return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
* Burp! * (pg. 5)
View this Thread in Original format
Siesta
trance is deaud, germany loopt gewoon weereens achter, zoals eigenlijk altijd.
kolkiewolkie
:eyes: :haha:

DV meeting? ;)
basvh
quote:
Originally posted by Siesta
trance is deaud, germany loopt gewoon weereens achter, zoals eigenlijk altijd.


hehe

nou qua techno lopen ze toch nog steeds wel voorop samen mit de engelse
kolkiewolkie
Hier, die lange springnicht is er ook nog steeds :D .

Woon nu trouwens in Brabant :eyes: (Den Bosch), for those who care.
basvh
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Hier, die lange springnicht is er ook nog steeds :D .

Woon nu trouwens in Brabant :eyes: (Den Bosch), for those who care.


echt waar jo?

welke wijk?

al op stap geweest??

ik woon sinds kort weer omgeving den bosch.
kolkiewolkie
Orthen, da's dus aan de noordkant van het centrum. Ben 3x de stad in geweest om wat te pilsen en dat is wat mij betreft niet de laatste keer geweest. Leuke stad. Kunnen wel een keer een pilsje gaan drinken :D :toocool: .
basvh
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Orthen, da's dus aan de noordkant van het centrum. Ben 3x de stad in geweest om wat te pilsen en dat is wat mij betreft niet de laatste keer geweest. Leuke stad. Kunnen wel een keer een pilsje gaan drinken :D :toocool: .


Orthen hehe. Leuk wijkie hoor. Ken het wel goed daaro. Heb daar o.a in de buurt op school gezeten en wat vrienden wonen.

Den bosch is wel leuk. Als is het qua kroegen wel allemaal beetje erg in hokjes verdeeld. Het is of kak, boers, breezer, plat, hip, 30+, 40+ net gescheiden en zoekend naar een piemol, studentikoos of mocro.

Maar goed binnekort kunnen wel keer biertje doen ja.
Smirnoff
quote:
Originally posted by basvh
Den bosch is wel leuk. Als is het qua kroegen wel allemaal beetje erg in hokjes verdeeld. Het is of kak, boers, breezer, plat, hip, 30+, 40+ net gescheiden en zoekend naar een piemol, studentikoos of mocro.


Is dat niet overal zo ?

:crazy:
Miss Proximus
eigenlijk zijn we er gewoon allemaal stiekum nog :P

ik was op zoek naar e-mailadressen van dat clubje UKTA's waar ik graag bij wilde horen en kon het niet laten hier ook even te neuzen.
Was al een tijd geleden want ik wilde niet meer inloggen na gedoe via de PM met Riz ... :s


AWAKEFEST!! WOEI!
Little Theseus
vrouwen :rolleyes:

dan denk je, ze zijn gesettled, uit de roulering, vaste vent, huisje boompje beestje, maar ondertussen is er niets veranderd :D:D

Donna
Gedoe? Met Riz? Hoe zal t daarmee zijn trouwens?
Leuk je weer s te zien verschijnen Miss P;)
AirPole
Als we hier nou allemaal op dezelfde dag gaan posten, in plaats van allemaal op verschillende dagen, dan kunnen we hier misschien weer een leuke plek van maken. Ontbreken Tim, Bram en Onno etc. etc. nog wel.

:wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement