return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
חובבי הפסיי טראנס המעטים שכאן, זה בשבילכם.
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
Gil Shwartz - Behind Bars


תגובות!
NeMeSiS1234
אחי הטראק נחמד מאוד אבל הבעיה שבשביל פסי טוב חסר לו קצב עצבני
אבל ממש אהבתי את הצלילים
TranceGiant
i agree with Nemesis
A very cool atmosphere that reminds me on new infected mushroom tracks. Yet it needs more speed and maybe some nice acid lines ;)
overall a professional psy production
MoSH_MaN
אני איתם....:gsmile:
Gil Shwarts
ואני איתי :)
HyPeRSoNiC
טראק דווקא עצבני ביותר.
אני אהבתי
אבל תמיד יש מקום לשיפור.
באמת חסר לו קצת מהירות....
וגם קצת שינויים בפתיחה.... יותר דיסטורשן לא יזיק שם בכלל

אבל אפילו בלי השינויים האלה, פשוט יצירת אומנות
שיחקת אותה!!
Flotser
:crazy: PSY PSY :crazy:

שיר פצצה, אחושרמוטה מקצועי,

....לדעתי אתה לא צריך להגביר את הקצב, ממש יצא טוב ככה

רוצה עוד :happy2:
Gil Shwarts
אוקיי אז עדכנתי קצת ת'טראק
הוספתי לו כמה סמפלים נחמדים שלקח לי דיי הרבה זמן לבנות
ושיניתי את ההתחלה
ות'מלודיה האחרונה (מלודיה... קרוב...)


Gil Shwartz - Behind Bars (Updated)
Hell_Copter
שמע גיל אני חושב שהטראק יחסית טוב
אבל אני לא אוהב פסיי אז אני לא דוגמה...
מה שכן אין לו עוצמה... יחסית לפסיכודאלי הוא כזה שקט
אבל כל הכבוד על זה
Gil Shwarts
איך שמעת ת'מעודכן כל כך מהר?
רק ההורדה שלו זה 40 דקות אצלך

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
איך שמעת ת'מעודכן כל כך מהר?
רק ההורדה שלו זה 40 דקות אצלך


התייסתי ללא מעודכן...
אני יודע ששלחת לי את זה לפני כמה ימים אבל לא היה לי זמן לשים תגובה ולהתעמק בשיר :D
Flotser
ההתחלה של הטראק אדירה עכשיו, רק היא ארוכה מדי לדעתי
ממש מכניס אותי הטראק הזה לזינזאנה.
:nervous:

ואמצע וסוף השיר מקפיצים טוב כמו בגירסה הקודמת, למרות שכבר אין לי את הקודמת, כי כשהורתי את החדשה, עליתי על הגרסה הקודמת....

אבל בקיצור אחי: טראק סבבות לגויבות.



:crazy: PSYYYY:crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement