return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 
Geen sig, of beperkingen eraan -:- Fijn, Of niet??? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Flipper01
quote:
Originally posted by raoel
Maar wat vinden jullie ervan om de grootte (pixels en bytes) te beperken.

En ik wil flash sigs !!!!!!
Dat kan nu nog niet.


Ik vind het een zeer goed plan, heb me regelmatig geirriteerd aan sigs met een gigantische breedte/. Vooral lastig omdat ik een resolutie van 800x600 werk, kan je iedere keer heen en weer scrollen.
Ook sigs met een gigantische lap text vind ik erg irri
Flash sigs lijken me errug vet!! :wtf:
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by John
ik vind dat alle sigs minimaal zo groot moeten worden als dat sigje van klolkiewoklie eerst, met die subaru erop:D


quote:


de afmetingen van sigs word ook beperkt, een soort banner mag wel, maar niet van die enorm lompe foto's (kolkiewolkie )



:disbelief :crazy: :tongue2 :haha: :haha: :haha: :stongue:

1 middag heeft ie er welgeteld opgestaan... en toen had ik al een 2 of 3 pms in de box zitten :D :D :p ...dat jullie dat nog weten...(was trouwes niet in het begin maar ergens in februari/maart)

zo groot was ie toch niet?

anywayz, ik vind 50 kb onbenullig weinig...mijn vorige sig was (redelijk normale kwaliteit) iets van 101 kb... nog lagere kwaliteit en je ziet niet eens meer waar het om gaat...

kvin ut trouwes ook jammer dat het strax schier onmogelijk wordt om .gif files te koppelen.... zaten echt supercoole tussen...

o well
John
van mij maggie ook wel iets meer dan 50k, die ik nu heb is 83k ongeveer.. en 400x150 ofzo
Blik
over de grootte van de sigs hebben we het ook nog over, Swamper wilde 50 kb, maar andere mods vonden 75 kb beter. de reden waarom 100 kb te groot is omdat er ook nog mensen zijn met een modempje die 5 kb/s haalt. als al die snelheid op gaat aan het downloaden van iemands sig is het wel te begrijpen dat het kleiner word (er waren sigs met grote foto's, gif-files en tekst in 1 sig, en dat kwam dan op 0.5 MB uit.....:eyespop:
kolkiewolkie
mja, ik haal dus die 5 kb/s (5.55 zelfs :p )... en het irriteert me eigenlijk nauwelijks... ik begin al met lezen.. ok, hij verspringt dan wel es , maar goed... en als ie um eenmaal gedowned heeft pakt ie um de volgende keer zo weer hoor.. dus zo traag is ie nou ook weer niet... ik ben zelfs vaak muziek aan het downloaden met iets van 5.3k/s en zelfs dan kan ik nog redelijk vlot over het forum surfen! (er is dan dus 5.6-5.3=0.3k/s vrij voor het binnensleuren van het forum....en als het je echt zo tegenzit, dan zet je ze toch lekker uit...)

... maar goed, van mijn kant bekeken... doe er wat mee, doe er nix mee...seek for yourself :)
DJ Bazz
quote:
Originally posted by Blik
...een modempje die 5 kb/s haalt...


mijne trekt em niet over de 3,5 kb/s:whip: :whip: :whip:

gelukkig hebben we hier een rielekste mediatheek
theoden
van mij mogen die sigs wegblijven,

de kleintjes zijn niet erg...
maar grotendeels maakt er de gewoonte van om de sigs veels en veels te groot te maken, en daar stoor ik me mateloos aan
Optimus
mag gif niet meer?

mijn draaiende transformer is ook gif, das bout:(
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by theoden

de kleintjes zijn niet erg...
maar grotendeels maakt er de gewoonte van om de sigs veels en veels te groot te maken, en daar stoor ik me mateloos aan


Ik ook. Ze werden steeds nuttelozer en groter.
Allemaal Top 100 erin. Wat boeit mij dat nou!

Gewoon klein maar fijn! ;)
Blik
quote:
Originally posted by Optimus
mag gif niet meer?

mijn draaiende transformer is ook gif, das bout:(


gif mag wel, maar niet te groot

raoel
quote:
Originally posted by Blik


Swamper zei dat HTML niet mag, dus dan is Flash ook niet mogelijk

sorry :(


Hoezo is flash dan niet mogelijk?
Maakt me verder niet uit, tis gewon jammer als het niet mag.
Maar volgens mij is dat onzin dat er dan HTML toegepast moet worden.

Op flashfreaks werkt het gewoon met tags
[Flash size=2]http://www.jouwlocatie.nl/sign.swf[/Flash]

Dus niks te html-en
Blik
quote:
Originally posted by raoel


Hoezo is flash dan niet mogelijk?
Maakt me verder niet uit, tis gewon jammer als het niet mag.
Maar volgens mij is dat onzin dat er dan HTML toegepast moet worden.

Op flashfreaks werkt het gewoon met tags
[Flash size=2]http://www.jouwlocatie.nl/sign.swf[/Flash]

Dus niks te html-en


ik zou zeggen, je kunt het altijd proberen, dit was de reactie van Swamper:

quote:

No HTML in sigs... so.. no flash in sigs either.


binnenkort komen de sigs weer beschikbaar, weet niet precies wanneer en dan kun je het gewoon proberen, je word er niet door gebanned ofzo, krijgt hooguit een PM met dat je je sig moet veranderen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement