|
לפני שנה איירבייס היה בארץ, זוכרים?
|
View this Thread in Original format
| uzi |
בפורים שעבר, לפני שנה, איירבייס היה בארץ ל 3 הופעות.
זוכרים?
 |
|
|
| markfeldman |
כן..
מוזר שהשנה אין כלום... |
|
|
| uzi |
לא מוזר בכלל.
1) אין נקסט.
2) אי אפשר כל פעם להביא אומן קטן מחו"ל ולמצוא בשבילו שלוש הופעות.
וכן, איירבייס זה שם קטן... עם כל האהבה שלי אליו! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by uzi
לא מוזר בכלל.
1) אין נקסט.
2) אי אפשר כל פעם להביא אומן קטן מחו"ל ולמצוא בשבילו שלוש הופעות.
וכן, איירבייס זה שם קטן... עם כל האהבה שלי אליו! |
חוץ מנקסט יש עוד כמה חברות הפקה.
את אירבייס בזמנו לא הביאו נקסט.
אומן קטן = עלויות קטנות.. |
|
|
| uzi |
מארק, אני יודע שאת איירבייס הביאו אנשי פורום 99.
ולגבי הנוסחא
אומן קטן = עלויות קטנות
אתה טועה, נדבר על זה בהזדמנות אחרת. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by uzi
ולגבי הנוסחא
אומן קטן = עלויות קטנות
אתה טועה, נדבר על זה בהזדמנות אחרת. |
surprise me... |
|
|
| DJMIKE |
מרק
אומן קטן = עלויות גדולות
אומן בינוני = עלויות טיפה יותר גדולות
וכך הלאה
וכן
מן הסתם זוכרים |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
מרק
אומן קטן = עלויות גדולות
אומן בינוני = עלויות טיפה יותר גדולות
וכך הלאה
וכן
מן הסתם זוכרים |
אין ספק, הכל יחסי בחיים..
עלות מסויימת תמיד תהיה קטנה יותר מאחת גדולה יותר... |
|
|
| uzi |
מארק, תן לי להסביר כמה דברים.
איירבייס יותר זול מארמין ואן ביורן - זה ברור.
ההוצאות להביא את איירבייס לארץ הם דווקא גדולות, לא קטנות בכלל.
זה בגלל שיש הרבה הוצאות מעבר לעלות התקליטן.
נוסף לכל הצרות הסצנה פה דיי קטנה, אנשים לא ממש מכירים ולכן כמות הקהל היא בעייתית.
אי אפשר כל פעם לארגן 3 הופעות לאומן בעל שם קטן.
עם כל הכבוד לאיירבייס ולכשרון שלו, הוא דיי אנונימי פה.
כך יוצא שאומן קטן עולה ביוקר שלא מצדיק בכלל.
ההפקה שאני הרמתי פה עם החברים וגם ההפקה של 99 היו יוזמות יפות.
לצערינו זה יוצא מאוד לא הוגן לשלם כל כך הרבה על שם כל כך קטן.
שים לב, תקליטנים הולנדים עובדים בגרושים בהולנד.
שם הם עובדים ברבע מהמחיר שהם דופקים על הופעה בחו"ל.
עכשיו תוסיף טיסות, מלונות, ארוכות, נסיעות, פרסום, קהל קטן, טלפונים, מועדון עם אבטחה והרבה שעות עבודה...
כבר נופל האסימון?
אם אתה עושה את זה פעם בשנה-שנתיים הייתי אומר סבבה.
אם אתה עושה את זה יותר אז אתה צריך כסף וקהל יציב.
אתה מוזמן לבדוק אותי, לברר מחירים, להרים טלפונים, לבדוק באינטרנט ולגלות את הסכומים המדוייקים.
אני מבטיח לך שאני יודע על מה אני מדבר ואילן יוכל הסביר לך לא פחות טוב ממני. |
|
|
| Viber |
עם כל הכבוד, אני לא מבין מה הקטע שאיירבייס היה פה? כאילו מה כל כך מרשים בזה?
זה לא שהוא ניגן איזה לייב אקט או משהו, אני בטוח שהוא כולה בא וניגן כמה שעות ביכולת בינונית שהרבה אחרים בארץ יכלו לנגן בה ואז עזב.
הוא מפיק באמת אהוב עליי אבל בסה"כ זה ממש לא שווה את זה וכל העניין היה ניתן לחיקוי בסצנה המקומית בעזרת מקומיים - אם רק היה פה קהל אבל אין.
****מחכה להסתערות זועמת של בנג'י****
:) |
|
|
| uzi |
הינה מה שמרשים בזה שאיירבייס היה בארץ:
1) הוא ניגן טראנס.
2) הוא היה פה למרות שהוא שם קטן.
3) אוהבים את המוזיקה שלו מאוד.
4) פעם ראשונה שהוא בארץ.
5) ראיתי אותו גם ברדיו, גם בזונה וגם בבוגי.
נכון, הוא לא האומן האולטימטיבי בשבילי, אבל לפחות זה...
עד שיהיה אפשר לטוס להולנד. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by uzi
הינה מה שמרשים בזה שאיירבייס היה בארץ:
1) הוא ניגן טראנס.
2) הוא היה פה למרות שהוא שם קטן.
3) אוהבים את המוזיקה שלו מאוד.
4) פעם ראשונה שהוא בארץ.
5) ראיתי אותו גם ברדיו, גם בזונה וגם בבוגי.
נכון, הוא לא האומן האולטימטיבי בשבילי, אבל לפחות זה...
עד שיהיה אפשר לטוס להולנד. |
אף אחד מהסעיפים לא סותר את מה שאמרתי.
זה הקטע היפה בלנגן משהו על קומפקט - כל אחד יכול לעשות את זה אם זה איירבייס ואם זה אתה או אני וזה עדיין ישמע אותו הדבר. |
|
|
|
|