return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
שיטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
נפל לי אחד מהנגני דיסקים על הרצפה ונפתח ל500 חתיכות!!!!!!!!!!!!!

מישהו מכיר איזה מקום אולי שיוכל לתקן לי את זה???




למזלי זה לא היה הCDJ1000 אחרת הייתי מתאבד!
Scorchio
דבר ראשון אם יש לך אחריות פנה לסוכנות שקנית משם
דבר שני
בדוק בסוכנות של פיוניר אם הנגן שלהם
03-5220135
arik
אוי איזה ביש מזל
ממש נשבר לגורמים
או שאפשר להרכיב חזרה בקומבינות??

אין דרך אחרת כמו שצח אמר דבר אם היבואן
או שתגיד אבא נשבר לי אני רוצה חדש
אל מצד שני לא נראה לי שאתה מהאנשים שיגידו את זה!
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by arik
אוי איזה ביש מזל
ממש נשבר לגורמים
או שאפשר להרכיב חזרה בקומבינות??

אין דרך אחרת כמו שצח אמר דבר אם היבואן
או שתגיד אבא נשבר לי אני רוצה חדש
אל מצד שני לא נראה לי שאתה מהאנשים שיגידו את זה!



נשבר נשבר
לגמרי
חוטים וחלקים בכל האיזור
נראה לי זה אבוד
למזלי זה לא היה מאלה שאני ממש משתמש בהם, רציתי להזיז אותו למדף אחר והוא עף לי מהידיים ישר לרצפה.
Scorchio
כפרה...
MoSH_MaN
במילה אחת:כוססססססססעמקקקקקקקקקקקקקקינעלראבקקקקקקקקקקקקקקסעמקקקקקקקקק!!!!!!!!!
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
במילה אחת:כוססססססססעמקקקקקקקקקקקקקקינעלראבקקקקקקקקקקקקקקסעמקקקקקקקקק!!!!!!!!!


בדיוק!

וצח, מזה הכפרה הזה אמור להביע???!
oDrori
פאאאאאק.... איזה חרא.

שמע, אין לי מושג באזור שלך אבל אם לא לפנות לסוכנות, אני מניח שיש בת"א פווול מקומום לתקן...
DjChook
ואלה סורי אחי

זה מזכיר לי את הנגן אמפי3 שלי שהתרסק לי מהידיים והתנפץ
אבל תיקנו לי אותו האחריות :)
Scorchio
הכפרה הזה אמור להביע שיש דברים יותר חשובים בחיים
אתה אומר שזה לא היה אחד שכל כך חשוב לך
לא נורא
לא סוף העולם
לא לוקחים קשה מידי...

Hell_Copter
איזה באסה...
אני בטוח שאיפה שקנית את זה הם יתקנו כמו כלבים... ואם לא אז נצל את האחריות עד הסוף ותתבע אם צריך :D
Dj Moriano
וואי אחי איזה באסה....

איזה נגן זה היה???

EDIT:
גיל תן לי ולחבר שלי לתקן אותו אנחנו נצליח....


כבר כמעט הצלחנו לתקן מכונית על שלט
הצלחנו לפרק אותה גילינו מה הבעיה אבל לא הצלחנו לחבר אותה מחדש....:rolleyes:

עכשיו יש לי מכונית על שלט במלא חתיכות
וכל פעם שחבר שלי מבקש אותה אני אומר לה שזה אצל חבר אחר שלי....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement