|
Geen sig, of beperkingen eraan -:- Fijn, Of niet??? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by raoel
Maar ik wil de sigs terug !!!!!!!!
Zeker de teksten die sommige erbij zetten, of de top# nummers van het moment.
En ook de plaatjes zijn soms leuk.
|
Vinnik nou ook |
|
|
| Blik |
de mods hebben het er nu over:
de grootte van de sigs (in kb) word beperkt, je hebt nu sigs van 200 kb hier op TA, dit word veranderd naar maximaal 50 kb
de afmetingen van sigs word ook beperkt, een soort banner mag wel, maar niet van die enorm lompe foto's (kolkiewolkie ;))
en reclame word ook anders, eerst kon iedereen gewoon zijn site in z'n sig zetten, maar Swamper wil dit nu alleen maar als er op die site ook een link komt te staan naar TA
je mag ook geen lappen tekst meer in je sig hebben staan, ik weet niet precies hoeveel het word, is nog niks over besproken. maar je hebt sigs die bestaan uit een top5 hardstyle, trance en progressive en dan ook nog een requestlistje erbij en een aantal AG-links in de sig, dat mag ook absoluut niet meer
maar de sigs komen in ieder geval weer terug :) |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Blik
de mods hebben het er nu over:
de grootte van de sigs (in kb) word beperkt, je hebt nu sigs van 200 kb hier op TA, dit word veranderd naar maximaal 50 kb
de afmetingen van sigs word ook beperkt, een soort banner mag wel, maar niet van die enorm lompe foto's (kolkiewolkie ;))
en reclame word ook anders, eerst kon iedereen gewoon zijn site in z'n sig zetten, maar Swamper wil dit nu alleen maar als er op die site ook een link komt te staan naar TA
je mag ook geen lappen tekst meer in je sig hebben staan, ik weet niet precies hoeveel het word, is nog niks over besproken. maar je hebt sigs die bestaan uit een top5 hardstyle, trance en progressive en dan ook nog een requestlistje erbij en een aantal AG-links in de sig, dat mag ook absoluut niet meer
maar de sigs komen in ieder geval weer terug :) |
dis best goed:)
maar ik heb 1 vraagje...hoe wordt de grootte gecontroleerd? ik bedoel je kan toch gewoon [imh]url[/img] doen? ik heb altijd van die kleine plaatjes maar die zijn soms wel 100-200k ofzo:D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by John
dis best goed:)
maar ik heb 1 vraagje...hoe wordt de grootte gecontroleerd? ik bedoel je kan toch gewoon [imh]url[/img] doen? ik heb altijd van die kleine plaatjes maar die zijn soms wel 100-200k ofzo:D |
zal swamper vast wel een progje voor hebben, dat de sigs gescand worden en dat er dan een aantal kb uitkomt (neem ik aan)
en de afmeting kan zo ook makkelijk gecontroleerd worden |
|
|
| Nook |
| met sigs is leuker, maar kan het niet naar 67 kb ofzo, anders red me plaatje het niet, en dat je niet kan linken naar je site is bagger. |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Nook
met sigs is leuker, maar kan het niet naar 67 kb ofzo, anders red me plaatje het niet, en dat je niet kan linken naar je site is bagger. |
dan plaats je toch een link terug? :D kleine moeite :rolleyes:
en ik ga er dan maar vanuit dat swamper zon proggie heeft:) |
|
|
| raoel |
BLIK !!!!!
Weet jij of je straks ook flash kunt toepassen?
Die bestanden kunnen super klein zijn. En dan zijn ze nog veel leuker ook.
Op www.flashfreaks.nl hebben ze dat ook.
Staan hele leuke dingen bij.
En bijna alles is onder de 20kB !!!!!!
Wil je meer info over hoe ze dat daar hebben,
klik hier |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by raoel
BLIK !!!!!
Weet jij of je straks ook flash kunt toepassen?
Die bestanden kunnen super klein zijn. En dan zijn ze nog veel leuker ook.
Op www.flashfreaks.nl hebben ze dat ook.
Staan hele leuke dingen bij.
En bijna alles is onder de 20kB !!!!!!
Wil je meer info over hoe ze dat daar hebben,
klik hier |
als het kleine bestanden zijn zal dit vast wel mogen, .gif bestanden die kleiner zijn dan 50 kb mogen immers ook
ik zal het wel ff vragen aan Swamper voor je :) |
|
|
| raoel |
Het forum moet die tag dan wel ondersteunen.
Dus zal er een instelling moeten komen daarvoor.
Misschien dat dat te veel werk voor swamp is? |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Nook
met sigs is leuker, maar kan het niet naar 67 kb ofzo, anders red me plaatje het niet |
uuh dan edit jij die pic gewoon met pgotoshop ofzo en zet je de kwiliteit eentje omlaag.. dan past ie wel, is nie zo moeilijk. ik zelf zorg ook altijd iig dat mijn sigs kleiner zijn als 30 kb :)
moe wel eff mijn lijfspreuken onthouden! vond ik altijd wel cool staan bij mijn sigs! :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by TimeportE
moe wel eff mijn lijfspreuken onthouden! vond ik altijd wel cool staan bij mijn sigs! :) |
in je profile staat je sig nog gewoon hoor, swamper heeft gewoon ff alle sigs uitgezet, en als die ze weer aanzet komt je ouwe sig weer terug |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by raoel
Het forum moet die tag dan wel ondersteunen.
Dus zal er een instelling moeten komen daarvoor.
Misschien dat dat te veel werk voor swamp is? |
Swamper zei dat HTML niet mag, dus dan is Flash ook niet mogelijk
sorry :( |
|
|
|
|