|
אוקיייי הגיעה הזמן למבחן השפיות (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Ariels
!!! מי פה לא הצביע בשבילי אני אלחים לו את התחת עם מוט ברזל מלובן
וגיל עם כל הכבוד אני הייתי מדרג אותך שני אחרי עם כל ההתקפי אמוק והאיומים אתה מתחיל להשמיע מדי פעם
[חכה חכה אם אני אתפוס אותך ברחוב מה אני יעשה לך... וכדומה] |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זאת לא שריטות אחי זאת קריזה אחולמניוקי ;) |
|
|
| DjChook |
מוש כבר צברת שתיים ...
פשששש, אנשים פה חמים עליך
חחח |
|
|
| Scorchio |
אריאל זה לא נחשב
מתכוונים כאן לחריטת מוח עמוקה ביותר
כמו שבל"ג בעומר אתה בא למדורה עם כאפייה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אריאל זה לא נחשב
מתכוונים כאן לחריטת מוח עמוקה ביותר
כמו שבל"ג בעומר אתה בא למדורה עם כאפייה |
חחחחחחח
:D :D :D
well for this ariel gets my vote!
lol |
|
|
| Scorchio |
אין מה להגיד
הוא הפתיע אותנו שם
בא לנו עם כאפייה של המסתערבים
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
| נו אל תפחדו להגיד מי הצביע לי |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjChook
אדיט:
מוריאנו אל תעלב כי שכחתי את שמך |
Moriano, Eitan Moriano...
מוריאנו, איתן מוריאנו...
אני בחרתי כמובן באריאל... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טוב אני רוצה להבין מי הצביע עבורי!?! |
:rolleyes: I have a confesion :p
פשוט עוד לא ראיתי מספיק מפגני שריטה כדי להצביע לאריאל... |
|
|
| DjChook |
| Who the f**k voted 4 me ?! |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחח גם אני הצבעתי לאריאל... :D
צריך יותר מהתקפות של אי שפיות ואמוק בשביל לנצח מישהו שמופיע בבית של מישהו אחר שהוא לא מכיר כמו שאריאל עשה אצל תומר או כמו שצח סיפר שהוא בא עם כפייה או לטחון כזה באגט שיכול להספיק ואז עוד לדפוק שתי פיצות (ואני מניאק אם הוא עבר ליד כיפה אדומה ולא רץ פנימה)
קיצר יש יותר מדי דוגמאות |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjChook
Who the f**k voted 4 me ?! |
מי באמת הצביע לך
הכי נורמלי פה
בטח אריאל |
|
|
| oDrori |
| לא יודע... חן הביא אותה באיזה כמה יציאות היום בשלושה ימים האחרונים... |
|
|
|
|