return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Wat is jou beste album?? (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by NiTro
duidelijk MAGIK 5, echt een masterpiece!!!

1DJ Tiesto & Armin van Buuren pres Alibi - Eternity (Innercity Mix)
2Allure - No More Tears
3Kamaya Painters - Cryptomnesia
4Atlantis - Fiji
5Twilight - Platina (Maurits Paardekooper Remix)
6Eve - Riser
7Fire & Ice - Neverending Melody
8Yahel - Open Your Mind (Magikal Remake)
9Airwave - Alone In The Dark
10Chant - Sweet Images (DJ Sakin & Friends Remix)
11Deniro - State Of Mind
12DJ Merlyn - Krass
13DJ Arabesque - Serendipity (MAS Mix)
14Oliver Lieb - Subraumstimulation (Main Mix)
15Transa - Supernova
16Rank 1 - Airwave



die vindik ik ook toppie ! samen met boundaries of imagination, echt super albums
Cosmic Guy
Ik sluit me aan bij Siesta en Blik --> Bounderies en Magik 6: Toppertjessss!:eyes: :eyes: :eyes:
NiTro
boundaries of imagination en magik 5
MaGiK54
Magik 1: all time classic.
tango
Moeilijke vraag!

Maar als ik goed nadenk kan ik er dit van maken:

1. DJ Tiesto - Live @ Innercity '99
2. DJ Tiesto - ISOS II
3. DJ Tiesto - Magik 6

grtz,
TNG
Little Theseus
beste hc cd ooit: heroes of hardcore - lady dana.
Verder ook een favo: Daft punk - Homework (die eerste dus)
Van trance cd's heb ik geen echte favorieten, of ja eigenlijk wel een paar maar dat zijn trance-livesets op cd :)
magrec
Albums:

Leftfield - leftism [heb ik alleen in mp3 vorm moch iemand origineel hebben ik heb daar wel wat €€€ voor over]
Boards of canada - music has the right to children [voorloper van geogadi]


mix compilaties:

Global underground 013 sasha ibiza
Global Underground 009 Sasha L.A
Tiesto - live @ innercity
Tiesto - magik 4
Global Underground 016 Dave Seaman Capetown
New Wave
Beste album.......mmmhhhzzzzz.....geeeeen idee........die van Luke Slater (nieuwste) die was wel okee dach ik.....mzzltjes
K.nattick
quote:
Originally posted by DJ_Siesta



die vindik ik ook toppie ! samen met boundaries of imagination, echt super albums


Met jullie kan ik praten! Gooi daar nog Solar Serenades van Ferry Corsten bij en TCHING TCHING!!! the party has begun...
DJ_Siesta
ik vind Ferry Corsten Live @ IC ook zoo megaflexx, mja er zijner zoveel goeie

Remy D
Magik 6 zonder enige twijfel.
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Remy D
Magik 6 zonder enige twijfel.



l33te foto in je sig, dat wijf of course:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement