|
ידעתי שאני ידפק!!!!
|
View this Thread in Original format
| arik |
אחרי שכבר הייתי בטוח שבימים הקרובים אני עומד לקנות את הציוד
כבר הכל היה סגור אם אבא שלי:(
פתאום עכשיו הוא מדבר אם חבר שלו
ועכשיו הוא רוצה לקנות בחול.
הוא רוצה כאילו להחביא אותם כדי לא לשלם במכס
אבל זה בטח יקח שנים עד שזה יקרה
ידעתי שאני ידפק
זה תמיד קורה איזה דפק!!!!!
אני חייב לדעת אם מישהו ממכם או מישהו שאתם מכירים שאפשר לסמוך עליו יכול לקנות לי את זה בחול
:(??? |
|
|
| DjChook |
פחות הבעיה היא לקנות
הבעיה היא מי יבריח את זה לישראל |
|
|
| Hell_Copter |
אריק מכיר את הפתגם תמיד דופקים את השחורים!!??!
סתם אחי מצטער לשמוע שאבא שלך ביאס אותך... אבל זה יגיע
ואתה מוזמן לבקר בבית ספר להתאמן אם אתה רוצה |
|
|
| NyKoN |
רגע רגע רגע..
ההורים שלך קונים לך את הציוד?! |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אחי אני לא מבין אותך ההורים שלך קונים לך את הציוד ואתה כועס שזה יקח עוד זמן???
אם זה מה שמעצבן אותך אז לך תקנה את הציוד לבד בתל אביב או משהו מהכסף שלך
[= |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by NyKoN
רגע רגע רגע..
ההורים שלך קונים לך את הציוד?! |
אני משלם חצי מהמחיר
אבל זה לא הקטע
כבר חודשיים שאבא שלי אומר שהוא יעזור לי לקנות
ודרך אגב גם החצי שהוא משלם אני אמור להחזיר לו:mad:
בתחלס בואו נגיד ככה
מה הסיכוי שמישהו יסע לחול וגם יסכים להבריח אצ הציוד בישבילי???
אין סיכוי!!!! |
|
|
| eXeTik |
אני הכי שונא את זה שאתה ממש מחכה למשהו ואז זה נדפק
אבל בכל מקרה זה באמת יצא לך הרבה יותר זול אם יביאו לך את זה מחו"ל
הבעיה באמת זה להעביר את זה דרך המכס בלי שישימו לב |
|
|
| Scorchio |
מה שהכי מבעס את אריק זה העובדה שאריאל והוא באים אליי
אריאל רואה ציוד
נדלק
יום אחרי זה מושך 9000 שקל מהבנק ומביא שני קומפטים ומיקסר שאריק חולם עליהם חודשים...
לך תבין את אריאל שפיצר
קיצקץ אריק
יש לי דוד שיכול לקנות
הוא גר בניו יורק
אבל המחירים שם אותו דבר.
אז תקנה כבר כאן |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מה שהכי מבעס את אריק זה העובדה שאריאל והוא באים אליי
אריאל רואה ציוד
נדלק
יום אחרי זה מושך 9000 שקל מהבנק ומביא שני קומפטים ומיקסר שאריק חולם עליהם חודשים...
לך תבין את אריאל שפיצר
קיצקץ אריק
יש לי דוד שיכול לקנות
הוא גר בניו יורק
אבל המחירים שם אותו דבר.
אז תקנה כבר כאן |
רק שאבא שלי יבין את זה!!!
לשכנע אותו זה הדבר הכי קשה שאני יעשה בחיים שלי |
|
|
| Agent-Fire |
אחי, תסביר לאבא שלך שהלביא מחול בסוף יצא יותר יקר מלקנות בארץ...
וגם אין סיכוי להבריח סוג קופאקטים ומיקסר, הגודל של זה פשוט יותר מדי גדול...
ואת הציוד צריך לקחת איתך למטוס, אם לא... אז כנראה זה יגיע בחתיכות...
קיצר, נסה להסביר לאבא ואולי הוא יבין עד כמה שזה לא שווה ומסוכן... |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
אחי, תסביר לאבא שלך שהלביא מחול בסוף יצא יותר יקר מלקנות בארץ...
וגם אין סיכוי להבריח סוג קופאקטים ומיקסר, הגודל של זה פשוט יותר מדי גדול...
ואת הציוד צריך לקחת איתך למטוס, אם לא... אז כנראה זה יגיע בחתיכות...
קיצר, נסה להסביר לאבא ואולי הוא יבין עד כמה שזה לא שווה ומסוכן... |
זה רק שני פיוניר בלי מיקסר
אבל בכל מקרה הסברתי לו הוא לא מוכן להקשיב לי הוא לא סומך עליי שאני באמת יודע באיזה דרך לקנות את זה
אם רציתם לדעת אי פעם את המשמעות האמיתית של המילה בונקר אז עכשיו אתם יודעים
בונקר=אבא שלי
ובגלל זה היום השגתי עבודה בתור סדרן בקולנוע!!!!!!!!!!!! |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by arik
ובגלל זה היום השגתי עבודה בתור סדרן בקולנוע!!!!!!!!!!!! |
אולי במקרה ברננים? |
|
|
|
|