|
חובבי הפסיי טראנס המעטים שכאן, זה בשבילכם.
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
אחי הטראק נחמד מאוד אבל הבעיה שבשביל פסי טוב חסר לו קצב עצבני
אבל ממש אהבתי את הצלילים |
|
|
| TranceGiant |
i agree with Nemesis
A very cool atmosphere that reminds me on new infected mushroom tracks. Yet it needs more speed and maybe some nice acid lines ;)
overall a professional psy production |
|
|
| MoSH_MaN |
| אני איתם....:gsmile: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
טראק דווקא עצבני ביותר.
אני אהבתי
אבל תמיד יש מקום לשיפור.
באמת חסר לו קצת מהירות....
וגם קצת שינויים בפתיחה.... יותר דיסטורשן לא יזיק שם בכלל
אבל אפילו בלי השינויים האלה, פשוט יצירת אומנות
שיחקת אותה!! |
|
|
| Flotser |
:crazy: PSY PSY :crazy:
שיר פצצה, אחושרמוטה מקצועי,
....לדעתי אתה לא צריך להגביר את הקצב, ממש יצא טוב ככה
רוצה עוד :happy2: |
|
|
| Gil Shwarts |
אוקיי אז עדכנתי קצת ת'טראק
הוספתי לו כמה סמפלים נחמדים שלקח לי דיי הרבה זמן לבנות
ושיניתי את ההתחלה
ות'מלודיה האחרונה (מלודיה... קרוב...)
Gil Shwartz - Behind Bars (Updated) |
|
|
| Hell_Copter |
שמע גיל אני חושב שהטראק יחסית טוב
אבל אני לא אוהב פסיי אז אני לא דוגמה...
מה שכן אין לו עוצמה... יחסית לפסיכודאלי הוא כזה שקט
אבל כל הכבוד על זה |
|
|
| Gil Shwarts |
איך שמעת ת'מעודכן כל כך מהר?
רק ההורדה שלו זה 40 דקות אצלך |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
איך שמעת ת'מעודכן כל כך מהר?
רק ההורדה שלו זה 40 דקות אצלך |
התייסתי ללא מעודכן...
אני יודע ששלחת לי את זה לפני כמה ימים אבל לא היה לי זמן לשים תגובה ולהתעמק בשיר :D |
|
|
| Flotser |
ההתחלה של הטראק אדירה עכשיו, רק היא ארוכה מדי לדעתי
ממש מכניס אותי הטראק הזה לזינזאנה.
:nervous:
ואמצע וסוף השיר מקפיצים טוב כמו בגירסה הקודמת, למרות שכבר אין לי את הקודמת, כי כשהורתי את החדשה, עליתי על הגרסה הקודמת....
אבל בקיצור אחי: טראק סבבות לגויבות.
:crazy: PSYYYY:crazy: |
|
|
|
|