return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
באיזה קונדומים אתם משתמשים?
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
היום הייתי בסופר פארם כדי לחדש את מלאי הקונדומים שלי
ודיי!! השתגעתי כבר, כמה יש נגנבתי!!

בכל אופן, אני משתמש ב
VIP
שזה כאילו שאין עליי כלום
וב
One Touch בטעם תות שיהיה מעניין :)


במה אתם משתמשים?
DjChook
ואלה אני כמעט בן 17 ולא מפחד להגיד שאני עדיין בתול

(אבל אל תגידו לאף אחד)

ושמעתי שה
DUREX GOLD
שבאים כאלה ארוזים בכזה כמו מטבע מזהב, זה הכי הכי

:)
Gil Shwarts
זה יקר רצח
חמישים שקל לאריזה של 12
וזה גם לא משהו בשבילי, זה לא נוח
DjChook
ואלה אחי נתחיל לזיין אח"כ נחשוב מה יותר טוב


יזיזות זה הכי אחי

למרות שהן לא מזדיינות בינתיים
Gil Shwarts
אז הן לא יזיזות :)

יזיזה זאת מישהי שאתה לא בקשר רומנטי איתה אלא רק תוקע אותה :)
DjChook
לא בהכרח
יזיזה היא ידידה שיש לך קשר מיני איתי
זה לא חייב להיות בהכרח סקס

אם התנשקנו / התחרמנו / עשינו אחד לשני דברים טובים

(לא לילדים)

מה זה אומר עליה ?!

(חוץ משרמוטה)
סתם סתם
Gil Shwarts
בשבילי יזיזה זו אחת שמזדיינת

בלי כל הדברים האחרים של האצבעות וכדומה

ברור שיש את זה אבל אח"כ מגיע סקס :)


בכל אופן, אני עם היזיזות שלי חתכתי כי יש לי חברה שאני מאוד מאוד אוהב ומי שילכלך עליה חבל"ז לו על החבל"ז! :)
DjChook
נו אז בסדר

ברגע שמזדיינים אז מזדיינים

אבל אם לא אז עושים מה שיש

סבבה לך על הכוסית, אההה, חברה,
שתזכו לחיות בעושר ואושר עד שימאס :) :) :)
yahel222
כן גיל חבל לך על הזמן כמה יש
כל חברה 400 אלף סוגים

אני בד"כ מסתפק ברגיל
אלא אם זה אירוע מיוחד ואז משתמשים במיוחדים - או VIP
או מחוספסים

והכי לא הבנתי את הקטע של הטעמים
אתה רוצה לומר לי שמוצצים לך אתה שם קונדום???
(נגיד שזאת חברה שלך שאתה מכיר ובוטח בה)
DjNumShum
אני משתמש ב
R3 כחול

האמת שלא יצא לי להשתמש בקונדום עם טעמים או מחוספס
רק סטנדרטי

yahel222
כן למה אתה קמצן תשקיע קצת
:) :) :) סתם סתם

אבל כוס אמק בכלל כל הקונדומים האלה רבאק
שתהיה לי חברה קבועה הרבה זמן רק גלולות
eXeTik
בדוגרי אני ממש אבל ממש שונא קונדומים, אבל אין מה לעשות... לפעמים חייבים להשתמש
אז בקיצר, טעמים זה בולשיט אחד גדול... מה אני אבזבז כסף שיהיה טעים לה?! :eyes:
עכשיו אני משתמש בכאלה עם שני צבעים... יענו הקונדום אחוש צבעוני, אל תשאלו... האקסית שלי קנתה ;)

חוצמזה ניסיתי נראה לי את כוווווווולם, חוץ מה-
VIP
נראה לי אני אנסה את זה באמת, זה כזה הבדל?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement