|
Waar let je het eerst op? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| Langzaam van boven naar beneden :). Het geheel vind ik gewoon erg belangrijk met de uitstraling... |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | | Langzaam van boven naar beneden . Het geheel vind ik gewoon erg belangrijk met de uitstraling... |
Ik hoop voor je niet te langzaam, want dan begint het op staren te lijken....
Maar idd, wat je zegt is waar. Maar is er niets specifieks? wat jij zegt is eigenlijk alles, het geheel. |
|
|
| Remy D |
| Kijk altijd eerst naar de bobbel in zijn broek. :eyes: |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Ik hoop voor je niet te langzaam, want dan begint het op staren te lijken....
Maar idd, wat je zegt is waar. Maar is er niets specifieks? wat jij zegt is eigenlijk alles, het geheel. |
nou gewoon een leuk koppie......en iets specifieks zouk kont zeggen :) |
|
|
| New Wave |
De punten selectie van New wave.
Punt 1 : Schaambeen; het meest belangrijke deel van een vrouw is La schaambeen.
Punt 2 : Als punt 1 goedgekeurd is zal niet veel later de kont grondig geinspecteerd worden.
Punt 3 : Als een vrouw bij deze eigenschappen geslaagd is rest nog alleen het hoofd. De combinatie neus, lippen, oren, mond en haarlijn zijn daarbij de bepalende factoren. |
|
|
| serialkillah |
ik zelf kijk naar de gehele vrouw/meid:)
oh ja en ik het bijzonder naar de handen, ik vindt mooie goed verzorgde handen wel belangrijk:) |
|
|
| Optimus |
jongens jongens wanneer leren jullie hte nou?
het gaat om het KARAKTER van het meisje ghehehe:D:D:D |
|
|
| arrows |
| Haar ogen...allereerst naar haar ogen |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | | het gaat om het KARAKTER van het meisje |
Wrong! (tenminste in deze thread). Mij gaat het juist om uiterlijke kenmerken waar jullie waarde aan hechten. Aan iemands uiterlijk kun je niet iemands karakter waarnemen. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Wrong! (tenminste in deze thread). Mij gaat het juist om uiterlijke kenmerken waar jullie waarde aan hechten. Aan iemands uiterlijk kun je niet iemands karakter waarnemen. |
Zeur niet :p , het gaat nu effe om het uiterlijk.......gaat om eerste indruk..snappie.....je kijkt toch eerst naar een meidje, dan ga je checken hoe ze is kwa gedrag/karakter als je en praatje met der maakt........ |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by New Wave
Zeur niet :p , het gaat nu effe om het uiterlijk.......gaat om eerste indruk..snappie.....je kijkt toch eerst naar een meidje, dan ga je checken hoe ze is kwa gedrag/karakter als je en praatje met der maakt........ |
ehhh, dat zei die toch??:conf: |
|
|
| Optimus |
1. gezicht
2. tieten
3. kont
in die volgorde, als je een meisje tegemoet loopt moet je ook zo kijken, je kan moeilijk eerst naar dr kont kijken en dan ff snel teruglopen en om dr heen lopen om dr gezicht en tieten te kijken ghehehe:D:D:D |
|
|
|
|