|
tröjor (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by Beamish
Visst är killen skön som drivet sajten men men... lite väl gudadyrkan att glida runt med en sån tröja tycker jag personligen... |
är ju inte egentligen sidan man "gör reklam för", utan det är själva begreppet "tranceaddict" som är coolt att glida runt i (tycker jag alltså) |
|
|
| Beamish |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Står det Swamper på tröjan lr? Är TA=Swamper? |
tycker om dig också. Kul med folk som e dryga! I like it! |
|
|
| Vizay |
| jag ställer lätt på å köpa om ni beställer hem.... :) :cool: |
|
|
| Dj_Activated |
| Jag skulle vara intresserad! |
|
|
| lonne |
| Har också sett den vita,tycker att den var ful som stryk.Men som sagt om den svarta är snygg så blir svaret JA. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by reveal
är ju inte egentligen sidan man "gör reklam för", utan det är själva begreppet "tranceaddict" som är coolt att glida runt i (tycker jag alltså) |
Instämmer....:thepirate |
|
|
| lonne |
| Har också sett den vita,tycker att den var ful som stryk.Men som sagt om den svarta är snygg så blir svaret JA. |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Beamish
tycker om dig också. Kul med folk som e dryga! I like it! |
 |
|
|
| mindshooter |
Beamish lägg ner nu...
Jag har varit med och röstat på den nya designen...det har legat högst upp i alla forum så jag kan inte förstå att nån missat det?
Det kommer troligen inte bli .com efter iaf...så det blir väl en svart t-shirt med tranceaddict på ryggen och den där loggan med snubben på framsidan för mig :) Man har juh fler modeller att välja på....
T-shirten är ingen reklam alls för swamper utan för att visa att man är en tranceaddict :) |
|
|
| Beamish |
tänk bara på om det står trancEaddict.
Vad "E" står för. För er som inte vill skylta med att ni gillar att tugga piller alltså |
|
|
| Trancefella |
| tänkbart ifall ni drar hem ett litet lager. status lr vad?! :p |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by Beamish
tänk bara på om det står trancEaddict.
Vad "E" står för. För er som inte vill skylta med att ni gillar att tugga piller alltså |
Har ingen aning om det här var riktat mot mej, men jag orkar inte bry mej...
Tänkte bara säga att det är helt sjukt att jag inte tänkt på det tidigare att tranceEaddict minus tranc blir Eaddict.
Framförallt skumt att jag inte märkt det eftersom jag har trancE(miss)brukare som status.. Då kan man ju tolka det som Emissbrukare... Och det är inte så ball, sant eller ej.
*försöker klura ut nåt nytt* |
|
|
|
|