|
אוקיייי הגיעה הזמן למבחן השפיות (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by yahel222
מי באמת הצביע לך
הכי נורמלי פה
בטח אריאל |
תודה :)
בכל מקרה,
oDrori: לא יודע... חן הביא אותה באיזה כמה יציאות היום בשלושה ימים האחרונים...
עכשיו יודעים למי לשלוח את האנטרקס.... |
|
|
| Ariels |
| !!!!!!!!!!!! אווו.... אנטרקס ! אני רוצה אני רוצה |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מ-ו-ש
עלית ל 3 !!! |
|
|
| Agent-Fire |
מישהו עובד יום יום על השריטה של אריאל... זה נהיה עמוק יותר מיום ליום...
חחחחחח... |
|
|
| Hell_Copter |
| אני לא אתפלא אם אריאל יביא אנשים מפורומים אחרים להצביע לו... :D |
|
|
| Ariels |
כן, שניה, אינ פותח מטה בחירות
אל תתפלא אם תראה בנות בצומת רענה מחלקות סטקרים
"לצאת מהשטחים עכשיו"
"כדי שאריאל יגרבץ בקריה" |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
כן, שניה, אינ פותח מטה בחירות
אל תתפלא אם תראה בנות בצומת רענה מחלקות סטקרים
"לצאת מהשטחים עכשיו"
"כדי שאריאל יגרבץ בקריה" |
חחחחחחחחחחחחח
מה רע בלגרבץ באיזור שכם?? |
|
|
| Ariels |
| אתה לא חוזר הביתה למיקסר כל יום |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Ariels
אתה לא חוזר הביתה למיקסר כל יום |
כן איזה חרא הא
עכשיו שיש לך מיקסר אתה תקלל כל יום שאתה לא בבית |
|
|
| Ariels |
אשכרה, לפעמים הייתי חוזר הביתה ומתייבש
!!!! היום...חוטים לקיר, חוט למערכת ויאלה
כל הזין לשכנים |
|
|
| MoSH_MaN |
| FU ALL :whip: :whip: :whip: |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
FU ALL :whip: :whip: :whip: |
בבוא הזמן ;)
נראה שאני אחד, טראנסג'איינט שתיים... מי שלוש?
ונראה לי אני אחשוב שוב לפני שאני אצביע בסקר הבא...
אל תיעלב מוש פשוט נראה לי שבאמת לא הוכחת את עצמך מספיק.... |
|
|
|
|