return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
סיפור שקרה לי אתמול
View this Thread in Original format
DjNumShum
שמעו איזה קטע קרה לי אתמול
ככה 2 בלילה
אני ועוד חבר נסענו להיפרכל לקנות איזה משהו לאכול
קיצר אנחנו יוצאים ככה עומדים ליד המכונית ואוכלים
פתאום בא אלינו איזה נרקומן כזה אומר לנו דברים ברוסית ובקיצר שואל אם יש לנו כסף להביא לו
קיצר אומרים לו שלא וזה אבל ההוא ממשיך בסופו של דבר אנחנו כזה התחלנו ללכת סתם כאלו התרחקנו מהאוטו קצת אז הוא התחיל לעשות לנו "יהודי בן זונה יהודי בן זונה" ועשה כזה צלב כזה כמו שהנוצרים עושים, והציא כזה חתיכה של זכוכית שבורה מהכיס אז קיצר אמרנו שלא מתאים לנו לקבל דקירה היום והתרחקנו ברגל איזה 30 מטר, קיצר ההוא הלך לאיזה מכונית אחרת אז אנחנו חזרנו לאוטו נכנסנו פתאום הוא קלט אותנו והתחיל לדפוק ריצה אלינו, דפקתי רייס והוא לא תפס אבל הוא הריס איזה אבן וזרק על האוטו אבל לא פגע, קיצר אמרנו לעצמנו שזה לא יעבור בשתיקה נסענו פגשנו עוד חבר חשבנו מה לעשות, אמרנו שלפוצץ אותו מכות לא כדאי גם בגלל שהוא נרקומן מפגר וגם כי יש לו זכוכית ולא כיף לקבל דקירה אז חשבנו מה לעשות, בסופו של דבר נכנסנו שלושתינו לאוטו של חבר שלי ונסענו לשם שלחבר לי יש מוט אלומיניום כזה ביד . מגיעים לחניון שם ורואים את המפגר הזה הקיצר עוברים לידו חבר שלי זרק עליו תמוט הביא לו איזה שוט ברגל אני הבאתי לו שמוחטה פגע לו בחולצה ונסענו משם....

למישהו עוד קרה משהו דומה במהלך חייו :D?
MoSH_MaN
חחחחחחחחחחח.......בערך קרה לי משהו

במילניום ישבנו בים ,בקיצר היה קר רצח אז שרפנו כיסא!!
איך שבאנו לשרוף עוד כסא מתנפלים עלינו כמה ילדים אומרים צביאו את הכסא זה לא כסאות שלכם...וחלק ברחו
מסתבר שהם סתם עבדו עלינו..עכשיו ישאחד מהכפר שהוא סוס רצח ויש לו אבא וואחד....אז אנחנו פתאום רואים את הילדים האלה ואבא שלו בא ומתחיל למרוח אותו על הקיר
ואז באה משטרה וסיפור כזה....

סיפור של מכות אחרות?

היה ביום הולדת שלי שבאותו תאריך יש גם לאחת מפיתוח יום הולדת והיא עשתה מסיבה בבלקוני
עכשיו רצו להכניס לחבר שלי מכות ילדים מהעיר כי הם אמרו שבגללו אחד נפרד מאחת בכפר...
מה שקרה בסוף שילדים מפיתוח התערבו ובסוף מי שהלך מכות זה אנחנו ופיתוח....
אחד חטף מכות רצח הם עלו עליו 20 ילדים מול 3
ששתיים ניסו להפריד...
Hell_Copter
את סיפורי המכות בבלקוני שמעתם כבר ומי שלא שמע או רוצה לשמוע עוד פעם שרק יגיד


