|
מה המצב אנשים ?
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
היי !
מיליון שנה לא הייתי פה :)
אני מבין שאילן עדיין המוד של הפורום ?
נראה כאילו מת פה לגמרי !
מישהו עדיין פה מהתקופה שהייתי פעיל ?
???
או יותר נכון - מישהו עדיין פה ?
;) |
|
|
| Elior |
קצת פה...
יש לי כמה ימים עד הגיוס...
מה נשמע? |
|
|
| luckystrike |
הכל טוב
הפורום מת לגמרי אה ??? |
|
|
| black_mammmba |
לא מת
פשוט הצתתמצמנו :(
נשארו איזה 10 חברים פעילים ...
היו ימים פעם.... |
|
|
| Elior |
| quote: | Originally posted by luckystrike
הכל טוב
הפורום מת לגמרי אה ??? |
רוב הוותיקים עזבו...
והסצינה עצמה אני מניח די בדעיכה..
תקופה רעה עוברת על הפורום.. |
|
|
| uzi |
אני לא הייתי קורא לזה תקופה רעה, הייתי קורא לזה
"זמנים השתנו".
בפורום מקביל האוכלוסיה יותר צעירה, יש להם יותר זמן.
אנשים פה עובדים, לומדים, נשואים - אין להם יותר מדי זמן לפטפוטים. |
|
|
| Elior |
הכוונה שלי בתקופה רעה היא שאין "דם חדש" בפורום...
כבר מעל שנתיים לדעתי אנשים בעיקר פורשים ומאבדים עניין, או שבאמת אין להם זמן עקב צבא, עבודה או שאר הצרות בחיים...
אבל אין את הילדים שיש להם זמן שיצטרפו...וזה מה שגרם ליובש פה.. |
|
|
| uzi |
תוסיף לזה גם את העובדה שהפורום הזה ענתיקה, מעוצב בשיא הפשטות ולא מתורגם לעברית.
אם תלך לתפוז או פייסבוק תראה שיש קבוצה יפה של אוהבי טראנס. |
|
|
| Elior |
הפורום בסדר גמור..
הוא לא ענתיקה, והיעדר עברית? למה לעזעזל זה משנה למישהו אם רשום
new post
או "הודעה חדשה"
?
אם יש לך אפשרות לרשום פה בעברית, אז זה פשוט לחפש תירוצים...
אבל כנראה שהאלטרנטיבות שיש כיום ל TA
הרבה יותר מושכות אנשים...
לי עדיין קשה להתנתק מהמקום הזה למרות שאני כבר לא מחובר לסצינה.. |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Elior
הפורום בסדר גמור..
הוא לא ענתיקה, והיעדר עברית? למה לעזעזל זה משנה למישהו אם רשום
new post
או "הודעה חדשה"
?
אם יש לך אפשרות לרשום פה בעברית, אז זה פשוט לחפש תירוצים...
אבל כנראה שהאלטרנטיבות שיש כיום ל TA
הרבה יותר מושכות אנשים...
לי עדיין קשה להתנתק מהמקום הזה למרות שאני כבר לא מחובר לסצינה.. |
אין באמת סיבה לדוש על הנושא אבל תתפלא לשמוע שפורום ענק באנגלית לא מושך ישראלים.
זה כמו שאין הרבה אנשים שירשמו לאתר פולני או גרמני ויתחילו לפטפט באנגלית, כמוני. |
|
|
| luckystrike |
חבל לראות את הדעיכה
מה שיפה בפורום פה (אני מדבר על
TA
באופן כללי לא רק על הסקשן של הישראלים)
זה שבחינת ידע מוזיקלי בתחום - הוא הרבה יותר מעמיק ורחב מבפורומים אחרים ברשת...
גם מבחינת הישראלים - תמיד הפורום פה היה בכמה רמות מעל הפורומים האחרים של טראנס בישראל
אני זוכר את הימים שארתור גורדון בזמנו היה מנסה להיכנס ל
HUB
של טראנס אדיקט להיות מעודכן
חחחחח
בכל מקרה אני אנסה לבקר יותר !
בעסה שנעלמו כל זקני הפורום
פעם היינו מארגנים פגישות ועניינים - היה מעולה |
|
|
| Elior |
| quote: | Originally posted by uzi
אין באמת סיבה לדוש על הנושא אבל תתפלא לשמוע שפורום ענק באנגלית לא מושך ישראלים.
זה כמו שאין הרבה אנשים שירשמו לאתר פולני או גרמני ויתחילו לפטפט באנגלית, כמוני. |
לא מסכים איתך אבל באמת, אין טעם לדון על זה עוד... |
|
|
|
|