return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Future Events On Israel - Updated On A Weekly Basis (pg. 3)
View this Thread in Original format
DvJ
Anja Schneider@Dada, Tel Aviv 08-01-09
Funk D'Void@Barzilay Club, 16-01-09
N-Type@The Block, Tel Aviv 16-01-09
Pig & Dan@Comfort 13, Tel Aviv 16-01-09
Zombie Disco Squad@The Block 22-01-09
Marc Schneider@Bass, Jerusalem 22-01-09
Tim Sweeney@Barzilay Club, 23-01-09
Marc Schneider@Levontin 7, Tel Aviv 23-01-09
Gilles Peterson @Haoman 17, Tel Aviv 28-01-09
Armin Van Buuren@Haoman 17, Tel Aviv 06-02-09
Nick Curly @Dada, Tel Aviv 19-02-09
Dj Koze@Levontin 7, Tel Aviv 27-02-09
Boaz
יש לך טעם וידע מטורפים :nervous:

מאיפה הגעת לכל הרשימה הזאת ? :whip:
uzi
quote:
Originally posted by DvJ
Armin Van Buuren@Haoman 17, Tel Aviv 06-02-09

מפריח את השממה. :D
romigi
אלה גוטמן חוזרת לסט מיוחד מאוד אחרי שנים רבות שלא שמעו ממנה.
זה קורה במסגרת האירוע" משיבים את הבנות!"
של ליין האן-פאקטוריאל במועדון הבלוק.

לכל מי שרוצה פרטים אז:

http://p218.ezboard.com/fiufrm1.sho...icID=4887.topic

ערב של דיג'איות ישראליות והרבה שמחה.
Boaz
יש מצב שהמסיבות האלו ירחפו קצת לצפון :whip:

יוצאות לנו העיניים :eyespop:

:thepirate
uzi
quote:
Originally posted by romigi
אלה גוטמן חוזרת לסט מיוחד מאוד אחרי שנים רבות שלא שמעו ממנה.
זה קורה במסגרת האירוע" משיבים את הבנות!"
של ליין האן-פאקטוריאל במועדון הבלוק.

לכל מי שרוצה פרטים אז:

http://p218.ezboard.com/fiufrm1.sho...icID=4887.topic

ערב של דיג'איות ישראליות והרבה שמחה.

מה אלה גוטמן מנגנת לאחרונה?
DvJ
quote:
Originally posted by Boaz
יש לך טעם וידע מטורפים :nervous:

מאיפה הגעת לכל הרשימה הזאת ? :whip:


מקורות,
חודש עמוס מגיע......
Boaz
שונא אתכם תושבי המרכז :nervous:

חיפה לא מתקדמת לשום מקום :sadgreen:


המסיבות היחידות שנהנתי בהן היו לפני יותר מעשר שנים,

מאז ועד היום יובש טוטאלי !
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Boaz
שונא אתכם תושבי המרכז :nervous:

חיפה לא מתקדמת לשום מקום :sadgreen:


המסיבות היחידות שנהנתי בהן היו לפני יותר מעשר שנים,

מאז ועד היום יובש טוטאלי !


תעבור למרכז....
Boaz
יש מצב חזק שאמצא את דרכי לשם,

אפילו שמתחשק לי לפתח את חיפה !

גם אם מדובר בדור הצעיר
-18

הבעייה היא שאין להם סבלנות לפרוגרסיב,

ואפליפטינג זה לא התחום שלי, למרות האהבה הגדולה שלי למלודיות מנצחות

חשבתי לעבור לברייקס, סגנון קפה ברזילי..

הבעייה היא שאני לא קרוב לרמה של המתקלטים שם.

Boaz
Funk D'Void@Barzilay Club, 16-01-09

מישהו היה ?
Glenn-Holmes
שמעתי שהוא עלה מאוחר מאוד - בסביבות 5
אומרים שהחימום של בריזמן היה טוב מאוד ושפאנק דיוויד כשהוא סוף סוף עלה הפך את המקום
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement