|
Wat is jou beste album?? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by NiTro
duidelijk MAGIK 5, echt een masterpiece!!!
1DJ Tiesto & Armin van Buuren pres Alibi - Eternity (Innercity Mix)
2Allure - No More Tears
3Kamaya Painters - Cryptomnesia
4Atlantis - Fiji
5Twilight - Platina (Maurits Paardekooper Remix)
6Eve - Riser
7Fire & Ice - Neverending Melody
8Yahel - Open Your Mind (Magikal Remake)
9Airwave - Alone In The Dark
10Chant - Sweet Images (DJ Sakin & Friends Remix)
11Deniro - State Of Mind
12DJ Merlyn - Krass
13DJ Arabesque - Serendipity (MAS Mix)
14Oliver Lieb - Subraumstimulation (Main Mix)
15Transa - Supernova
16Rank 1 - Airwave |
die vindik ik ook toppie ! samen met boundaries of imagination, echt super albums |
|
|
| Cosmic Guy |
| Ik sluit me aan bij Siesta en Blik --> Bounderies en Magik 6: Toppertjessss!:eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| NiTro |
| boundaries of imagination en magik 5 |
|
|
| MaGiK54 |
| Magik 1: all time classic. |
|
|
| tango |
Moeilijke vraag!
Maar als ik goed nadenk kan ik er dit van maken:
1. DJ Tiesto - Live @ Innercity '99
2. DJ Tiesto - ISOS II
3. DJ Tiesto - Magik 6
grtz,
TNG |
|
|
| Little Theseus |
beste hc cd ooit: heroes of hardcore - lady dana.
Verder ook een favo: Daft punk - Homework (die eerste dus)
Van trance cd's heb ik geen echte favorieten, of ja eigenlijk wel een paar maar dat zijn trance-livesets op cd :) |
|
|
| magrec |
Albums:
Leftfield - leftism [heb ik alleen in mp3 vorm moch iemand origineel hebben ik heb daar wel wat €€€ voor over]
Boards of canada - music has the right to children [voorloper van geogadi]
mix compilaties:
Global underground 013 sasha ibiza
Global Underground 009 Sasha L.A
Tiesto - live @ innercity
Tiesto - magik 4
Global Underground 016 Dave Seaman Capetown |
|
|
| New Wave |
| Beste album.......mmmhhhzzzzz.....geeeeen idee........die van Luke Slater (nieuwste) die was wel okee dach ik.....mzzltjes |
|
|
| K.nattick |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
die vindik ik ook toppie ! samen met boundaries of imagination, echt super albums |
Met jullie kan ik praten! Gooi daar nog Solar Serenades van Ferry Corsten bij en TCHING TCHING!!! the party has begun... |
|
|
| DJ_Siesta |
| ik vind Ferry Corsten Live @ IC ook zoo megaflexx, mja er zijner zoveel goeie |
|
|
| Remy D |
| Magik 6 zonder enige twijfel. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Remy D
Magik 6 zonder enige twijfel. |
l33te foto in je sig, dat wijf of course:p |
|
|
|
|