|
Waar let je het eerst op? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Kamaya |
Ik ga eerst voor het gezicht, eerst het haar natuurlijk (want dat valt het eerst op) dan met name de ogen, dan de neus en de rest.
Daarna komt de kont in aanmerking, is ie niet te dik ed
Dan de benen, dan de borsten en dan..............dan check ik de rest wel als ik met r aan het lullen ben. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Blik
ehhh, dat zei die toch??:conf: |
owh...............:.........kut..........mwjha.............................u heeft gelijk................:p solly
STUPID:eyespop: |
|
|
| Tha Force |
Ehhmm:
gezicht, ogen (meestal), Style(als in kleding)..
in willekeurige volgorde |
|
|
| franzelare |
Eerst haar uitstraling, of ze er een beetje vrolijk en stamperig uitziet :D
daarna haar tieten want ik ben eigenlijk gewoon een tiete freak :D |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by franzelare
daarna haar tieten want ik ben eigenlijk gewoon een tiete freak :D |
Je bent dus gewoon een gezonde Hollandse jongen....nix mis mee dus!! :D:D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| blighty |
Hi all,
Dat zal toch echt de uitstraling zijn :), maar het is wel prettig als de proporties ok zijn :D
Greetings,
Blighty |
|
|
| Cosmic Guy |
| Persoonlijk vind ik borsten niet belangrijk. Dat meen ik. En ik ben nog steeds een gezonde Hollndse jongen... |
|
|
| M5 |
| eerst ut gezichtje...dan dwaalt mijn blik af naar haar heupen...en dan naar een cm of 15 onder haar kin :D |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by M5
eerst ut gezichtje...dan dwaalt mijn blik af naar haar heupen...en dan naar een cm of 15 onder haar kin :D |
15 cm? daar zit nog nix hoor... of hou jy van kleuters? :tongue3 :stongue: :D |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by John
hangt ervanaf vanuit welke hoek je het meisje ziet.. |
mja... als ze de andere opkykt w8 k net zolang totdat ze zich omdraait ;). Dus als dr harses te pruimen is, dan pas heeft t nog zin om naar de ass te kyke :p. Verder ben k ook nie zo'n boob-man, dat zit meestal wel goed.
O ja en als iemand lang is, is t eerste wat k doe naar dr schoene kyken om te zien of ze hakken aan heeft (wat dan vaak ook het geval is) :crazy: |
|
|
| total woot |
geheel is errug belangrijk, en verder in proporties (vriendin met cup E gehad, das me toch iets te groot)
en vooral geen uiltiem dikke kont (als je achter je vriendin de trap oploopt en je denkt:"Men wat een reet", dan is dat onherroepelijk het begin van het eind.
dat probeer ik dus te voorkomen.....
verder: ogen ogen ogen !!!!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by total woot
(vriendin met cup E gehad, das me toch iets te groot)
|
1 ??? ;) |
|
|
|
|