|
!!!! חדשות - מציאה Hdj-1000 למכירה אוזניות פיונייר
|
View this Thread in Original format
| Halcyon |
היי חבר'ס
לאחר חוסר היענות למודעה שתליתי בביצפר מיוזיק, החלטתי לפרסם כאן.
אוזניות Pioneer HDJ-1000.
קניתי אותן לפני חודש באיביי (חדשות באריזה), ברוב טיפשותי זרקתי את האריזה אבל האוזניות חדשות לגמרי ללא כל שימוש קודם. אני מוכר אותן בגלל שהראש שלי קטן מדי כנראה :) והאוזניות לא יושבות עליי טוב, אבל האיכות שלהן פשוט מצוינת - מי שמכיר יודע... אז האוזניות שוכבות להן בתיק נשיאה שמגיע יחד איתן, ופשוט חבל.
אני סה"כ מבקש עליהן 350 ש"ח ב-ל-ב-ד, שזה פחות ממה ששילמתי עליהן באיביי יחד עם המשלוח. למי שלא בעניינים, אוזניות חדשות כאלו עולות בארץ כ-1300 ש"ח בחנויות, אז אפילו חשבון לא צריך לעשות. כל מי שמעוניין מוזמן לבוא אליי הביתה (דרום ת"א) לבדוק ולשמוע, או לחילופין אני יכול להביא לו אותן אם הוא גר בטווח ת"א-נתניה - אני עובר את הדרך כל יום לעבודה הלוך חזור.
ניתן לפנות בטלפון 0544-4209111,
באימייל [email protected],
או בהודעה פרטית, אבל רצוי שלא כי לא נכנס לפה הרבה בימים אלה...
אלכס. |
|
|
| Shahar |
אתה מוכר אותן ב-350 ש"ח.
בוא נהיה קיצוניים ונגיד שמכרו לך אותן ב 500-600 ש"ח
אם הן עולות 1300 בחנויות, והן חדשות, למה שמישהו ימכור לך בכזה מחיר?
ולמה שאתה תמכור ב-350? |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Shahar
אתה מוכר אותן ב-350 ש"ח.
בוא נהיה קיצוניים ונגיד שמכרו לך אותן ב 500-600 ש"ח
אם הן עולות 1300 בחנויות, והן חדשות, למה שמישהו ימכור לך בכזה מחיר?
ולמה שאתה תמכור ב-350? |
אם הן חדשות אני מניח שהוא קנה אותן במבצע באיביי וזה יכול לרדת שם מאוד נמוך, אפילו 150 דולר...
וזה דיל מאוד משתלם, עשיתי אפילו טלפון לחבר שלי אבל לא אני ולא הוא צריכים אוזניות חדשות כרגע... |
|
|
| Halcyon |
| quote: | Originally posted by Shahar
אתה מוכר אותן ב-350 ש"ח.
בוא נהיה קיצוניים ונגיד שמכרו לך אותן ב 500-600 ש"ח
אם הן עולות 1300 בחנויות, והן חדשות, למה שמישהו ימכור לך בכזה מחיר?
ולמה שאתה תמכור ב-350? |
קניתי אותן בפחות ממה שאמרת, אני סה"כ רוצה פחות או יותר להחזיר את ההשקעה כי הן שוכבות סתם בלי שימוש. במקומן קניתי אוזניות של טכניקס, מתאימות לי הרבה יותר פיזית |
|
|
| sh33p |
יש לך איזהשהי אסמכתא שהם נקנו לפני חודש?
אם כן אני מוכן לבוא לראות אם הם יושבות עליי טוב. |
|
|
| Glenn-Holmes |
מחיר מצוין בהחלט.
דיווח מה סטטוס המכירה נכון לכרגע?
אמנם יש לי כבר 2 אוזניות בבית אבל במחיר כזה... |
|
|
| Halcyon |
| quote: | Originally posted by sh33p
יש לך איזהשהי אסמכתא שהם נקנו לפני חודש?
אם כן אני מוכן לבוא לראות אם הם יושבות עליי טוב. |
PayPal אני יכול להראות את המכירה באיביי שמשם קניתי או קבלה של .
בינתיים פנה אליי מישהו במייל ולא ברור מה המצב כרגע. |
|
|
| Shahar |
,תסלחו לי שהעניין נשמע לי לא אמין
,אבל מי שלא יקנה את האוזניות
מוזמן לקנות ממני מרצדס סיאלקיי במחיר עלות של 800 ש"ח
כן כן, קניתי אותה באיביי והצופר לא נוח לי כשאני בא לפני מעבר חציה ולא מצליח לעצור... |
|
|
| Viber |
אל תזלזלו במה ש-350 שקל יכולים לקנות, אפילו בארץ
;)
 |
|
|
| Halcyon |
| quote: | Originally posted by Shahar
,תסלחו לי שהעניין נשמע לי לא אמין
,אבל מי שלא יקנה את האוזניות
מוזמן לקנות ממני מרצדס סיאלקיי במחיר עלות של 800 ש"ח
כן כן, קניתי אותה באיביי והצופר לא נוח לי כשאני בא לפני מעבר חציה ולא מצליח לעצור... |
לא נשמע אז אל תקנה
מה יכול להיות פה לא אמין? אוזניות חדשות עם קבלה, עובדות
ורואים עליהן שהן חדשות |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Halcyon
לא נשמע אז אל תקנה
מה יכול להיות פה לא אמין? אוזניות חדשות עם קבלה, עובדות
ורואים עליהן שהן חדשות |
לא נשמע אמין שתמכור אוזניות עם תיאור כזה במחיר כזה, בגלל שהן מגרדות לך באוזן...
רוצה לעשות החלפה האוטו בעד האוזניות? |
|
|
|
|