return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Mtv
View this Thread in Original format
eXeTik
בזמן האחרון אני מתחיל עוד פעם לשמוע
MTV
הייתי שומע נון סטופ בחטיבה אבל מכיתה יוד שהתמכרתי לטראנס לא התקרבתי בכלל ל
MTV
אולי איזה שיר פה ושיר שם, אבל לא יותר מזה... למה בתכל'ס זה כבר מגעיל כל הלהקות בנים וזמרים ממוסחרים כמו בריטני ספירס.

אבל בזמן האחרון דווקא יצאו שירים יפים, נדלקתי על החדשים של קיילי מינוג ומיססי אליוט...
kylie minogue - love at first sight
Missy Elliot Featuring Eve - 4 My People (Basement Jaxx Vocal Mix)
arik
יש לי דבר אחד להגיד על המוסיקה המודרנית חוץ מטראנסים
גועללללללל נפשששששששששש
אני פותח MTV
וחושב לאצמי לעזעזל מה קרה למוסיקה הטובה שהיתה ליפני 4 - 5 שנים
!!!!
MoSH_MaN
פחחחחחחחחחחח ערוץ שמיצה את עצמו מלפני מלא זמן
DjChook
ואלה יש שירים טובים

אין לי שמות אבל יש כמה ממש נחמדים
warpedd_
quote:
Originally posted by eXeTik
Missy Elliot Featuring Eve - 4 My People (Basement Jaxx Vocal Mix)


נראה לי אחד הדברים היחידים שיש לשמוע באמטיבי

בכל מקרה יש עכשיו את ה
WORLD CHART EXPRESS
וראיתי שם קליפ של הסקוטר החדש במצעד של גרמניה
Hell_Copter
יש איזה שיר שנדבק לי למוח...
אני קם בבוקר ומכוון טלוויזיה בווליון כדי שתעיר אותי...
ותמיד יש אותו... וגם שאני נוסע עם חברים באוטו שמים את זה כל הזמן
היה איזה יום שהייתי באימון בהדר יוסף ושמעתי את זה שם... אז נכנסנו לאוטו לחזור הביתה והיה את זה שם... ואז פתחתי טלויזיה והיה עוד פעם שם... שיר באמת חמוד לא יודע למה אהבתי את זה... זה בוי באנד :crazy:
A1 - Caught In The Middle
Agent-Fire
quote:
Originally posted by warpedd_

בכל מקרה יש עכשיו את ה
WORLD CHART EXPRESS
וראיתי שם קליפ של הסקוטר החדש במצעד של גרמניה


סקוטר באמטיוי? ועוד לא בתוכנית דאנס פלור צ'רט?!
פששששש...

אני זוכר פעם היה באטיוי שבוע של
Top 100
דאנסים...
והיו שם אחלה דברים...
סקוטר 666 סאש ועוד...
חבל, הם לא חזרו על זה יותר עד היום...
NyKoN
וואו וואו
אני כבר לא רואה אמטיוי
אבל בהולנד ראיתי בכמויוווווווווות
יש להם אמטיוי משלהם- הם לא מקושרים לאמטיוי של אנגליה..
אז הם משדרים כל הזמן מסיבות וטראנס וכשיש פרסומות אז זה פרסומות של אידיאנטי ועל מסיבות של איידיאנאטי
Agent-Fire
גם בגרמניה האמטיוי יותר טוב, הוא בגרמנית, אבל המוזיקה יותר איכות... אפילו הפופ הרגיל שם יותר נחמד...
Flotser
quote:
Originally posted by NyKoN
וואו וואו
אני כבר לא רואה אמטיוי
אבל בהולנד ראיתי בכמויוווווווווות
יש להם אמטיוי משלהם- הם לא מקושרים לאמטיוי של אנגליה..
אז הם משדרים כל הזמן מסיבות וטראנס וכשיש פרסומות אז זה פרסומות של אידיאנטי ועל מסיבות של איידיאנאטי


נשמע שווה ביותר :tongue3

אבל תראה צץ בעיקר בהולנד כל הקטע של פופ-טראנס, כמה שזה כיף לשמוע בכל מקום טראנס, בסוף זה יוצא לא בריא לטראנס וזה נהפך מסחרי,...
לי אישית מספיק להדליק את הרדיו ככה בלילה ולשמוע
radio BU
ושזה לא יהפוך לפופ.

Hell_Copter
בהולנד זה משהו אחר...
שם מלבישים משקים ומאכילים אותם בטראנסים
הם בטח לומדים בבית ספר הולנדית, אנגלית, מתמטיקה וטראנס :happy2:

גם בגרמניה אותו חרא...
כבר אמרתי פה לא פעם ולא פעמיים שיש ערוץ שאשכרה נקרא אמ טי וי 2 פופ אבל משדר רק טראנסים
NeMeSiS1234
אכן כך הדבר וכבר רצינו לשלוח מכתב ליס/לכבלים שיביאו לנו ערוץ כזה לארץ אבל זה לא יצא לפועל בסוף
איזה קקה זה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement