|
AVB004 - Tranceparance (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Vriend van me heeft um gisteren bij Armin gewonnen (die radio show), dus misschien hebt ik um morgen al op mp3 :)
Greetz,
SnuggLe |
Whehehe...Ik heb gister 2 VIP-kaartjes gewonnen! :D:D
w00000t!!
Ik ben blij :)
O ja, Armin zei trouwens over de cd dat zodra ze van de persen rollen, naar je toe komen, dusss..
greetz |
|
|
| DJ_Siesta |
gekocht vandaag, en zeer blij mee, echt een super CD.
nu w88 op het Rising Star Album
GrtZ |
|
|
| WTB |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
gekocht vandaag, en zeer blij mee, echt een super CD.
nu w88 op het Rising Star Album
GrtZ |
Waar??? Ligt 'ie al ergens in de winkel of heb je een exemplaar dat "van een vrachtwagen gevallen is";)?
WTB. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by ChooChoo
Whehehe...Ik heb gister 2 VIP-kaartjes gewonnen! :D:D
w00000t!!
|
voor Kremlin I presume?:) |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by Optimus
voor Kremlin I presume?:) |
Yep, voor Kremlin :D
K dacht, ik stuur maar ff een mailtje je weet maar nooit. Het heeft dus nog gewerkt ook :)
greetz |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by WTB
Waar??? Ligt 'ie al ergens in de winkel of heb je een exemplaar dat "van een vrachtwagen gevallen is";)?
WTB. |
mja niet gekocht eig';lijk, gekregen... :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
mja niet gekocht eig';lijk, gekregen... :) |
Ik geloof er weinig van.
Zeker zo'n aan elkaar geplakte release :p
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| moogwai |
| Tranceparance ligt nog niet in de winkel :( Dinsdag ligt AvB004 in de Free Record Shop volgens hunzelf... |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik geloof er weinig van.
Zeker zo'n aan elkaar geplakte release :p
Greetz,
SnuggLe |
hehe, contacten is alles SnuggLe ;)
MzzL, Gerrit
btw jij bent mod 1 vammij |
|
|
| New Wave |
Vieze slijmbal..............
paas mij die cd siesta en ik stem op jouw :D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by New Wave
paas mij die cd siesta en ik stem op jouw :D |
jah, alsk dat kon wel, maar dat maggik niet doen, dat werd er nog bijgezegd... |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
jah, alsk dat kon wel, maar dat maggik niet doen, dat werd er nog bijgezegd... |
whehe.....vaagjes allemaal siesta...ff voor controle..alsje die cd heb kunje vast wel ff het achterkantje inscannen, of is nu je scanner ineens kapot zeker:p :rolleyes: :D |
|
|
|
|