|
Future Events On Israel - Updated On A Weekly Basis (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DvJ |
Anja Schneider@Dada, Tel Aviv 08-01-09
Funk D'Void@Barzilay Club, 16-01-09
N-Type@The Block, Tel Aviv 16-01-09
Pig & Dan@Comfort 13, Tel Aviv 16-01-09
Zombie Disco Squad@The Block 22-01-09
Marc Schneider@Bass, Jerusalem 22-01-09
Tim Sweeney@Barzilay Club, 23-01-09
Marc Schneider@Levontin 7, Tel Aviv 23-01-09
Gilles Peterson @Haoman 17, Tel Aviv 28-01-09
Armin Van Buuren@Haoman 17, Tel Aviv 06-02-09
Nick Curly @Dada, Tel Aviv 19-02-09
Dj Koze@Levontin 7, Tel Aviv 27-02-09 |
|
|
| Boaz |
יש לך טעם וידע מטורפים :nervous:
מאיפה הגעת לכל הרשימה הזאת ? :whip: |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by DvJ
Armin Van Buuren@Haoman 17, Tel Aviv 06-02-09
|
מפריח את השממה. :D |
|
|
| Boaz |
יש מצב שהמסיבות האלו ירחפו קצת לצפון :whip:
יוצאות לנו העיניים :eyespop:
:thepirate |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by romigi
אלה גוטמן חוזרת לסט מיוחד מאוד אחרי שנים רבות שלא שמעו ממנה.
זה קורה במסגרת האירוע" משיבים את הבנות!"
של ליין האן-פאקטוריאל במועדון הבלוק.
לכל מי שרוצה פרטים אז:
http://p218.ezboard.com/fiufrm1.sho...icID=4887.topic
ערב של דיג'איות ישראליות והרבה שמחה. |
מה אלה גוטמן מנגנת לאחרונה? |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Boaz
יש לך טעם וידע מטורפים :nervous:
מאיפה הגעת לכל הרשימה הזאת ? :whip: |
מקורות,
חודש עמוס מגיע...... |
|
|
| Boaz |
שונא אתכם תושבי המרכז :nervous:
חיפה לא מתקדמת לשום מקום :sadgreen:
המסיבות היחידות שנהנתי בהן היו לפני יותר מעשר שנים,
מאז ועד היום יובש טוטאלי ! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Boaz
שונא אתכם תושבי המרכז :nervous:
חיפה לא מתקדמת לשום מקום :sadgreen:
המסיבות היחידות שנהנתי בהן היו לפני יותר מעשר שנים,
מאז ועד היום יובש טוטאלי ! |
תעבור למרכז.... |
|
|
| Boaz |
יש מצב חזק שאמצא את דרכי לשם,
אפילו שמתחשק לי לפתח את חיפה !
גם אם מדובר בדור הצעיר
-18
הבעייה היא שאין להם סבלנות לפרוגרסיב,
ואפליפטינג זה לא התחום שלי, למרות האהבה הגדולה שלי למלודיות מנצחות
חשבתי לעבור לברייקס, סגנון קפה ברזילי..
הבעייה היא שאני לא קרוב לרמה של המתקלטים שם. |
|
|
| Boaz |
Funk D'Void@Barzilay Club, 16-01-09
מישהו היה ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
שמעתי שהוא עלה מאוחר מאוד - בסביבות 5
אומרים שהחימום של בריזמן היה טוב מאוד ושפאנק דיוויד כשהוא סוף סוף עלה הפך את המקום |
|
|
|
|