עכשיו לסיפור שעבר עליי
הייתי עם חבר שלי בתחנה המרכזית בתל אביב ועשינו שם כל מיני דברים ואז עלינו על אוטובוס חזרה הביתה... הוא גר בהרצליה ואני ברעננה אז זה אותו אוטובוס
שניה לפני שהאוטובוס נסע עלה איזה אחד והתיישב במושב האחורי... שאנחנו ישבנו במושב הלפני אחרון הוא סיפר לנו שאת המשקפי שמש שהוא החזיק ביד הוא דפק שניה לפני לאיזה אתיופי... הוא אמר שהוא בא אליו ואמר שהוא מהמשטרה... אז האתיופי אמר מה עשיתי לא עשיתי כלום... והוא אמר לו לא עשית כלום אבל המשקפיים שלך יפות.. תביא לי אותם לסיבוב קיצר האתיופי הביא לו וההוא עלה לאוטובוס
אחרי כמה תחנות עלה איזה חייל לאוטובוס והתיישב גם במושב האחורי ההוא הוציא מהכיס שלו כזה שקית מלאה בסמים והציע לחייל... החייל קפץ עשה לו השתגעת אני חייל !!!! ואז הוא אמר לו תרגע אתה לא רוצה לא צריך... החייל ירד בקריה ואנחנו המשכנו בדרך הביתה...
הוא לקח לחבר שלי את המשקפי שמש שהיה אותו דבר כמו אלה שהוא דפק רק בצבע אחר וכל הזמן הסתובב כמו מפגר...
אחר כך בא עוד מישהו וישב במושב האחורי והוא כבר היה רדום בגלל הסמים שלו... פתאום הוא כזה קם מסתכל על האיש ומתחיל לדבר איתו אנגלית לשאול אותו שאלות...האיש עונה לו ואז הוא אומר לחבר שלי כל מיני דברים בעברית וחוזר לדבר עם ההוא באנגלית
אחרי שחבר שלי ירד בהרצליה המשכנו לנסוע וההוא מתחיל לזיין לי את השכל ואומר שהוא יסדר לי איזה אחת בלונדינית רומניה שפותחת אחושילינג ... אמרתי לו עזוב אחי זה בסדר וכל זה והוא אמר לא זה לא בסדר
התקשר אלי ודחף לי את הטלפון שאני ידבר איתה... אז הוא הלך קדימה והיא עושה הוא שוב השתגע וכל זה ואמרתי לה כן כמה הוא מפגר וכל זה
אז הוא חזר ושאל אותי אם קבעתי איתה ואמרתי לו שאני לא יכול והוא עושה אין כזה דבר לא יכול... הוא התקשר אליה עוד פעם והתחיל לצעוק עליה יא שרמוטה מה את עושה וכל זה
בסוף הוא ירד בשביב איפה שהוא גר ואחרי שהוא ירד הוא התחיל לקפץ ברחוב כמו איזה מטומטם... זה היה אחושילינג מפחיד
את הסמים הוא הכניס לביצים שלו כדי שלא יגלו את זה ואתם קולטים הוא מתחיל לחפור שם בפנים בשביל להחביא את זה טוב
בשניה שהוא ירד התקשרתי לחבר שלי והתחלנו לצחוק על ההומו הזה... אבל ראסמי זה היה אחושילינג מפחיד
Scorchio
אני ושני חברים נסענו באוטובוס לים
אחד מהם רוסי מגודל גורילה פשוט ענק אדם כזה לא רואים כל יום.
אז אנחנו יושבים באוטובוס מתחילים להריץ צחוקים על אנשים ועושים רעש מאחורה.
הנהג בא אלינו עושה לנו
"עוד מילה שלושתכם עפים מהאוטובוס"
עכשיו הרוסי הענק הזה שקוראים לו מקס, בא לנהג אומר לו
"מה אמרת?"
עכשיו הנהג כבר מתחיל לגמגם
"תתת....תתעשו רעש... אתתם עפפ..פים"
התחלנו לצחוק
מקס דוחף אותו קדימה לכיוון של הדלת
והנהג כבר משתין במכנסיים עוד שנייה.
הנהג אומר לו
"טוב טוב אני לא יעיף אותך, הנה הנה קח כרטיסייה רק תירגע"
אז מקס עושה לו
"לא רוצה כרטיסייה אני רוצה חופשי חודשי"
ברגע ששמעתי את זה כמעט קיבלתי דום לב מרוב צחוק
אחרי זה מקס הזה עוד העיף את הנהג מהאוטובוס
וישבנו רבע שעה כשהנהג מתחנן לעלות לאוטובוס
:)
Dj Moriano
חחחחחחחחחחחחח אאאדדדדייייייייררררררררררר
NyKoN
quote:
Originally posted by Scorchio
אני ושני חברים נסענו באוטובוס לים
אחד מהם רוסי מגודל גורילה פשוט ענק אדם כזה לא רואים כל יום.
אז אנחנו יושבים באוטובוס מתחילים להריץ צחוקים על אנשים ועושים רעש מאחורה.
הנהג בא אלינו עושה לנו
"עוד מילה שלושתכם עפים מהאוטובוס"
עכשיו הרוסי הענק הזה שקוראים לו מקס, בא לנהג אומר לו
"מה אמרת?"
עכשיו הנהג כבר מתחיל לגמגם
"תתת....תתעשו רעש... אתתם עפפ..פים"
התחלנו לצחוק
מקס דוחף אותו קדימה לכיוון של הדלת
והנהג כבר משתין במכנסיים עוד שנייה.
הנהג אומר לו
"טוב טוב אני לא יעיף אותך, הנה הנה קח כרטיסייה רק תירגע"
אז מקס עושה לו
"לא רוצה כרטיסייה אני רוצה חופשי חודשי"
ברגע ששמעתי את זה כמעט קיבלתי דום לב מרוב צחוק
אחרי זה מקס הזה עוד העיף את הנהג מהאוטובוס
וישבנו רבע שעה כשהנהג מתחנן לעלות לאוטובוס
:)


פחחחחחחח
חחחחחחח
האהאהאהאהא
קרעת אותי אחי..
:D:D:D
Scorchio
אין אחי זה היה הקטע של החיים
בחיים שלי לא צחקתי כמו שצחקתי ברגע שהוא הביא אותה ביציאה של החופשי חודשי
MoSH_MaN
אני לא מבין הייתם לבד?

והייתי מבקש עשרים חופשי חודשי
:D
חחח
סתם חופשי חודשי לכל חודש זה פצצה
Scorchio
איזה לבד אחי
אוטובוס מפוצץ אנשים
זה למה זה היה כזה מצחיק איך שהנהג התקפל
DJ-Energy
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי צח
:)

Segev
אוייי ישראלים

אני מבין שהחבר שלך הוא ממש ג'ון סוסון
eXeTik
חחחחחחחחחחח, קרעת אותי צח!
אני רק מתאר את חבר שלך צועק כשה במבטא רוסי

חאני ראצא חאפשי חאדשי! :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement