|
[19.09.2008] Tiesto - In search of Sunrise @ Sportpaleis Antwerpen
|
View this Thread in Original format
| Desperado22 |
Flyer
More Infos coming soon.... |
|
|
| Bertn |
| die foto is echt wel GAY |
|
|
| Xilver |
| Kak, dan vertrekken we just op huwelijksreis naar Bali. Op zich ook wel in search of sunrise, maar toch. |
|
|
| Push2005 |
Andy Duguid staat ook op de lineup :)
Idd ook veel kans op First State |
|
|
| Ouwe Dwaas |
ik ben er zeker weten bij 19 september. iemand enig idee wanneer de kaartverkoop start?
en net het bericht dat er een nieuwe ISOS aankomt: Asia.
hopelijk ook nog een vet ISOS feest in NL, zoals in November in de Heineken Music Hall. |
|
|
| Desperado22 |
TIËSTO presents In Search Of Sunrise
Op vrijdag 19 september zal 's werelds beste DJ TIËSTO een éénmalig concert geven in het Sportpaleis van Antwerpen in België. De aanleiding van dit unieke evenement is de release van Tiësto’s nieuwe mix compilatie: In Search Of Sunrise 7 - Asia.
In Search Of Sunrise 7 – Asia, gemixed en opgenomen in Thailand, geeft Tiësto’s ervaringen weer zoals hij die opdeed tijdens zijn recente tour door de regio. Met voorgaande titels als Latin America, Los Angeles en Ibiza nog in het achterhoofd, laat Tiësto zien dat Azië hem de inspiratie gaf voor een gloednieuwe, dubbele mixcompilatie in zijn uiterst succesvolle ISOS serie.
In tegenstelling tot de eerdere mega-evenementen zoals TIËSTO IN CONCERT, zal het optreden in het Sportpaleis te Antwerpen een exclusievere opzet hebben. Het aantal plaatsen is beperkt tot 7500, waardoor de fans de mogelijkheid krijgen om het concert op een optimale en meer intieme wijze mee te beleven. Er zijn verschillende VIP arrangementen te boeken, met of zonder catering.
www.tiesto.com
Tickets:
http://be.fnacspectacles.com/place-...090647990052006 |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Desperado22
In tegenstelling tot de eerdere mega-evenementen zoals TIËSTO IN CONCERT, zal het optreden in het Sportpaleis te Antwerpen een exclusievere opzet hebben. Het aantal plaatsen is beperkt tot 7500, waardoor de fans de mogelijkheid krijgen om het concert op een optimale en meer intieme wijze mee te beleven. |
Is dit goed of slecht nieuws? |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Real
Is dit goed of slecht nieuws? |
Ik vermoed eerder goed nieuws. Het grote publiek zit toch niet meer zo op Tiesto te wachten, dus zo hard zal de ticketverkoop wel niet lopen.. :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Real
Is dit goed of slecht nieuws? |
Goed = meer plaats
Slecht = duurder
Dat het dan maar een 5h set is ofzo... |
|
|
| djcresto |
| 7500 man dat betekent veel plaats! |
|
|
| BZRK |
Mooi zo :)
Wel nogal vreemd dat ge 's nachts nie kunt bestellen op die site :conf: |
|
|
|
|