return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
tröjor (pg. 2)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by Beamish
Visst är killen skön som drivet sajten men men... lite väl gudadyrkan att glida runt med en sån tröja tycker jag personligen...


är ju inte egentligen sidan man "gör reklam för", utan det är själva begreppet "tranceaddict" som är coolt att glida runt i (tycker jag alltså)
Beamish
quote:
Originally posted by Ravesquad
Står det Swamper på tröjan lr? Är TA=Swamper?


tycker om dig också. Kul med folk som e dryga! I like it!
Vizay
jag ställer lätt på å köpa om ni beställer hem.... :) :cool:
Dj_Activated
Jag skulle vara intresserad!
lonne
Har också sett den vita,tycker att den var ful som stryk.Men som sagt om den svarta är snygg så blir svaret JA.
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by reveal


är ju inte egentligen sidan man "gör reklam för", utan det är själva begreppet "tranceaddict" som är coolt att glida runt i (tycker jag alltså)


Instämmer....:thepirate
lonne
Har också sett den vita,tycker att den var ful som stryk.Men som sagt om den svarta är snygg så blir svaret JA.
Ravesquad
quote:
Originally posted by Beamish


tycker om dig också. Kul med folk som e dryga! I like it!


mindshooter
Beamish lägg ner nu...


Jag har varit med och röstat på den nya designen...det har legat högst upp i alla forum så jag kan inte förstå att nån missat det?

Det kommer troligen inte bli .com efter iaf...så det blir väl en svart t-shirt med tranceaddict på ryggen och den där loggan med snubben på framsidan för mig :) Man har juh fler modeller att välja på....
T-shirten är ingen reklam alls för swamper utan för att visa att man är en tranceaddict :)
Beamish
tänk bara på om det står trancEaddict.

Vad "E" står för. För er som inte vill skylta med att ni gillar att tugga piller alltså

Trancefella
tänkbart ifall ni drar hem ett litet lager. status lr vad?! :p
King of Clubs
quote:
Originally posted by Beamish
tänk bara på om det står trancEaddict.

Vad "E" står för. För er som inte vill skylta med att ni gillar att tugga piller alltså


Har ingen aning om det här var riktat mot mej, men jag orkar inte bry mej...

Tänkte bara säga att det är helt sjukt att jag inte tänkt på det tidigare att tranceEaddict minus tranc blir Eaddict.

Framförallt skumt att jag inte märkt det eftersom jag har trancE(miss)brukare som status.. Då kan man ju tolka det som Emissbrukare... Och det är inte så ball, sant eller ej.

*försöker klura ut nåt nytt*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement