|
AVB004 - Tranceparance (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
Ik heb ook nog nergens zien liggen :(
Staat ook nog niet in de PC van free recordshop.. dus zij hebben hem zeker nog niet. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ik heb ook nog nergens zien liggen :(
Staat ook nog niet in de PC van free recordshop.. dus zij hebben hem zeker nog niet. |
dat is niet geheel waar.... ben eergisteren al gaan vragen of ze hem hadden, hij staat er al wél in maar ze hebben hem idd nog niet binnen! Ik dacht dat het aan Maastricht lag maar ze hebben hem dus nog nergens!
ITWT 7 staat inderdaad nog NIET in de computer helaas!! ik haat wachten!! ;) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
dat is niet geheel waar.... ben eergisteren al gaan vragen of ze hem hadden, hij staat er al wél in maar ze hebben hem idd nog niet binnen! Ik dacht dat het aan Maastricht lag maar ze hebben hem dus nog nergens!
ITWT 7 staat inderdaad nog NIET in de computer helaas!! ik haat wachten!! ;) |
Ik heb m al op mp3 alleen zonder cue files wat dus minder is, maar het is wel een leuk CD'tje. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik heb m al op mp3 alleen zonder cue files wat dus minder is, maar het is wel een leuk CD'tje. |
ja volgens mij hoort hij ook al lang uit te zijn! de tracklist van ITWT 7 ziet er iig zeer goed uit vind ik=> :eyes:
Tracklist:
01. Drax & Scott Mac - Angel (Orginal Mix)
02. Three Drives - Carrera 2
03. Roland K. - Elixir
04. DJ Ton TB - Future Voices
05. Mesh - Persuasion
06. 2 Times Eleven - BMX
07. Shadow feat. Mel - Eternity (Gary D. Out Of Space Mix)
08. Tangled Universe - Message From The Universe
09. Bradski & Jenski - Hardbeat (Humate Remix)
10. Antarctica - Lazarev (Steve's Mainfloor Mix)
11. Misja Helsloot - First Second (Ralphie B. Remix)
12. Midway - Monkey Forest
13. Firewall - Reflections
14. Cape Town - X-tension
15. Green Martian - End Of The Earth
16. DJ Tiësto - In My Memory (Airwave Remix) |
|
|
| moogwai |
Heb 'm vandaag dan eindelijk gekocht :)
CD 1 is echt zwaar relaxed.. ik had echt niet verwacht dat ik deze cd zo goed zou vinden... van cd 2 wist ik het al zeker.. maar CD 1!
Echt een masterpiece van Armin... misschien wel de beste uit de serie. :toocool: |
|
|
| Cosmic Guy |
Kehb hem ook vandaag aangeschaft, maar nog niet besluisterd alleen...
Ik neem hem op op MD, dan luister ik hem onderweg wel |
|
|
| WTB |
Ik heb 'm gisteren ook gekocht en heb beide cd's nu een keer geluisterd, de nummers die er op staan zijn absoluut meesterlijk maar ik had een vraagje over het mixen. Bij sommige overgangen kun je namelijk wel heeeel erg duidelijk horen waar het ene nummer ophoudt en de ander begint. Er wordt dan eerst wel een stukje gemixt maar dan wordt het eerste nummer in 1x weggedraaid terwijl het volgens mij beter zou klinken als je dit nummer zachtjes uit zou laten faden. Wat vinden jullie daarvan?
WTB. |
|
|
| Robert |
| geef is een voorbeeld dan.. bij welk nummer? |
|
|
| MaGiK54 |
| :D Eindelijk heb ik hem dan ook :D Maar nog niet geluisterd, moet nog ff werken en dan knal ik hem in de auto. Ook gelijk maar In trance we trust 7 gekocht. |
|
|
| WTB |
| quote: | Originally posted by Robert
geef is een voorbeeld dan.. bij welk nummer? |
Op cd 2 van track 2 naar 3 bijvoorbeeld hoorde ik dat, het is niet heel erg storend ofzo maar ik vind het lekkerder als je niet echt door hebt waar het ene nummer ophoudt en de ander begint zonder naar het schermpje van je cd speler te kijken. Ook bij de overgang van track 5 naar 6 ook op cd 2 is goed te horen wat ik bedoel. Verder toch een zeer goede cd hoor, ondanks dit.
WTB. |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by WTB
Op cd 2 van track 2 naar 3 bijvoorbeeld hoorde ik dat, het is niet heel erg storend ofzo maar ik vind het lekkerder als je niet echt door hebt waar het ene nummer ophoudt en de ander begint zonder naar het schermpje van je cd speler te kijken. Ook bij de overgang van track 5 naar 6 ook op cd 2 is goed te horen wat ik bedoel. Verder toch een zeer goede cd hoor, ondanks dit.
WTB. |
hmmm.. ik vind juist die overgang van 2 naar 3 best goed... Monkey Forrest wordt ongeveer een minuut ingemixed (wat vrij lang is), maar is dan is idd Siget meteen weg... maar anders zou dat begin van Monkey Forrest ook niet fatsoenlijk klinken denk ik. Maar bijvoorbeeld de overgang van Konkrete naar Alpha Breed vind ik weer matig dus ik ben het wel gedeeltelijk met jouw eens...
Maar andere overangen zijn weer zeer goed.. van Weekend Players naar Space Lover.. en van Dub.wav naar Sunspot bijvoorbeeld :toocool: |
|
|
|
|