return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
List Your Equipment
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
קצת סדר בדברים שיהיה לנו כאן

כל יוצר / די ג'יי שימנה כאן את הציוד שלו

אני אתחיל כדי ג'יי...

כבר מסוף 2004

1 x cdj-100 (Pioneer)
1 X pcv-275 mixer (Vestax)
1 x pdx-2000 turntable (Vestax)
1 x rpdj 1200 headphones (Technics)
also as a backup - 1 x dj pro 3000 headphones (Stanton)

זה הכל...450 תקליטים בערך זה השלל עד לעצם היום הזה
מבחינת דיסקים מקוריים...עברתי את המאה זה בטוח אבל צריך לבדוק אם אני לא באזור ה-150 כבר

יאללה תורכם
Shahar
2xcdj100
1xdjm600
Vortex_SA
Dj equipment:

dual deck numark cdn23s
mixer - gemini ps 676i

producing:

monitors - yamaha msp5
mixer - samson mdr6
keys - emu xboard 25
sabi10
אני רואה אנשים פה מצויידים יפה...

הלוואי והיה לי את הכמה אלפי שקלים להשקיע בזה..

אולי בעוד כמה וכמה שנים אחרי שאתבסס בעבודה כמו שצריך אז בשביל תחביב לשעות הפנאי אשקיע במשהו רציני.

:rolleyes: :D
Vortex_SA
quote:
Originally posted by sabi10
אני רואה אנשים פה מצויידים יפה...

הלוואי והיה לי את הכמה אלפי שקלים להשקיע בזה..

אולי בעוד כמה וכמה שנים אחרי שאתבסס בעבודה כמו שצריך אז בשביל תחביב לשעות הפנאי אשקיע במשהו רציני.

:rolleyes: :D


זה שנים של קניות, זה לא פעם אחת בום, כל פעם מוסיפים משהו לאולפן, יש לי גם מליון שטויות קטנות אבל אני לא אפרט פה, כמו גיטרות וכל מיני כרטיסים ושטויות...
Glenn-Holmes
אם אתה מתכוון לעולם התקלוט סאבי אז יש אופציות במחירים שפויים לחלוטין...

2 קומפקטים מיקסר סביר ואוזניות זה 6000 חדש

עכשיו תחשוב כמה זה יד שניה....
Shahar
היו ימים שהמיקסר שלי לבד עלה 5000...
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Shahar
היו ימים שהמיקסר שלי לבד עלה 5000...


שאלה לי אליך, למה דווקא 600 ולא ה500? הבנתי שדווקא ה500 יותר טוב, או שזה לא נכון?
Shahar
יש לי אותו ממש מזמן...לא שמעתי אנשים אומרים שה-500 יותר נוח
מה שבטוח, בהרבה מקומות משתמשים ב 500 או ב 600 ולא בחדשים יותר של פיוניר..
הוא אצלי מ 2002 בערך ובתקופה ההיא הוא היה ממש להיט
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
יש לי אותו ממש מזמן...לא שמעתי אנשים אומרים שה-500 יותר נוח
מה שבטוח, בהרבה מקומות משתמשים ב 500 או ב 600 ולא בחדשים יותר של פיוניר..
הוא אצלי מ 2002 בערך ובתקופה ההיא הוא היה ממש להיט


ה-600 נחשב לנפוץ יותר, אחד המיקסרים הנפוצים והמוערכים גם היום...

הדגמים החדשים של פיוניר לפחות כרגע נחשבים ליקרים ללא הצדקה מיוחדת

black_mammmba
2 X CDj 1000 משהו פשוט
מיקסר 626 של בהרינגר
2 מוניטורים
1 אוזניות של "מיקסיט" 530
כרטיס קול להקלטות ויציאה למיקסר

בקרוב. מקלדת שליטה של אלסיס
מיקסר נוסף
כלל הנראה 700 של בהרינגר
sabi10
אילן...גם להוציא על זה 3000 ש"ח או אפילו 1500

כרגע מבחינתי זה יותר מדי בשביל תחביב...

צריך לחסוך כל שקל לקראת המעבר לאיזור המרכז...

ושוב, מקווה מאוד בעתיד לאחר שאתיישב במקומי ואוכל לפנות זמן לתחביב שאני אוהב..

כרגע אני פשוט עושה את זה עם טרקטור דיג'י אבל זה לא מתקרב לדבר האמיתי.

עוד יבוא היום :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement