return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Geen sig, of beperkingen eraan -:- Fijn, Of niet??? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Joost008
quote:
Originally posted by raoel

Maar ik wil de sigs terug !!!!!!!!
Zeker de teksten die sommige erbij zetten, of de top# nummers van het moment.
En ook de plaatjes zijn soms leuk.


Vinnik nou ook
Blik
de mods hebben het er nu over:

de grootte van de sigs (in kb) word beperkt, je hebt nu sigs van 200 kb hier op TA, dit word veranderd naar maximaal 50 kb

de afmetingen van sigs word ook beperkt, een soort banner mag wel, maar niet van die enorm lompe foto's (kolkiewolkie ;))

en reclame word ook anders, eerst kon iedereen gewoon zijn site in z'n sig zetten, maar Swamper wil dit nu alleen maar als er op die site ook een link komt te staan naar TA

je mag ook geen lappen tekst meer in je sig hebben staan, ik weet niet precies hoeveel het word, is nog niks over besproken. maar je hebt sigs die bestaan uit een top5 hardstyle, trance en progressive en dan ook nog een requestlistje erbij en een aantal AG-links in de sig, dat mag ook absoluut niet meer

maar de sigs komen in ieder geval weer terug :)
John
quote:
Originally posted by Blik
de mods hebben het er nu over:

de grootte van de sigs (in kb) word beperkt, je hebt nu sigs van 200 kb hier op TA, dit word veranderd naar maximaal 50 kb

de afmetingen van sigs word ook beperkt, een soort banner mag wel, maar niet van die enorm lompe foto's (kolkiewolkie ;))

en reclame word ook anders, eerst kon iedereen gewoon zijn site in z'n sig zetten, maar Swamper wil dit nu alleen maar als er op die site ook een link komt te staan naar TA

je mag ook geen lappen tekst meer in je sig hebben staan, ik weet niet precies hoeveel het word, is nog niks over besproken. maar je hebt sigs die bestaan uit een top5 hardstyle, trance en progressive en dan ook nog een requestlistje erbij en een aantal AG-links in de sig, dat mag ook absoluut niet meer

maar de sigs komen in ieder geval weer terug :)


dis best goed:)
maar ik heb 1 vraagje...hoe wordt de grootte gecontroleerd? ik bedoel je kan toch gewoon [imh]url[/img] doen? ik heb altijd van die kleine plaatjes maar die zijn soms wel 100-200k ofzo:D
Blik
quote:
Originally posted by John


dis best goed:)
maar ik heb 1 vraagje...hoe wordt de grootte gecontroleerd? ik bedoel je kan toch gewoon [imh]url[/img] doen? ik heb altijd van die kleine plaatjes maar die zijn soms wel 100-200k ofzo:D


zal swamper vast wel een progje voor hebben, dat de sigs gescand worden en dat er dan een aantal kb uitkomt (neem ik aan)

en de afmeting kan zo ook makkelijk gecontroleerd worden
Nook
met sigs is leuker, maar kan het niet naar 67 kb ofzo, anders red me plaatje het niet, en dat je niet kan linken naar je site is bagger.
John
quote:
Originally posted by Nook
met sigs is leuker, maar kan het niet naar 67 kb ofzo, anders red me plaatje het niet, en dat je niet kan linken naar je site is bagger.


dan plaats je toch een link terug? :D kleine moeite :rolleyes:

en ik ga er dan maar vanuit dat swamper zon proggie heeft:)
raoel
BLIK !!!!!
Weet jij of je straks ook flash kunt toepassen?
Die bestanden kunnen super klein zijn. En dan zijn ze nog veel leuker ook.

Op www.flashfreaks.nl hebben ze dat ook.
Staan hele leuke dingen bij.
En bijna alles is onder de 20kB !!!!!!

Wil je meer info over hoe ze dat daar hebben,
klik hier
Blik
quote:
Originally posted by raoel
BLIK !!!!!
Weet jij of je straks ook flash kunt toepassen?
Die bestanden kunnen super klein zijn. En dan zijn ze nog veel leuker ook.

Op www.flashfreaks.nl hebben ze dat ook.
Staan hele leuke dingen bij.
En bijna alles is onder de 20kB !!!!!!

Wil je meer info over hoe ze dat daar hebben,
klik hier


als het kleine bestanden zijn zal dit vast wel mogen, .gif bestanden die kleiner zijn dan 50 kb mogen immers ook

ik zal het wel ff vragen aan Swamper voor je :)
raoel
Het forum moet die tag dan wel ondersteunen.
Dus zal er een instelling moeten komen daarvoor.
Misschien dat dat te veel werk voor swamp is?
TimeportE
quote:
Originally posted by Nook
met sigs is leuker, maar kan het niet naar 67 kb ofzo, anders red me plaatje het niet

uuh dan edit jij die pic gewoon met pgotoshop ofzo en zet je de kwiliteit eentje omlaag.. dan past ie wel, is nie zo moeilijk. ik zelf zorg ook altijd iig dat mijn sigs kleiner zijn als 30 kb :)
moe wel eff mijn lijfspreuken onthouden! vond ik altijd wel cool staan bij mijn sigs! :)

Blik
quote:
Originally posted by TimeportE

moe wel eff mijn lijfspreuken onthouden! vond ik altijd wel cool staan bij mijn sigs! :)


in je profile staat je sig nog gewoon hoor, swamper heeft gewoon ff alle sigs uitgezet, en als die ze weer aanzet komt je ouwe sig weer terug
Blik
quote:
Originally posted by raoel
Het forum moet die tag dan wel ondersteunen.
Dus zal er een instelling moeten komen daarvoor.
Misschien dat dat te veel werk voor swamp is?


Swamper zei dat HTML niet mag, dus dan is Flash ook niet mogelijk

sorry :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement