return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 
Future Events On Israel - Updated On A Weekly Basis (pg. 4)
View this Thread in Original format
Boaz
משגע !

יצא לך לצאת לקפה ברזילי ?

הליין שלהם חזק !
DvJ
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שמעתי שהוא עלה מאוחר מאוד - בסביבות 5
אומרים שהחימום של בריזמן היה טוב מאוד ושפאנק דיוויד כשהוא סוף סוף עלה הפך את המקום


בריזמן נתן סט טוב מאד ושלומי גם,
היה שווה לחכות עד 5 בשביל לשמוע את הסט המצויין של פאנקדוויד
חבל רק שהקהל התחלף בקהל של אפטרים חוץ מזה הייתה מסיבה מעולה....
Boaz
נשמע מובן שהקהל התחלף,

הקהל של הברייקס לא ממש אוכל את פאנק דווייד.


אני למשל הייתי מסתדר בשני הרחבות.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Boaz
נשמע מובן שהקהל התחלף,

הקהל של הברייקס לא ממש אוכל את פאנק דווייד.


אני למשל הייתי מסתדר בשני הרחבות.


איזה קהל של ברייקס?!
Boaz
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
איזה קהל של ברייקס?!


כנראה שטעיתי,

ידוע לי שהליין של הברזילי בנוי על ברייקס.

למה, איזה קהל היה..

מי ניגן שם לפני פאנק ?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Boaz
כנראה שטעיתי,

ידוע לי שהליין של הברזילי בנוי על ברייקס.

למה, איזה קהל היה..

מי ניגן שם לפני פאנק ?


א. בברזילי מתקיימים הרבה ליינים שונים - אין אף ליין קבוע שרץ על בסיס שבועי שם
ב. נראה לי שיש גם איזשהו ליין ברייקס שרץ שם אחת לחודש/חודשיים אבל אני לא בטוח - צריך להיות בליין קבוע של ברזילי (=פעמיים בשבוע - כל שבוע) כדי להיות מסוגל למנות את כל הליינים שהם מאכלסים במקום - יש לדעתי איזה 10
המוכרים הם
jackin - ליין הדגל אם אפשר לומר - מייבאים תחת הליין הזה שמות מעניינים מאוד מחול - בשנה האחרונה הביאו את דרק מיי, קני לארקין ועוד רבים וטובים שאני לא זוכר אם נחתו במסגרת הליין הספציפי הזה או ליין אחר של ברזילי
יש גם את 1984 שהיה קבוע של ברזילי מאז עבר למשכנו החדש אבל נראה לי שהם כבר עשו גם מסיבה או 2 בבלוק מאז שנפתח - ליין של מוזיקה משנות ה-80 (לאחרונה עשו מסיבות במתכונת דומה רק עם מוזיקת של שנות ה-90)

מורנינג מייהם שזה ליין מסיבות הזימה בשעות הקשות. אם חפצתם במוזיקת טכנו גבוהה לאנשים בעלי סיבולת לב ריאה וכושר גופני של סיירת מטכ"ל ואתם בקטע של מסיבות עם אווירה שונה ומיוחדת - זה הליין. יש להם מסיבה בערב של ארמין שתמשך כמיטב המסורת בטח עד צהרי יום שבת אם בא לכם אחרי ארמין להמשיך לזוז
Boaz
המקום מפותח.

נשמע סופני.
benji904
Martin Roth @ Haoman 17, TLV, 30/3/2009

Tiesto @ Blu Day Party, Eilat, 4/4/2009
Glenn-Holmes
Markus Schulz Back in israel sometime around October-November at the end of this year!!!
benji904
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
Markus Schulz Back in israel sometime around October-November at the end of this year!!!


He told you that?!?! FAN-TAS-TICO!!!!

Alexx G
do you guys have anything announced for juin/july? its probably to early to ask but still, im curious, ill be coming during that time, looking forward for some sick partying, i just checked previous booking you guys had last summer, sick hopefully itll be the same this summer aswell.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Alexx G
do you guys have anything announced for juin/july? its probably to early to ask but still, im curious, ill be coming during that time, looking forward for some sick partying, i just checked previous booking you guys had last summer, sick hopefully itll be the same this summer aswell.


hey man - it is too early but keep checking and we'll update when we have any information
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement