|
Happy birthday Inyrie!!!
|
View this Thread in Original format
| Dazzle-78 |
Dear Steff,
I wish you a happy birthday,
hope you have a wonderful day with beloved ones around you.
Wish I could be there to celebrate but we'll catch up someday :D
big hug
:*
Jis |
|
|
| nz-fan |
:D Jisca :D
Auch von mir alles Liebe und Gute ausm Pott Inyrie !
Feiere schön und lass dich reich beschenken !
Viele Grüße
:) |
|
|
| vandit_freak |
| Alles Gute... |
|
|
| darkstar |
so, nach in echt auch in virtuell ;)
happy birthday steff! |
|
|
| Sir. Lunchalot |
Oh oh Domi... Jisca snatched away the honor from you... ;)
Happy Birthday from China to Ühnühriyäh! :D |
|
|
| [Oliver Noir] |
Alles Gute zum Geburtstag auch von uns! :)
Olli&Mandy |
|
|
| Dazzle-78 |
| I'm sure Domi was earlier with his congrats than me :p |
|
|
| schnegggge |
Alles Gute, du:)
 |
|
|
| Nachtengel |
| Alles Gute zum Geburtstag! |
|
|
| Nik Novo |
| quote: | Originally posted by Sir. Lunchalot
Oh oh Domi... Jisca snatched away the honor from you... ;) |
Pff, as if I could do so only on the forums :p
Happy Birthday again from me :) :-* |
|
|
| Vanditine |
| Herzlichen Glückwunsch :) |
|
|
|
|