return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
הטראק האהוב עלי בכל הזמנים (pg. 3)
View this Thread in Original format
eXeTik
וואי... כל טראק שאתם שמים פה יותר קלאסה מהשני
Meeeeeeemories...
clubber@work
Rank 1 - Airwave

Alibi - Eternity

Blank & Jones - DJ Culture

System F - Cry

System F - Out of The Blue

Johan Gielen - Beauty of Silence

John Digweed - Heaven Scent

אלה הטראקים שמשכו אותי לטראנס ועיצבו את איך שהוא נראה היום בעולם!
לפני זה שמעתי בעיקר פסי-טראנס מדיסקים מטירה... :)
אהבתי בעיקר סטים של אוקנפולד מאיביזה 99 ושל פרי
קורסטן
לפי דעתי שניהם תרמו רבות למוזיקה האלקטרונית והפכו אותה למה שהיא!
Ariels
East Beat Syndicate - Love Transmission

!!!! וואחד תנין תלאתה ארבע
eXeTik
quote:
Originally posted by Ariels
East Beat Syndicate - Love Transmission

!!!! וואחד תנין תלאתה ארבע


זה כבר דאנס יא מסטול
איך אני זוכר את כל שירי היסודי...
This is the rythem of the night... :)
DjChook
יווווו איזה קלאסיקות של מסיבות בת מצווה בפסק זמן רמת השרון

MORE AND MORE... PPL JUST WANT MORE AND MORE
FREE ;KFASLKFH LOVE.... WHAT WERE LOOKING 4...

FREED FROM DESIRE.... MY משהו

טוב אני עייף
Ariels
אוקיי בד"כ אני כותב שטויות אבל עכשיו אתה חייב הסברים לגבי הנושא
MoSH_MaN
יש לי כבר יותר מידי שירים על הראש!!!!

עכשיו כל שנייה מישהו יכתוב עוד משהו....זה טופיק נדוש
DjChook
GALA...
yahel222
יוו
אנקורנפואה......
מכירים?????
אחד הנדירים !!!!!!!!!!

והכי אהבתי רוברט מיילס באמת
יש עליו אחד התותחים
children עד הייום נחשב לטראק ענקיייי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222
והכי אהבתי רוברט מיילס באמת
יש עליו אחד התותחים
children עד הייום נחשב לטראק ענקיייי


תאמין לי אני יותר אהבתי בזמנו את
Fable
איזה טראק תותח!!!

Pinto
Art of trance - Octapus
אחד הטרקים הראשונים ששמעתי אז הוא היה חזק במסיבות. הוא יצא בערך ב 96 או 97.

ועוד טרק שאני לא יודע איך שכחתם אותו זה
Milk incorporated - La Vache
זה הטרק שהיו קוראים לו פה הפרה המשוגעת. גם כן טרק חזק.
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Pinto
ועוד טרק שאני לא יודע איך שכחתם אותו זה
Milk incorporated - La Vache
זה הטרק שהיו קוראים לו פה הפרה המשוגעת. גם כן טרק חזק.


זוכרים אותו... באמת טראק ענק...!
אם כבר הזכרתה אותו, אז יש את טראק הפופקורן.. גם היה מגניב לאללה...

מישהו זוכר את השם שלו?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement