return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
tröjor
View this Thread in Original format
reveal
(ikonen vald endast pga att den är häftig, har inget med tröjor att göra)

jag tänkte på TA-t-shirtarna... verkar jobbigt att beställa... sen tänkte jag att man kanske kunde beställa ett helt gäng till sverige, för att få billigare frakt, smidigare beställning etc, och sen sprida vidare inom sverige...

bra idé?
finns det intresse för tröjorna alls förresten?
mindshooter
Jag har tänkt ganska länge på det faktiskt....så man kan representa när man går på fest :)

Bara nån tar tag i det och skicka ut till alla som vill ha i sverige så köper jag lätt en :)
dbl
bra idé... jag e intresserad, men om jag köper beror på hur den ser ut.. för det e la inte klart ännu
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by dbl
bra idé... jag e intresserad, men om jag köper beror på hur den ser ut.. för det e la inte klart ännu

Nu vet jag inte vad du pratar om för tröjja..
MEN när JAG betällde min så gjorde jag det ifrån http://www.tranceaddict.com/shop.shtml

Inte alls krångligt att beställa den, kostade runt 275:- inkl. frakt :gsmile:

Den shirten blir det lätt på Loveparade ;)
Ravesquad
Vilka förutom SWE_TRANCE har en?
reveal
jag vill helst ha den nya (som kanske inte är färdig)
hade varit coolt om man kunde få sitt "namn" tryckt på ryggen...
ta-loggan på framsidan och "reveal" på baksidan :D
RebeL9
tycker den var gräsligt ful :)
reveal
quote:
Originally posted by RebeL9
tycker den var gräsligt ful :)

den nya (som nog blir svart) eller den som går att köpa (den vita) ?

den vita är skitful
Ravesquad
länk?
RebeL9
har inte sett den svarta men den vita såg hemsk ut :)
jag tryckte mig en egen t-shirt med hemmagjort tryck för ca 4 år sedan och den t-shirten är långt mycket snyggare än den där :)

Beamish
Visst är killen skön som drivet sajten men men... lite väl gudadyrkan att glida runt med en sån tröja tycker jag personligen...
Ravesquad
Står det Swamper på tröjan lr? Är TA=Swamper?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement