return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
* Burp! * (pg. 6)
View this Thread in Original format
Little Theseus
quote:
Originally posted by AirPole
Als we hier nou allemaal op dezelfde dag gaan posten, in plaats van allemaal op verschillende dagen, dan kunnen we hier misschien weer een leuke plek van maken. Ontbreken Tim, Bram en Onno etc. etc. nog wel.

:wtf:


inderdaad... maarre, wie ben jij, ken ik jou?
Chicane
Hangjeugd :p
AirPole
quote:
Originally posted by Little Theseus
inderdaad... maarre, wie ben jij, ken ik jou?


Volgens mij weten velen hier niet dat mijn oude naam altijd TranceZoner was, maar later ben ik geswitched naar mijn producernaam.
Smirnoff
quote:
Originally posted by AirPole
Volgens mij weten velen hier niet dat mijn oude naam altijd TranceZoner was, maar later ben ik geswitched naar mijn producernaam.


Was jij niet dat irritante mannetje die iedereen geblocked had ?
AirPole
In het begin was ik irritant ja. Dit was het eerste forum ooit, waar ik lid van werd. Wist toen nog niet hoe ik me moest gedragen. Later werd dat veel minder heur :)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by AirPole
In het begin was ik irritant ja. Dit was het eerste forum ooit, waar ik lid van werd. Wist toen nog niet hoe ik me moest gedragen. Later werd dat veel minder heur :)


En inmiddels.... :thepirate

Hey Don! Lang geleden joh! Denk dat 't met Riz ook prima is. Volgens mij is ze inmiddels moeder??? Of zijn dat mijn fantasiƫn hahaha.

Laten we de rest er ook weer in betrekken. Zal wel lachen zijn. Dan ga ik op zoek naar henkiehenk hehehehehe :whip: :stongue:
Chicane
KkkKKkkKkkrrAaaaaa?


En M5 met zijn legerkisten en gouden bling! :D
Little Theseus
eeeaujaa trancezoner tering die was irritant! :D

Riz is moeder ja en getrouwd, weer een droom van mij kapot :rolleyes:

Even advocaat van de duivel, hoe is het eigenlijk met Blik?
AirPole
Er zijn echt zoveel peoples van TA waarvan ik me af vraag wat ze nu doen, of hoe het met ze gaat. Uit Groningen weet ik dat Fkwebeman hier nog wel es post, maar hoe zit het met Flipper, Odyne en Total Woot. Jemig. En Galen is hier volgens mij ook al lang niet geweest. Waar zit je oude appelbeignet!! Het wordt weer tijd dat Ei er weer een dagtaak aan krijgt om hier te moddereten. :p
Passiva
Ik check TA nog elke dag hoor :p

eieregooie
Ohh, jij voyeur :tongue3
Smirnoff
Whahahaha !

Mooi gesproken !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement