|
Wat is jou beste album??
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
Wat is jou beste album
mijne dus
Armin van Buuren - Boundaries of imagination,
echt een super album met alleen maar lekkere nummers, echt keppem wel 100 x gehoord, en hij blijft mooi
Tracklisting:
1. (00:00) Rising Star - Star Theme (Thank God For The Music)
2. (05:21) Sander Kleinenberg - Sacred [Sunrise Mix]
3. (09:11) Matt Darey pres. Mash Up - Liberation [Ferry Corsten Remix]
4. (15:04) Solar Stone - Seven Cities [Solar STone's Atlantis Mix]
5. (20:57) Markus Schulz - You Won't See Me Cry [Deepsky's Desert Farewell Mix]
6. (24:49) DJ Georgio pres. Manjaro - Apperception
7. (29:59) The Quest - C Sharp
8. (34:54) Aria - Dilo [Armin van Buuren's Universal Religion Mix]
9. (39:32) Lost Tribe - Gamemaster [Original]
10. (45:36) DJ I.C.O.N. - Voco Me [Flim Flam Remix]
11. (50:45) Perpetuous Dreamer - Future Funland [Main Mix]
12. (53:46) Floyd - Come 2-Gether
13. (58:15) BT & Paul Van Dyk - Namistai
14. (63:05) Shane - C'est Musique [Armin van Buuren's Rising Star Mix]
15. (68:12) Major League - Wonder [DJ Tiesto & Armin van Buuren Wonder Mix]

Alsk jou was zouk um zker eens downloaden, want hij is echt (Y)
Je kennem zo van Audiogalaxy halen, klik dan Hier
GreetZ |
|
|
| Blik |
| Magik 6, echt geweldig album |
|
|
| Yarnie |
tja ben 't wel met siesta eens :D
Allemaal zeer lekkere nummertjes die op die cd staan.
Voor de rest vinnik fact 1 van carl cox ook een zeer phatte cd. |
|
|
| Kamaya |
Ik vind die cd's genoemd echt geweldig, maar de cd die ik het meeste helemaal af heb geluisterd en gewoon perfect in elkaar zit is voo mij toch echt
DJ Dazzle - Freedom 3 - The Norway Sessions!!!!
Hij is zoooo goed!! |
|
|
| AFTERNATIVE |
Chiel Montagne - Mooi Was die Tyd
1 woord : PERFECT
zo goei gemixt , platenkeus , alles
 |
|
|
| moogwai |
DJ Tiesto - Magik 6... deze cd heb ik grijs gedraaid
Goede tweeden zijn In Trance We Trust 3, Armin van Buuren - Boundaries of Imagination en DJ Tiesto Live At Innercity :)
En dan hebben we System F vs Armin Trance Match en Ferry Corsten - Trancedome, wanneer je deze cd's per nummer beoordeeld zijn deze eigenlijk nog beter... maar ze missen net de vibe die die andere cd's wel hebben. Zijn eigenlijk niet voor ons Nederlanders bedoelt, heb ik niet origineel,... etc. |
|
|
| HiGH_NrG |
Mijn beste is toch wel:
DJ TIESTO - Live @ Innercity
Ik vind em gewoon vreselijk goeddddd! :D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Mijn beste is toch wel:
DJ TIESTO - Live @ Innercity
Ik vind em gewoon vreselijk goeddddd! :D |
helemaal mee eens.. door dit album ben ik eigenlijk van trance gaan houden.. eerst dit album daarna alle magiks en toen was ik hooked.. :) |
|
|
| Smirnoff |
tiesto - in search of sunrise II
Iemand een idee waneer III uit komt ??
zal wel snel zijn.
greetzzz
 |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
tiesto - in search of sunrise II
Iemand een idee waneer III uit komt ??
zal wel snel zijn.
greetzzz
|
ik heb wel gehoord dat die snel zou komen, en dattie al opgenomen was. Het is een live mix orso
GreetZ |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
tiesto - in search of sunrise II
Iemand een idee waneer III uit komt ??
zal wel snel zijn.
greetzzz
|
ik dacht dat ie eind mei uit zou komen.. had ik ergens gelezen, alleen waar weet ik zou 1,2,3 nie.. |
|
|
| NiTro |
duidelijk MAGIK 5, echt een masterpiece!!!
1DJ Tiesto & Armin van Buuren pres Alibi - Eternity (Innercity Mix)
2Allure - No More Tears
3Kamaya Painters - Cryptomnesia
4Atlantis - Fiji
5Twilight - Platina (Maurits Paardekooper Remix)
6Eve - Riser
7Fire & Ice - Neverending Melody
8Yahel - Open Your Mind (Magikal Remake)
9Airwave - Alone In The Dark
10Chant - Sweet Images (DJ Sakin & Friends Remix)
11Deniro - State Of Mind
12DJ Merlyn - Krass
13DJ Arabesque - Serendipity (MAS Mix)
14Oliver Lieb - Subraumstimulation (Main Mix)
15Transa - Supernova
16Rank 1 - Airwave |
|
|
|
|