return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Judge Jules 5 juni (pg. 2)
View this Thread in Original format
Vitryss
Jag e snubben på femte bilden, SUPRISE SUPRISE!! ;)

höhö, ne, egentligen e jag snubbe med glasögon som stirrar ner i golvet på sjätte bilden. Alla bilder som tas på mig på alla fester blir alltid från sidan, mitt ansikte fastnar inte på kameran eller nåt, :)

För övrigt är det skönt att vara pårökt.
lonne
Ni som var och såg Ferry på Georgous,hur mkt kostade själva resan tur och retur..tåg och färja. Sitter nämligen och funderar på hur mkt pengar som är värt att spenderas för att se Judge Jules den 5/6.
reveal
quote:
Originally posted by lonne
Ni som var och såg Ferry på Georgous,hur mkt kostade själva resan tur och retur..tåg och färja. Sitter nämligen och funderar på hur mkt pengar som är värt att spenderas för att se Judge Jules den 5/6.


ingen jävla färja, bron vet du :)

tåg tur och retur lund c - köpenhamn c kostade 180 kronor
sen tar det 5 minuter att gå till gorgeous
lonne
Tack Reveal,då blir ju inte resan så farligt dyr. ;)
Trancefella
wtf!?

hur kommer man upp på scenen igentligeN?? :wtf: :conf:
reveal
nån som vet att den ska dit?
doter
Ja ska nog dit!
Ravesquad
quote:
Originally posted by doter
Ja ska nog dit!


hehe du verkar gå på allt doter:)
doter
quote:
Originally posted by Ravesquad


hehe du verkar gå på allt doter:)


Grejen e den att ja säger att ja ska gå på allt, men i slutändan blir d INGET :(

Som ikväll... Ja sa att ja eventuellt skulle på MoS men d blir nog inget m d heller, utan ja vill till vertigo, men d blir kanske inte ens d..!
D här e KNAS!
reveal
ok, vilka ska dit nu då?

doter? sipowitz? jag? nån fler?

doter
Jag ska dit m 3 systrar å några grabbar som d känner från Karlshamn. Ska bli RIKTIGT kul!!!
reveal
såja, då har man sina biljetter, känns fint ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement