return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מה המצב אנשים ? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
אני מכיר פורומים אחרים שכן מושכים
פשוט אנשים ותיקים עזבו לאט לאט, בזמן שלא הגיעו חדשים
ואז כשכן מגיע מישהו חדש הוא רואה שמת פה, אז הוא לא נשאר
uzi
אתם יודעים מה?
אם היינו משתפים פה קבצים אז אני בטוח שלאט-לאט היו מצטברים פה אנשים שוב.
luckystrike
יש מצב

אני חושב שזה יותר קשור אבל לדיונים שיש פה וכאלה

אולי פחות מפתחים אותם...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by luckystrike
חבל לראות את הדעיכה

מה שיפה בפורום פה (אני מדבר על
TA
באופן כללי לא רק על הסקשן של הישראלים)
זה שבחינת ידע מוזיקלי בתחום - הוא הרבה יותר מעמיק ורחב מבפורומים אחרים ברשת...

גם מבחינת הישראלים - תמיד הפורום פה היה בכמה רמות מעל הפורומים האחרים של טראנס בישראל

אני זוכר את הימים שארתור גורדון בזמנו היה מנסה להיכנס ל
HUB
של טראנס אדיקט להיות מעודכן
חחחחח

בכל מקרה אני אנסה לבקר יותר !

בעסה שנעלמו כל זקני הפורום

פעם היינו מארגנים פגישות ועניינים - היה מעולה


אולי זקן הפורום הראשון שנעלם הוא אתה מורן!!

כן אני המוד פה בימים אלו אבל גם אני מעט נואשתי מהניסיון למשוך לכאן אנשים...שורה תחתונה אנשים חוזרים כמוך ליומיים שלוש ונעלמים שוב
אי אפשר לקיים כאן קהילה תוססת באופן קבוע...אז יש תקופות שכמעט לא כותבים כאן
עוזי זה הנכס הגדול ביותר לפורום הישראלי בשנה האחרונה...הוא כותב הרבה הוא מעודכן תמיד - זה הבן אדם לפנות אליו כשרוצים לדעת מה חדש בטראנס
luckystrike
איללללללן

אחי - כמה זמן לא דיברנו !

מה המצב איתך יא גבר ?

מה עושה בימים אלו ?


תאמין לי איפה ימי הטירונות השמחים !
אתה קולט שעברו 6 שנים מאז !!!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by luckystrike
איללללללן

אחי - כמה זמן לא דיברנו !

מה המצב איתך יא גבר ?

מה עושה בימים אלו ?


תאמין לי איפה ימי הטירונות השמחים !
אתה קולט שעברו 6 שנים מאז !!!


המון זמן....אתה תמיד נעלם

ועברו כבר יותר מ-6 שנים...
ספר מה איתך...

אני אקצר לגבי

אני לומד שנה ראשונה באוניברסיטת תל אביב סטטיסטיקה ופילוסופיה (איזה שילוב אהה? ) מנסה להשאר מעודכן בסגנונות שמעניינים אותי כיום כדי ג'יי (די ג'יי חובב...שלא תחשוב שאני איזה גיל שוורץ או משהו...אם כבר מדברים על אנשים שנעלמו)
עובד בנתיים כבר 9 חודשים כמלצר במסעדת מטרופוליס בצפון-מרכז תל אביב - שם הכרתי גם את החברה שלי.
בשנתיים האחרונות יצאתי לאין ספור מסיבות בארץ עם די ג'יים מעולים - כמובן כמעט ללא מסיבות טראנס אבל מאחר ואני שומע עוד ז'אנרים שלהם יש חשיפה מסוימת בסצינה המקומית היה לי תמיד לאן לצאת - לדעתי לא היה דבר כזה יותר משבועיים רצוף שלא הייתי במסיבה במשך השנתיים האחרונות - אני מציע לכל משמתמרמר על המצב בארץ והוא בעל ראש פתוח לצאת ולנסות...

זהו בסה"כ
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by uzi
אתם יודעים מה?
אם היינו משתפים פה קבצים אז אני בטוח שלאט-לאט היו מצטברים פה אנשים שוב.


