return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
אוקיייי הגיעה הזמן למבחן השפיות (pg. 2)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Ariels
!!! מי פה לא הצביע בשבילי אני אלחים לו את התחת עם מוט ברזל מלובן

וגיל עם כל הכבוד אני הייתי מדרג אותך שני אחרי עם כל ההתקפי אמוק והאיומים אתה מתחיל להשמיע מדי פעם
[חכה חכה אם אני אתפוס אותך ברחוב מה אני יעשה לך... וכדומה]



חחחחחחחחחחחחחחחחחחח

זאת לא שריטות אחי זאת קריזה אחולמניוקי ;)
DjChook
מוש כבר צברת שתיים ...

פשששש, אנשים פה חמים עליך

חחח
Scorchio
אריאל זה לא נחשב
מתכוונים כאן לחריטת מוח עמוקה ביותר
כמו שבל"ג בעומר אתה בא למדורה עם כאפייה
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by Scorchio
אריאל זה לא נחשב
מתכוונים כאן לחריטת מוח עמוקה ביותר
כמו שבל"ג בעומר אתה בא למדורה עם כאפייה


חחחחחחח
:D :D :D
well for this ariel gets my vote!
lol
Scorchio
אין מה להגיד
הוא הפתיע אותנו שם
בא לנו עם כאפייה של המסתערבים
:)
MoSH_MaN
נו אל תפחדו להגיד מי הצביע לי
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjChook

אדיט:
מוריאנו אל תעלב כי שכחתי את שמך


Moriano, Eitan Moriano...
מוריאנו, איתן מוריאנו...


אני בחרתי כמובן באריאל...
oDrori
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
טוב אני רוצה להבין מי הצביע עבורי!?!


:rolleyes: I have a confesion :p


פשוט עוד לא ראיתי מספיק מפגני שריטה כדי להצביע לאריאל...
DjChook
Who the f**k voted 4 me ?!
Hell_Copter
חחחחחח גם אני הצבעתי לאריאל... :D
צריך יותר מהתקפות של אי שפיות ואמוק בשביל לנצח מישהו שמופיע בבית של מישהו אחר שהוא לא מכיר כמו שאריאל עשה אצל תומר או כמו שצח סיפר שהוא בא עם כפייה או לטחון כזה באגט שיכול להספיק ואז עוד לדפוק שתי פיצות (ואני מניאק אם הוא עבר ליד כיפה אדומה ולא רץ פנימה)
קיצר יש יותר מדי דוגמאות

yahel222
quote:
Originally posted by DjChook
Who the f**k voted 4 me ?!


מי באמת הצביע לך
הכי נורמלי פה
בטח אריאל
oDrori
לא יודע... חן הביא אותה באיזה כמה יציאות היום בשלושה ימים האחרונים...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement