|
List Your Equipment
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
קצת סדר בדברים שיהיה לנו כאן
כל יוצר / די ג'יי שימנה כאן את הציוד שלו
אני אתחיל כדי ג'יי...
כבר מסוף 2004
1 x cdj-100 (Pioneer)
1 X pcv-275 mixer (Vestax)
1 x pdx-2000 turntable (Vestax)
1 x rpdj 1200 headphones (Technics)
also as a backup - 1 x dj pro 3000 headphones (Stanton)
זה הכל...450 תקליטים בערך זה השלל עד לעצם היום הזה
מבחינת דיסקים מקוריים...עברתי את המאה זה בטוח אבל צריך לבדוק אם אני לא באזור ה-150 כבר
יאללה תורכם |
|
|
| Vortex_SA |
Dj equipment:
dual deck numark cdn23s
mixer - gemini ps 676i
producing:
monitors - yamaha msp5
mixer - samson mdr6
keys - emu xboard 25 |
|
|
| sabi10 |
אני רואה אנשים פה מצויידים יפה...
הלוואי והיה לי את הכמה אלפי שקלים להשקיע בזה..
אולי בעוד כמה וכמה שנים אחרי שאתבסס בעבודה כמו שצריך אז בשביל תחביב לשעות הפנאי אשקיע במשהו רציני.
:rolleyes: :D |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by sabi10
אני רואה אנשים פה מצויידים יפה...
הלוואי והיה לי את הכמה אלפי שקלים להשקיע בזה..
אולי בעוד כמה וכמה שנים אחרי שאתבסס בעבודה כמו שצריך אז בשביל תחביב לשעות הפנאי אשקיע במשהו רציני.
:rolleyes: :D |
זה שנים של קניות, זה לא פעם אחת בום, כל פעם מוסיפים משהו לאולפן, יש לי גם מליון שטויות קטנות אבל אני לא אפרט פה, כמו גיטרות וכל מיני כרטיסים ושטויות... |
|
|
| Glenn-Holmes |
אם אתה מתכוון לעולם התקלוט סאבי אז יש אופציות במחירים שפויים לחלוטין...
2 קומפקטים מיקסר סביר ואוזניות זה 6000 חדש
עכשיו תחשוב כמה זה יד שניה.... |
|
|
| Shahar |
| היו ימים שהמיקסר שלי לבד עלה 5000... |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Shahar
היו ימים שהמיקסר שלי לבד עלה 5000... |
שאלה לי אליך, למה דווקא 600 ולא ה500? הבנתי שדווקא ה500 יותר טוב, או שזה לא נכון? |
|
|
| Shahar |
יש לי אותו ממש מזמן...לא שמעתי אנשים אומרים שה-500 יותר נוח
מה שבטוח, בהרבה מקומות משתמשים ב 500 או ב 600 ולא בחדשים יותר של פיוניר..
הוא אצלי מ 2002 בערך ובתקופה ההיא הוא היה ממש להיט |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
יש לי אותו ממש מזמן...לא שמעתי אנשים אומרים שה-500 יותר נוח
מה שבטוח, בהרבה מקומות משתמשים ב 500 או ב 600 ולא בחדשים יותר של פיוניר..
הוא אצלי מ 2002 בערך ובתקופה ההיא הוא היה ממש להיט |
ה-600 נחשב לנפוץ יותר, אחד המיקסרים הנפוצים והמוערכים גם היום...
הדגמים החדשים של פיוניר לפחות כרגע נחשבים ליקרים ללא הצדקה מיוחדת |
|
|
| black_mammmba |
2 X CDj 1000 משהו פשוט
מיקסר 626 של בהרינגר
2 מוניטורים
1 אוזניות של "מיקסיט" 530
כרטיס קול להקלטות ויציאה למיקסר
בקרוב. מקלדת שליטה של אלסיס
מיקסר נוסף
כלל הנראה 700 של בהרינגר |
|
|
| sabi10 |
אילן...גם להוציא על זה 3000 ש"ח או אפילו 1500
כרגע מבחינתי זה יותר מדי בשביל תחביב...
צריך לחסוך כל שקל לקראת המעבר לאיזור המרכז...
ושוב, מקווה מאוד בעתיד לאחר שאתיישב במקומי ואוכל לפנות זמן לתחביב שאני אוהב..
כרגע אני פשוט עושה את זה עם טרקטור דיג'י אבל זה לא מתקרב לדבר האמיתי.
עוד יבוא היום :D |
|
|
|
|