|
הטראק האהוב עלי בכל הזמנים (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| TranceGiant |
u mean this popcorn melody from the 80s??
it appears in sooo many tracks
check out Holy Men - Pumping for example! |
|
|
| nesher |
Flutlicht - Icarus(Original Daedalus Mix) עדיין לא קלאסיקה בגלל שהוא לא כזה ישן אבל הוא יהיה בשבילי
אני פשוט חולה עליו כבר
Holymen - The Last Universe , Tarzan 2000, בקיצר הדיסק הקלאסי של כל הזמנים
Nitch 0 Not
ו.....
WILLIAM ORBIT - BARBER'S ADAIGO FOR STRINGS(FERRY CORSTEN REMIX) |
|
|
| clubsolutely |
עזבו שטויות
הטראק שהוא באמת הכי יפה בכל הזמנים הוא :
Phrenetic System - Intensity
ואם כבר אז הטראק הכי מגעיל בכל הזמנים זה הצד השני של התקליט הזה
Phrenetic System - Taj Mahal
הלוואי שהייתי יכול למחוק את הצד הזה!
Check It Here |
|
|
| DJ-Energy |
| DJ Spoiled & Z - Go - More & More |
|
|
| Hell_Copter |
וואי איך באמת שכחתי את ויליאם אורביט אני לא יודע!!!!!
תודה רבה נשר!!!!!!
אחת הקלאסיקות הכי אדירות שיש!!!!
גם הולי מן - לאסט יוניברס קלאסיקה לא נורמלית...
אלה היו הימים |
|
|
| nimrod levi |
ALARMA
AMOKKK!!! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
ALARMA
AMOKKK!!! |
יוווו 666 איזה ימים
בכל מקרה
WILIAM ORBIT
ברגע שראיתי את זה באמטיוי מחקתי אותו מהמחשבה שלי
:)
גם ככה אני לא מת על זה
I JUST WANT MORE AND MORE
הטראק הישאלי הכי טוב שנוצר
וגם הולימן - היקום הנעלם,
טראק נדיררררררררררררררר
LIVE REMIX RULE |
|
|
| Hell_Copter |
אתם יודעים מה עוד שכחנו??!
Major League - Wonder Where You Are
כמובן שאני מדבר על הגירסה בלי הווקאלס שלפי דעתי רק הורסים... איזה טראק |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתם יודעים מה עוד שכחנו??!
Major League - Wonder Where You Are
כמובן שאני מדבר על הגירסה בלי הווקאלס שלפי דעתי רק הורסים... איזה טראק |
Transa Remix
הכי יפה |
|
|
| Agent-Fire |
סאש! אקוודור
גם ענק |
|
|
| nesher |
יש לי כמה קלאסיקות אבל הם באמת ישנות
Marino Stephano - Free Time
Lucid - Cant Help Myself
BT - Mercury & Solace and Dreaming(Lucid Club Mix)
Pulsedriver - I Dominate You, Take u High, Ur Spirit Is Shining.
Blank & Jones - Nightfly, Dj Culture.
טוב אתם רואים שאני משועמם רצח
Dj headhunter - 2000(miss inxs remix)
Beam Vs. Cyrus - Thunder In Paradise(הטראנס הראשון שהורדתי מהאינטרנט)
Take This Sound.
Beam & Yanou - Sound Of Love, The FreeFall
Condor - Kiss Me(You Can) והקטע השני שלו Kiss My(ass)
Plasma - Do You Believe(Fridge, Angelic Remix)
Fridge - Angel(Club Mix)
יאללה אני נזכר בטראקים ומוריד אותם באודיוגלקסי באותו זמן
איזה כיף להיזכר בנוסטלגיות....
טוב הגזמתי
זהו |
|
|
| DjChook |
אחי
זה לא טראקים ישנים
הם עוד מהמלניום הנוכחי :) :) |
|
|
|
|