return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Judge Jules 5 juni (pg. 3)
View this Thread in Original format
Vitryss
Hoppas ni som ska dit har skit skojigt!

En fråga, tror ni Jules bara kommer köra sitt "Clubbed" album? Samma låtar osv?

Jag fick iaf det intrycket av Gorgeous hemsida...
Lfe
Fan va kul vi ska ha ikväll asså!!!!

Festa järnet hela natten!

Men dagen kunde ju startat bättre :(

Fick P böter för första ggn i mitt liv :(
sipowitz
quote:
Originally posted by Lfe
Fan va kul vi ska ha ikväll asså!!!!

Festa järnet hela natten!

Men dagen kunde ju startat bättre :(

Fick P böter för första ggn i mitt liv :(
sipowitz
quote:
Originally posted by Lfe
Fan va kul vi ska ha ikväll asså!!!!

Festa järnet hela natten!

Men dagen kunde ju startat bättre :(

Fick P böter för första ggn i mitt liv :(


Då kan jag bara gratulera, alltid roligast första gången ;-))

Jajamensan, ikväll smäller det... Jag och en bataljon på 6 pers som jag lyckats få med ikväll sitter på tåget neråt ikväll =)

Vi får ju nästan bestämma någon sorts träff på clubben, alltid kul att träffa swe-addicts, har Du något foto eller något?

Iallafall, lycka till ikväll! =)
reveal
kan ju köra en klassisk samling vid garderoben kl 0300
jag överlåter till er andra att ta reda på hur folk ser ut :p
Lfe
klockan 3 blir bra då!

vi cs!
doter
Fan d va ju inte Gaaalet grymt iaf!!!!

AJAJAJAJAJ!!!!

Fan d hände mycket den natten!
reveal
quote:
Originally posted by doter
Fan d va ju inte Gaaalet grymt iaf!!!!

AJAJAJAJAJ!!!!

Fan d hände mycket den natten!


vad menar du egentligen? fattar inte riktigt :)

jag hade det iaf skitbra, fixade en ny autograf till samlingen :)
men jag är inte övertygad om jules storhet... ibland var det lysande, men ofta var det mindre bra och ibland rent ut sagt dåligt

skönt dock att biljettutbudet var begränsat, nu hade man ju plats att röra sig på dansgolvet :)

och som vanligt: fan va mkt skitsnygga brudar! blir ju helt galen bara jag tänker på det ;)
sipowitz
quote:
Originally posted by reveal


vad menar du egentligen? fattar inte riktigt :)

jag hade det iaf skitbra, fixade en ny autograf till samlingen :)
men jag är inte övertygad om jules storhet... ibland var det lysande, men ofta var det mindre bra och ibland rent ut sagt dåligt

skönt dock att biljettutbudet var begränsat, nu hade man ju plats att röra sig på dansgolvet :)

och som vanligt: fan va mkt skitsnygga brudar! blir ju helt galen bara jag tänker på det ;)


Som vanligt vilket ös! :)

Men som sagt... Förra gången judge var på klubben var det mycket bättre tryck (bättre låtval...). Men detta tror jag beror på att det var ett releaseparty den här gången för clubbed cd'n.. och då var det nog många låtar från skivan (*generalist* tråkig engelsk trance utan någon melodi */generalist* ;-)

Detta tror jag dock gorgeous hade tänkt på och det var därför michael parsberg körde sista timmarna. Han kör mycket hääärlig melodisk trance :) Blev en grymmmmm balans!

Mmm stod två brudar i högra trappan nästan en timme, ruuuggiggt fina ;-)
doter
Håller inte m om att d fanns mycket snygga tjejer, för d fanns ju knappt några alls! :(

Men annars var d en riktigt grym kväll!

Tog ni åkså 04:20 tåget hem lr?

reveal
alltid 06:20-tåget :cool:
doter
quote:
Originally posted by reveal
alltid 06:20-tåget :cool:


Jävlar! Så sent!

Var bor du?
Å hur såg du ut? Kanske såg dig, d lär ja gjort, va ju inte så många där ens...

Ja hade iaf typ vita jeans, vita sneakers, å röd, vit, brunt linne typ,sen va ja nog längst på stället så ja lär ha synts... Syntes ja?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement