|
באיזה קונדומים אתם משתמשים?
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
היום הייתי בסופר פארם כדי לחדש את מלאי הקונדומים שלי
ודיי!! השתגעתי כבר, כמה יש נגנבתי!!
בכל אופן, אני משתמש ב
VIP
שזה כאילו שאין עליי כלום
וב
One Touch בטעם תות שיהיה מעניין :)
במה אתם משתמשים? |
|
|
| DjChook |
ואלה אני כמעט בן 17 ולא מפחד להגיד שאני עדיין בתול
(אבל אל תגידו לאף אחד)
ושמעתי שה
DUREX GOLD
שבאים כאלה ארוזים בכזה כמו מטבע מזהב, זה הכי הכי
:) |
|
|
| Gil Shwarts |
זה יקר רצח
חמישים שקל לאריזה של 12
וזה גם לא משהו בשבילי, זה לא נוח |
|
|
| DjChook |
ואלה אחי נתחיל לזיין אח"כ נחשוב מה יותר טוב
יזיזות זה הכי אחי
למרות שהן לא מזדיינות בינתיים |
|
|
| Gil Shwarts |
אז הן לא יזיזות :)
יזיזה זאת מישהי שאתה לא בקשר רומנטי איתה אלא רק תוקע אותה :) |
|
|
| DjChook |
לא בהכרח
יזיזה היא ידידה שיש לך קשר מיני איתי
זה לא חייב להיות בהכרח סקס
אם התנשקנו / התחרמנו / עשינו אחד לשני דברים טובים
(לא לילדים)
מה זה אומר עליה ?!
(חוץ משרמוטה)
סתם סתם |
|
|
| Gil Shwarts |
בשבילי יזיזה זו אחת שמזדיינת
בלי כל הדברים האחרים של האצבעות וכדומה
ברור שיש את זה אבל אח"כ מגיע סקס :)
בכל אופן, אני עם היזיזות שלי חתכתי כי יש לי חברה שאני מאוד מאוד אוהב ומי שילכלך עליה חבל"ז לו על החבל"ז! :) |
|
|
| DjChook |
נו אז בסדר
ברגע שמזדיינים אז מזדיינים
אבל אם לא אז עושים מה שיש
סבבה לך על הכוסית, אההה, חברה,
שתזכו לחיות בעושר ואושר עד שימאס :) :) :) |
|
|
| yahel222 |
כן גיל חבל לך על הזמן כמה יש
כל חברה 400 אלף סוגים
אני בד"כ מסתפק ברגיל
אלא אם זה אירוע מיוחד ואז משתמשים במיוחדים - או VIP
או מחוספסים
והכי לא הבנתי את הקטע של הטעמים
אתה רוצה לומר לי שמוצצים לך אתה שם קונדום???
(נגיד שזאת חברה שלך שאתה מכיר ובוטח בה) |
|
|
| DjNumShum |
אני משתמש ב
R3 כחול
האמת שלא יצא לי להשתמש בקונדום עם טעמים או מחוספס
רק סטנדרטי |
|
|
| yahel222 |
כן למה אתה קמצן תשקיע קצת
:) :) :) סתם סתם
אבל כוס אמק בכלל כל הקונדומים האלה רבאק
שתהיה לי חברה קבועה הרבה זמן רק גלולות |
|
|
| eXeTik |
בדוגרי אני ממש אבל ממש שונא קונדומים, אבל אין מה לעשות... לפעמים חייבים להשתמש
אז בקיצר, טעמים זה בולשיט אחד גדול... מה אני אבזבז כסף שיהיה טעים לה?! :eyes:
עכשיו אני משתמש בכאלה עם שני צבעים... יענו הקונדום אחוש צבעוני, אל תשאלו... האקסית שלי קנתה ;)
חוצמזה ניסיתי נראה לי את כוווווווולם, חוץ מה-
VIP
נראה לי אני אנסה את זה באמת, זה כזה הבדל? |
|
|
|
|