return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Mad T.v!!!! Wow
View this Thread in Original format
arik
אני לא יודע מה איתכם אבל אני רואה את הסידרה הזאת כל יום קבוע בערוץ 3
ואני חייב לומר שזה התוכנית הכייייי מצחיייקההה שראיתי בחיים שלי!!!!!
יש פה עוד מישהו שרואה את זה?
נוכל לשתף חוויות וחוליי וחוליי:)
:D :D
גם כל תוכנית הם מביאים מישהו ממש מפורסם
הם ממש תותחים
והבלונדינית הזאת אךךךךךךך
הייתי עושה לה כזאת טובה שהיא לא היתה יכולה ללכת חודשים!!!!!
DjChook
מהההההההההההה

בונא אחי

זו התוכנית הכי קיצונית ודפוקה שיש בטלויזיה

לא יכול לראות את ההומור הירוד הזה

:)
warpedd_
וואי חשבתי שאני היחיד שרואה את זה
באמת תוכנית קרועה

הכי אינ אוהב את הקטעים של
SPY VS SPY
בכל קרה העיתון האמיתי של מד הוא פשוט מטורף
arik
quote:
Originally posted by DjChook
מהההההההההההה

בונא אחי

זו התוכנית הכי קיצונית ודפוקה שיש בטלויזיה

לא יכול לראות את ההומור הירוד הזה

:)

באמת צריך להיות קצת שרוט כדי לראות את זה
אבל אני אישית פשוט נקרע מצחוק שאני רואה את התוכנית
DjChook
quote:
Originally posted by arik

באמת צריך להיות קצת שרוט כדי לראות את זה
אבל אני אישית פשוט נקרע מצחוק שאני רואה את התוכנית


אז לפי כמה אנשים פה אני באמת צריך לאהוב אותה


מה שמוכיח שאני לא סרוט ... :)
yahel222
שמע אם היית מכיר אותי אז היית יודע שאני אחד השרוטים שיש

אבל הסדרה הזאת....פשוט גרוע

הסיבה לזה שכל יום אני משתדל ללכת מהבית בשעה 11
כדי שאני לא יצטרך לראות ת'חרא הזה
nimrod levi
ש רוט...
את האמת יש שם קטעים מצחיקים שיא
והכי קורע שם זה
שהם יעני יורדים כמו יצפאן על הכל פוליטיקה בלאגנים
אחלה תכנית
גם מתאימה ללילה
:haha:
(גם אני רוצה להשתמש בסמיילים החדשים(
arik
quote:
Originally posted by DjChook


אז לפי כמה אנשים פה אני באמת צריך לאהוב אותה


מה שמוכיח שאני לא סרוט ... :)

אחי כולם סרוטים ב
TA
אין מה לעשות ככה זה צריך להיות שריטה לבן אדם כדי שיגיד לאצמו
בוא נרשם ל TA ונדבר על טראנסים:))
חן תראה פעם אחת את התוכנית מההתחלה עד הסוף
ואז תגיד מה אתה חושב
!!!
NyKoN
חחחח
ראיתי את זה אתמול
תוכנית קרועה!
וקורעת

אהבתי
TranceGiant
just gimme a short summary of nowadays israeli comedy shows please!

is there still: fisfusim? comedy store(well i heared that the re-did it some time ago..?) Plattfuss? Rak be israel? Harzufim?( im sur eit died off years ago) Yazpan? Dan Shilon :haha: ? Hataverna :crazy: ?

eXeTik
בהתחלה לא אהבתי את זה, אבל עם הזמן יצא לי לראות את זה כמה פעמים ונגנבתי על זה
למרות שזה מבוסס על ההומור של
Mad
החוברות יענו, שאני ממש לא סובל
לחבר שלי אמריקקי כזה הייתה התמכרות לחרוברות הדביליות האלה, הוא היה קונה כל שבוע ונקרע מצחוק... אף פעם לא הבנתי מה הצחיק אותו... הומור כזה מפגר

אבל התוכנית באמת גדולה
למרות שאין על מלך השכונה שהיה משודר בשעות האלה לפני שהסדרה הזאת עלתה
nimrod levi
ראסמי מלך השכונה זה אחלה תכנית הכי נקרעתי שהוא המציא את השיר
דאג וקרי יווו נשפכתי על הרצפה...
אבל אין על חברים פשוט עולה על כולם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement