meegekregen van de inhaalactie, mol's reactie en wat daarna allemaal gebeurde. enig idee of daar n joetjuup filmpje van is (waar je olav dus hoort)? |
|
|
|
|