|
איך היו המסיבות??? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| ה 100 או ה 80 יקר ? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
100......:wtf: |
תראה אבל עם באמת זה יחי ההבדל הקטן, אז אני אדבר עם חבר שלי ואתן לו את השם המלא
ואז הוא יקבל ב 80 |
|
|
| DjNumShum |
פיכססססס
באתי באיזה 1 ככה לאניגמה
היה לי חינם אז נכנסתי
היית חצי שעה ועפתי
היה כזה מגעיל
אנשים מסריחים
90 אחוז בניפ
וגם הבנות שהיו היו מגעילות תחת
קיצר
נפילה |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
פיכססססס
באתי באיזה 1 ככה לאניגמה
היה לי חינם אז נכנסתי
היית חצי שעה ועפתי
היה כזה מגעיל
אנשים מסריחים
90 אחוז בניפ
וגם הבנות שהיו היו מגעילות תחת
קיצר
נפילה |
נסעתי לגת רימון....בחוץ מגעיל ויתרנו
נסענו לדום....בחוץ מגעיל ויתרנו
נסענו לאניגמה כבר היה 2 וחצי מגיעים ישר הנחות פה שם
חלק מאתנו נכנסו חינם חלק שילמו 50
טוב באלהים איכססססססססססססססססססס
נאמשאם מגזים היו הרבה כוסיות !!!! אבל את הרוב הכרתי אז זה לא שווה
וחוץ מזה היתה מסיבה מגעילה
חם בטירוף לא יכולתי לנשום....וברחבה בחוץ היה נחמד אבל שמעו גם את המוזיקה בחוץ וגם מה שבפנים ......פחחחחח איכססססס
בקיצר מסיבה אחת המגעילות שהייתי בחיים שלי
ומוזיקה - גוטמן הביא סט נחמד אבל ממש לא התאים לאווירה לדעתי......
לסיכום - איכסססססססססס
היום מסיבה בתל ברוך של חבר שלי....נקווה יהיה יותר טובבבבבב |
|
|
| MoSH_MaN |
| למה גוטמן הביא סט תותח! |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by yahel222
נסעתי לגת רימון....בחוץ מגעיל ויתרנולסיכום - איכסססססססססס
היום מסיבה בתל ברוך של חבר שלי....נקווה יהיה יותר טובבבבבב |
אחי גם אני יהיה שם |
|
|
| Scorchio |
ככה המסיבה היום
במה מרכזית רוברט גיטלמן ועוד תקליטן אחד שנקרא
DJ Goosh
אני מכיר אותו הוא שיא
במה שנייה יש תחרות תקליטנים
אני ועוד שני חברה
אורן הילל
שולץ
ועוד כמה תקליטנים
אין עשר יש איזה 7
אני עולה ב 2:50
שזה שעה בת זונה כי רק באיזה אחד וחצי שתיים אנשים נכנסים.
במה שלישית דאנס ו
MTV
במה רביעית
אלטרנטיבי
סלאמאת
הולך להיות סוף הדרך
מי שמחפש מסיבה של טראנס נטו
שיבוא היום
לא תתאכזבו
אני אישית הולך להפגיז להם תמנוש |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אני מת לבוא היום לסטודיו אבל אין לי כסף אחרי אתמול בניר אליהו
ורונן אני לא מבין על מה אתה מתלונן ... נכון שהמוזיקה לא הייתה משהו אבל כשיש מצב רוח אז לא מעניין אותך המוזיקה ופול אלכוהול וכוווווולם נהנו וזה בטוח... |
|
|
| Pinto |
| quote: | Originally posted by Scorchio
ככה המסיבה היום
במה מרכזית רוברט גיטלמן ועוד תקליטן אחד שנקרא
DJ Goosh
אני מכיר אותו הוא שיא
במה שנייה יש תחרות תקליטנים
אני ועוד שני חברה
אורן הילל
שולץ
ועוד כמה תקליטנים
אין עשר יש איזה 7
אני עולה ב 2:50
שזה שעה בת זונה כי רק באיזה אחד וחצי שתיים אנשים נכנסים.
במה שלישית דאנס ו
MTV
במה רביעית
אלטרנטיבי
סלאמאת
הולך להיות סוף הדרך
מי שמחפש מסיבה של טראנס נטו
שיבוא היום
לא תתאכזבו
אני אישית הולך להפגיז להם תמנוש |
צח על איזה מועדון אתה מדבר ? |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
אחי גם אני יהיה שם |
איפה בתל ברוך???
למה מה הקשר
זה של חבר שלי מהשכבה הרוב יהיו מהשכבה שלי
אבל אתה מוזמן !!!!:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
הפציצו עם הסמיילים החדשים אהההה
נדייר |
|
|
| Ariels |
אני הולך היום לעמק 51
פלינר ויובל לויים
כניסה בשבילי 20 ש"ח
(אבל אני באח"מים) |
|
|
|
|