return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
צ'ופי
View this Thread in Original format
Agent-Fire
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-1875450,00.html

מה אתם חושבים אליו?

אומנם לא שמעתי אותו אף פעם מנגן אבל בכל זאת הוא באמת היה בין הראשונים...
בזמנים ההם הייתי קטן אבל כבר שמעתי את ההאוס של אז...

קיצר, כתבה ממש לא במקום!
arik
פעם אחרונה ששמעתי את צ'ופי היתה ליפני 3 שנים אם אני לא טועה
ואני לא זוכר איך הוא היה
אבל מה שאני כן זוכר שהיתה תקופה שכולם תפסו ממנו כל כך הוא היה משהו ברמה
אני לא יודע מה קורה איתו עכשיו
MoSH_MaN
הוא היה פעם מלך והייתי במסיבה שלו

והיום הוא מסכן :sad:
arik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
הוא היה פעם מלך והייתי במסיבה שלו

והיום הוא מסכן :sad:

מעניין מה עבר עליו שהוא כזה מסכן היום
זה לא שהוא נקניק מעפן שלא יודע להפעיל ציוד
מוזר
Agent-Fire
אבל אנשים עדיין מעריכים אותו, תקראו את התגובות...
eXeTik
פעם אחרונה ששמעתי את צ'ופי היה לפני שנתיים בזום, דפק סט עצבני ביותר... אני דווקא זוכר שהוא ואלה גוטמן היו ראש בראש... באמת חבל שהוא נפל.
אם כבר בנושא... מה קורה עם אלה גוטמן? גם עליה לא שמעתי בזמן האחרון
MoSH_MaN
היא לומדת משפטים
ואחותה עושה עליה כסף
DjChook
quote:
Originally posted by eXeTik
פעם אחרונה ששמעתי את צ'ופי היה לפני שנתיים בזום, דפק סט עצבני ביותר... אני דווקא זוכר שהוא ואלה גוטמן היו ראש בראש... באמת חבל שהוא נפל.
אם כבר בנושא... מה קורה עם אלה גוטמן? גם עליה לא שמעתי בזמן האחרון


גם אני הייתי בזום לפני שנתיים ושמעתי סט שלו

מעניין אם זה היית אותה אחת
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook


גם אני הייתי בזום לפני שנתיים ושמעתי סט שלו

מעניין אם זה היית אותה אחת


לך תדע...
It's a small world :)
Ariels
כן, כמו שצח ואריק גילו במקרה בשבוע שעבר שהם למדו יחד באותה חטיבת ביניים

Gil Shwarts
צ'ופי היה שנה שעברה בחוף הדקל באילת בפסטיבל שנקרא Rave 2001

בכל אופן, הוא פתח את הסט, האוס וטראנס פרוגרסיב בקצב כל כך איטי עד כדי שינה.

אף אחד כמעט לא רקד, ואז DJ Rene עלה וזיין אותנו!!!! :)
Scorchio
ראיתי את הבנאדם בשתי הופעות
פעם בזום בנמל ופעם באילת
בשניהם הוא איכזב
לא יודע מה מספרים עליו באלנבי
אבל הבנאדם לא יודע להרקיד קהל ומנגן מוזיקה מגעילה
שלא נדבר על זה שהנחש עוד גנב את הטראק הנהדר של
Balearic Bill - Destination Sunshine
והעיז לקרוא לזה עוד
DJ Choopie - Dream Canion

בקיצור - אפס
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement