|
צ'ופי
|
View this Thread in Original format
| arik |
פעם אחרונה ששמעתי את צ'ופי היתה ליפני 3 שנים אם אני לא טועה
ואני לא זוכר איך הוא היה
אבל מה שאני כן זוכר שהיתה תקופה שכולם תפסו ממנו כל כך הוא היה משהו ברמה
אני לא יודע מה קורה איתו עכשיו |
|
|
| MoSH_MaN |
הוא היה פעם מלך והייתי במסיבה שלו
והיום הוא מסכן :sad: |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
הוא היה פעם מלך והייתי במסיבה שלו
והיום הוא מסכן :sad: |
מעניין מה עבר עליו שהוא כזה מסכן היום
זה לא שהוא נקניק מעפן שלא יודע להפעיל ציוד
מוזר |
|
|
| Agent-Fire |
| אבל אנשים עדיין מעריכים אותו, תקראו את התגובות... |
|
|
| eXeTik |
פעם אחרונה ששמעתי את צ'ופי היה לפני שנתיים בזום, דפק סט עצבני ביותר... אני דווקא זוכר שהוא ואלה גוטמן היו ראש בראש... באמת חבל שהוא נפל.
אם כבר בנושא... מה קורה עם אלה גוטמן? גם עליה לא שמעתי בזמן האחרון |
|
|
| MoSH_MaN |
היא לומדת משפטים
ואחותה עושה עליה כסף |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
פעם אחרונה ששמעתי את צ'ופי היה לפני שנתיים בזום, דפק סט עצבני ביותר... אני דווקא זוכר שהוא ואלה גוטמן היו ראש בראש... באמת חבל שהוא נפל.
אם כבר בנושא... מה קורה עם אלה גוטמן? גם עליה לא שמעתי בזמן האחרון |
גם אני הייתי בזום לפני שנתיים ושמעתי סט שלו
מעניין אם זה היית אותה אחת |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
גם אני הייתי בזום לפני שנתיים ושמעתי סט שלו
מעניין אם זה היית אותה אחת |
לך תדע...
It's a small world :) |
|
|
| Ariels |
| כן, כמו שצח ואריק גילו במקרה בשבוע שעבר שהם למדו יחד באותה חטיבת ביניים |
|
|
| Gil Shwarts |
צ'ופי היה שנה שעברה בחוף הדקל באילת בפסטיבל שנקרא Rave 2001
בכל אופן, הוא פתח את הסט, האוס וטראנס פרוגרסיב בקצב כל כך איטי עד כדי שינה.
אף אחד כמעט לא רקד, ואז DJ Rene עלה וזיין אותנו!!!! :) |
|
|
| Scorchio |
ראיתי את הבנאדם בשתי הופעות
פעם בזום בנמל ופעם באילת
בשניהם הוא איכזב
לא יודע מה מספרים עליו באלנבי
אבל הבנאדם לא יודע להרקיד קהל ומנגן מוזיקה מגעילה
שלא נדבר על זה שהנחש עוד גנב את הטראק הנהדר של
Balearic Bill - Destination Sunshine
והעיז לקרוא לזה עוד
DJ Choopie - Dream Canion
בקיצור - אפס |
|
|
|
|