| eXeTik |
בהתחלה לא אהבתי את זה, אבל עם הזמן יצא לי לראות את זה כמה פעמים ונגנבתי על זה
למרות שזה מבוסס על ההומור של
Mad
החוברות יענו, שאני ממש לא סובל
לחבר שלי אמריקקי כזה הייתה התמכרות לחרוברות הדביליות האלה, הוא היה קונה כל שבוע ונקרע מצחוק... אף פעם לא הבנתי מה הצחיק אותו... הומור כזה מפגר
אבל התוכנית באמת גדולה
למרות שאין על מלך השכונה שהיה משודר בשעות האלה לפני שהסדרה הזאת עלתה |
|
|