return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 
הטראק האהוב עלי בכל הזמנים (pg. 4)
View this Thread in Original format
TranceGiant
u mean this popcorn melody from the 80s??
it appears in sooo many tracks

check out Holy Men - Pumping for example!
nesher
Flutlicht - Icarus(Original Daedalus Mix) עדיין לא קלאסיקה בגלל שהוא לא כזה ישן אבל הוא יהיה בשבילי
אני פשוט חולה עליו כבר
Holymen - The Last Universe , Tarzan 2000, בקיצר הדיסק הקלאסי של כל הזמנים
Nitch 0 Not
ו.....
WILLIAM ORBIT - BARBER'S ADAIGO FOR STRINGS(FERRY CORSTEN REMIX)
clubsolutely
עזבו שטויות
הטראק שהוא באמת הכי יפה בכל הזמנים הוא :

Phrenetic System - Intensity

ואם כבר אז הטראק הכי מגעיל בכל הזמנים זה הצד השני של התקליט הזה

Phrenetic System - Taj Mahal

הלוואי שהייתי יכול למחוק את הצד הזה!

Check It Here
DJ-Energy
DJ Spoiled & Z - Go - More & More
Hell_Copter
וואי איך באמת שכחתי את ויליאם אורביט אני לא יודע!!!!!
תודה רבה נשר!!!!!!
אחת הקלאסיקות הכי אדירות שיש!!!!
גם הולי מן - לאסט יוניברס קלאסיקה לא נורמלית...
אלה היו הימים
nimrod levi
ALARMA
AMOKKK!!!
DjChook
quote:
Originally posted by nimrod levi
ALARMA
AMOKKK!!!


יוווו 666 איזה ימים

בכל מקרה
WILIAM ORBIT

ברגע שראיתי את זה באמטיוי מחקתי אותו מהמחשבה שלי
:)

גם ככה אני לא מת על זה


I JUST WANT MORE AND MORE
הטראק הישאלי הכי טוב שנוצר

וגם הולימן - היקום הנעלם,

טראק נדיררררררררררררררר

LIVE REMIX RULE
Hell_Copter
אתם יודעים מה עוד שכחנו??!

Major League - Wonder Where You Are
כמובן שאני מדבר על הגירסה בלי הווקאלס שלפי דעתי רק הורסים... איזה טראק
nesher
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתם יודעים מה עוד שכחנו??!

Major League - Wonder Where You Are
כמובן שאני מדבר על הגירסה בלי הווקאלס שלפי דעתי רק הורסים... איזה טראק


Transa Remix
הכי יפה
Agent-Fire
סאש! אקוודור
גם ענק

nesher
יש לי כמה קלאסיקות אבל הם באמת ישנות
Marino Stephano - Free Time
Lucid - Cant Help Myself
BT - Mercury & Solace and Dreaming(Lucid Club Mix)
Pulsedriver - I Dominate You, Take u High, Ur Spirit Is Shining.
Blank & Jones - Nightfly, Dj Culture.
טוב אתם רואים שאני משועמם רצח
Dj headhunter - 2000(miss inxs remix)
Beam Vs. Cyrus - Thunder In Paradise(הטראנס הראשון שהורדתי מהאינטרנט)
Take This Sound.
Beam & Yanou - Sound Of Love, The FreeFall
Condor - Kiss Me(You Can) והקטע השני שלו Kiss My(ass)
Plasma - Do You Believe(Fridge, Angelic Remix)
Fridge - Angel(Club Mix)
יאללה אני נזכר בטראקים ומוריד אותם באודיוגלקסי באותו זמן
איזה כיף להיזכר בנוסטלגיות....
טוב הגזמתי
זהו
DjChook
אחי
זה לא טראקים ישנים
הם עוד מהמלניום הנוכחי :) :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 
Privacy Statement