|
dj gizmo... stijl etc. etc.
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
die gast (dj gizmo dus, voor degenen die zo blind zijn geweest WEL de thread aan te klikken en niet de titel te lezen) draait de komende weekies namelijk twee keer bij me in de buurt:eyespop: :crazy: :tongue3 ... maar kweet eigenlijk niet wat voor een stijl die heb.... hard, snoeihard of uberhard :conf: (gabber zeg maar) (ik meen wel es van um gehoord te hebben... was in gabberverband... weet ik niet zeker alleen...)
plus extra info graag.. altijd interessant...
bij voorbaat dank:gsmile: :)
EDIT: en is ie het bezoeken waard ofnie? |
|
|
| New Wave |
| Gizmo, :) dat was toch die molukker? :-) das keibeukende hardcore, maar nu doet ie ook techno dacht ik.......mwjha, dach het wel............mzzl |
|
|
| mr.marcello |
Ik ben op 8 mei (samen met Flipper) naar Angels in Club Eau in Arnhem geweest. Daar draaide DJ Tommy (resident), DJ Isaac en DJ Gizmo. Wij wisten ook niet wat te verwachten van deze voormalige gabber-dj. Maar hij scheen een talent te zijn in de hardhouse-scene. En dit heeft hij naar mijn mening wel bewezen die avond!! :D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| total woot |
| hmmm, tsja als Gizmo nog steeds draait zoals hij een jaartje of 6 geleden deed, dan MOET je erheen!!! (beukerdebeukbeuk) :crazy: |
|
|
| kolkiewolkie |
dank u dank u:gsmile: :gsmile:
even de comrads opbellen :haha: :happy2: :D :eyespop: :tongue3 :crazy: (DAMN die smilies roelen LOL) |
|
|
| Optimus |
ferry salee!
harrrddcoooreeeeeeeeeeee |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Optimus
harrrddcoooreeeeeeeeeeee |
Hij scheen nu toch echt Hardhouse-DJ te zijn geworden hoor....
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Hij scheen nu toch echt Hardhouse-DJ te zijn geworden hoor....
Met vriendelijke groet. |
maar vroeger niet:D |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Optimus
maar vroeger niet:D |
Nee daar heb je gelijk in....hij staat immers nog op een paar van die oude Thunderdome CD's die ik heb!
Daarom zei ik ook dat hij het geworden was.....
Met vriendelijke groet. |
|
|
| LightForce |
Hmm zoals zowat elke hardcore dj gaan ze een beetje richting de hardhouse. Ik weet wel dat Gizmo ook andere projecten doet / deed. Zelf een club avontuur heeft deze gozer ondernomen. Maar persoonlijk kan hij beter bij de hardhouse en hardcore blijven. Over dat vroeger is ook niet geheel waar, hij draait het nog steeds. Alleen hij is er niet heel actief meer in, in duitsland blijkt hij nog wel eens te komen, met zijn hardcore skills.
Heb zijn hardhouse kant nog nooit gehoord, dus ben wel benieuwd, in iedergeval zijn hardcore kant was altijd wel een suc-6. |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by LightForce
Heb zijn hardhouse kant nog nooit gehoord, dus ben wel benieuwd, in iedergeval zijn hardcore kant was altijd wel een suc-6. |
Ik kan je zeggen dat die Hardhouse kant ook een succes is hoor!! :D:D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| kolkiewolkie |
voor diegenen die trouwes geinteresseerd zijn in de desbetreffende datums:
dj gizmo @ zak uelsen duitsland, 19-5-2002 (pinksterzondag dus)
dj gizmo @ new york hengelo, 25-5-2002
overigens is in de laatste uitgaansgelegenheid 7 juni dj bossi van cosmic gate daro!! en natuurlijk kan ik niet:whip: :( :nervous:
en 14 juli (nog een flink eind weg dus) draait dana dur ook nog :) |
|
|
|
|