return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
AVB004 - Tranceparance (pg. 3)
View this Thread in Original format
ChooChoo
quote:
Originally posted by SnuggLe
Vriend van me heeft um gisteren bij Armin gewonnen (die radio show), dus misschien hebt ik um morgen al op mp3 :)

Greetz,
SnuggLe


Whehehe...Ik heb gister 2 VIP-kaartjes gewonnen! :D:D
w00000t!!
Ik ben blij :)

O ja, Armin zei trouwens over de cd dat zodra ze van de persen rollen, naar je toe komen, dusss..

greetz
DJ_Siesta
gekocht vandaag, en zeer blij mee, echt een super CD.
nu w88 op het Rising Star Album


GrtZ
WTB
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
gekocht vandaag, en zeer blij mee, echt een super CD.
nu w88 op het Rising Star Album


GrtZ


Waar??? Ligt 'ie al ergens in de winkel of heb je een exemplaar dat "van een vrachtwagen gevallen is";)?

WTB.
Optimus
quote:
Originally posted by ChooChoo


Whehehe...Ik heb gister 2 VIP-kaartjes gewonnen! :D:D
w00000t!!


voor Kremlin I presume?:)
ChooChoo
quote:
Originally posted by Optimus


voor Kremlin I presume?:)


Yep, voor Kremlin :D
K dacht, ik stuur maar ff een mailtje je weet maar nooit. Het heeft dus nog gewerkt ook :)

greetz
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by WTB


Waar??? Ligt 'ie al ergens in de winkel of heb je een exemplaar dat "van een vrachtwagen gevallen is";)?

WTB.


mja niet gekocht eig';lijk, gekregen... :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by DJ_Siesta


mja niet gekocht eig';lijk, gekregen... :)


Ik geloof er weinig van.
Zeker zo'n aan elkaar geplakte release :p

Greetz,
SnuggLe
moogwai
Tranceparance ligt nog niet in de winkel :( Dinsdag ligt AvB004 in de Free Record Shop volgens hunzelf...
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by SnuggLe


Ik geloof er weinig van.
Zeker zo'n aan elkaar geplakte release :p

Greetz,
SnuggLe


hehe, contacten is alles SnuggLe ;)

MzzL, Gerrit
btw jij bent mod 1 vammij
New Wave
Vieze slijmbal..............























paas mij die cd siesta en ik stem op jouw :D

DJ_Siesta
quote:
Originally posted by New Wave
paas mij die cd siesta en ik stem op jouw :D


jah, alsk dat kon wel, maar dat maggik niet doen, dat werd er nog bijgezegd...
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by DJ_Siesta


jah, alsk dat kon wel, maar dat maggik niet doen, dat werd er nog bijgezegd...


whehe.....vaagjes allemaal siesta...ff voor controle..alsje die cd heb kunje vast wel ff het achterkantje inscannen, of is nu je scanner ineens kapot zeker:p :rolleyes: :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement