|
שיטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
נפל לי אחד מהנגני דיסקים על הרצפה ונפתח ל500 חתיכות!!!!!!!!!!!!!
מישהו מכיר איזה מקום אולי שיוכל לתקן לי את זה???
למזלי זה לא היה הCDJ1000 אחרת הייתי מתאבד! |
|
|
| Scorchio |
דבר ראשון אם יש לך אחריות פנה לסוכנות שקנית משם
דבר שני
בדוק בסוכנות של פיוניר אם הנגן שלהם
03-5220135 |
|
|
| arik |
אוי איזה ביש מזל
ממש נשבר לגורמים
או שאפשר להרכיב חזרה בקומבינות??
אין דרך אחרת כמו שצח אמר דבר אם היבואן
או שתגיד אבא נשבר לי אני רוצה חדש
אל מצד שני לא נראה לי שאתה מהאנשים שיגידו את זה! |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by arik
אוי איזה ביש מזל
ממש נשבר לגורמים
או שאפשר להרכיב חזרה בקומבינות??
אין דרך אחרת כמו שצח אמר דבר אם היבואן
או שתגיד אבא נשבר לי אני רוצה חדש
אל מצד שני לא נראה לי שאתה מהאנשים שיגידו את זה! |
נשבר נשבר
לגמרי
חוטים וחלקים בכל האיזור
נראה לי זה אבוד
למזלי זה לא היה מאלה שאני ממש משתמש בהם, רציתי להזיז אותו למדף אחר והוא עף לי מהידיים ישר לרצפה. |
|
|
| MoSH_MaN |
| במילה אחת:כוססססססססעמקקקקקקקקקקקקקקינעלראבקקקקקקקקקקקקקקסעמקקקקקקקקק!!!!!!!!! |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
במילה אחת:כוססססססססעמקקקקקקקקקקקקקקינעלראבקקקקקקקקקקקקקקסעמקקקקקקקקק!!!!!!!!! |
בדיוק!
וצח, מזה הכפרה הזה אמור להביע???! |
|
|
| oDrori |
פאאאאאק.... איזה חרא.
שמע, אין לי מושג באזור שלך אבל אם לא לפנות לסוכנות, אני מניח שיש בת"א פווול מקומום לתקן... |
|
|
| DjChook |
ואלה סורי אחי
זה מזכיר לי את הנגן אמפי3 שלי שהתרסק לי מהידיים והתנפץ
אבל תיקנו לי אותו האחריות :) |
|
|
| Scorchio |
הכפרה הזה אמור להביע שיש דברים יותר חשובים בחיים
אתה אומר שזה לא היה אחד שכל כך חשוב לך
לא נורא
לא סוף העולם
לא לוקחים קשה מידי... |
|
|
| Hell_Copter |
איזה באסה...
אני בטוח שאיפה שקנית את זה הם יתקנו כמו כלבים... ואם לא אז נצל את האחריות עד הסוף ותתבע אם צריך :D |
|
|
| Dj Moriano |
וואי אחי איזה באסה....
איזה נגן זה היה???
EDIT:
גיל תן לי ולחבר שלי לתקן אותו אנחנו נצליח....
כבר כמעט הצלחנו לתקן מכונית על שלט
הצלחנו לפרק אותה גילינו מה הבעיה אבל לא הצלחנו לחבר אותה מחדש....:rolleyes:
עכשיו יש לי מכונית על שלט במלא חתיכות
וכל פעם שחבר שלי מבקש אותה אני אומר לה שזה אצל חבר אחר שלי.... |
|
|
|
|