אני לא בטוח....
בכל מקרה אופציה לא ריאלית גם כי אני לא רואה את זה בעין יפה וגם כי האנשים שמעלי בשרשרת בטראנסאדיקט לא יראו את זה בעין יפה
uzi
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני לא בטוח....
בכל מקרה אופציה לא ריאלית גם כי אני לא רואה את זה בעין יפה וגם כי האנשים שמעלי בשרשרת בטראנסאדיקט לא יראו את זה בעין יפה

צודק, אני מסכים.
בהצלחה באוניברסיטה, סטטיסטיקה ופילוסופיה זה באמת קומבינציה מטורפת.
תודה על הפירגון בפוסט הקודם.
Shahar
זה לא קשור,
פשוט מאז שהרבה אנשים עזבו כאן או עברו לפורומים של זאנרים אחרים, לא הגיעו אנשים במקומם, ואלה שכן הגיעו פה ושם, ראו פורום ריק. אז למה שיצטרפו ויכתבו בו?

עובדה שכל הפורומים של האהוס דיי מתפתחים ממה שאני זוכר לפחות
luckystrike
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
המון זמן....אתה תמיד נעלם

ועברו כבר יותר מ-6 שנים...
ספר מה איתך...

אני אקצר לגבי

אני לומד שנה ראשונה באוניברסיטת תל אביב סטטיסטיקה ופילוסופיה (איזה שילוב אהה? ) מנסה להשאר מעודכן בסגנונות שמעניינים אותי כיום כדי ג'יי (די ג'יי חובב...שלא תחשוב שאני איזה גיל שוורץ או משהו...אם כבר מדברים על אנשים שנעלמו)
עובד בנתיים כבר 9 חודשים כמלצר במסעדת מטרופוליס בצפון-מרכז תל אביב - שם הכרתי גם את החברה שלי.
בשנתיים האחרונות יצאתי לאין ספור מסיבות בארץ עם די ג'יים מעולים - כמובן כמעט ללא מסיבות טראנס אבל מאחר ואני שומע עוד ז'אנרים שלהם יש חשיפה מסוימת בסצינה המקומית היה לי תמיד לאן לצאת - לדעתי לא היה דבר כזה יותר משבועיים רצוף שלא הייתי במסיבה במשך השנתיים האחרונות - אני מציע לכל משמתמרמר על המצב בארץ והוא בעל ראש פתוח לצאת ולנסות...

זהו בסה"כ


אחי !

טוב לשמוע שאתה עדיין חזק בעניינים

אכן עברו 6 שנים !!!

אני אספר בקצרה...

אחרי הצבא עברתי לגור באנגליה וסה"כ הייתי שם כמעט שנה .

שחזרתי לארץ פתחתי עם שותף את אתר :
www.maka.co.il

אולי אתה מכיר ?
זה אתר שעוזר ומפרסם עבודות בחו"ל לצעירים

לפני שנה פתחתי אתר נוסף עם שותף נוסף בשם :
www.ezvisa.co.il

והיום אני מתעסק בעיקר איתם

אחי - איך עדיין לא נתקלתי בך בת"א תאמין לי ??

גיל שוורץ - איך נזכרת בו פתאום
חחחחחח

מסיבות טראנס אין מה לעשות - הטובות בחו"ל

אחי אני הרבה בבארים בת"א, אם יוצא לך לקפוץ
כל ה
LANDEN
"וילה סוקולוב"
וכו'

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by luckystrike
אחי !

טוב לשמוע שאתה עדיין חזק בעניינים

אכן עברו 6 שנים !!!

אני אספר בקצרה...

אחרי הצבא עברתי לגור באנגליה וסה"כ הייתי שם כמעט שנה .

שחזרתי לארץ פתחתי עם שותף את אתר :
www.maka.co.il

אולי אתה מכיר ?
זה אתר שעוזר ומפרסם עבודות בחו"ל לצעירים

לפני שנה פתחתי אתר נוסף עם שותף נוסף בשם :
www.ezvisa.co.il

והיום אני מתעסק בעיקר איתם

אחי - איך עדיין לא נתקלתי בך בת"א תאמין לי ??

גיל שוורץ - איך נזכרת בו פתאום
חחחחחח

מסיבות טראנס אין מה לעשות - הטובות בחו"ל

אחי אני הרבה בבארים בת"א, אם יוצא לך לקפוץ
כל ה
LANDEN
"וילה סוקולוב"
וכו'


ממש לא יוצא לי אחי...
אם אני יוצא לאנשהו בתל אביב זה למסיבות במקומות קטנים - כמו שכבר ציינתי בעבר כאלה שיש בהם טק האוס דיפ האוס וכו'
פאבים אני יושב לעתים רחוקות ובדרך כלל זה יהיה בפאב שכונתי על יהודה מכבי שזה קרוב לעבודה ולחברה

בתל אביב אני אפשר להגיד כל יום בשבוע אז באמת מעניין שעוד לא נתקלנו אחד בשני
luckystrike
התחלת ללמוד אחי ?
חושב על זה ?

מה עם רפפורט ?!?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement