return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
איך היו המסיבות??? (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
ה 100 או ה 80 יקר ?
MoSH_MaN
100......:wtf:
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
100......:wtf:


תראה אבל עם באמת זה יחי ההבדל הקטן, אז אני אדבר עם חבר שלי ואתן לו את השם המלא
ואז הוא יקבל ב 80
DjNumShum
פיכססססס
באתי באיזה 1 ככה לאניגמה
היה לי חינם אז נכנסתי
היית חצי שעה ועפתי
היה כזה מגעיל
אנשים מסריחים
90 אחוז בניפ
וגם הבנות שהיו היו מגעילות תחת
קיצר
נפילה
yahel222
quote:
Originally posted by DjNumShum
פיכססססס
באתי באיזה 1 ככה לאניגמה
היה לי חינם אז נכנסתי
היית חצי שעה ועפתי
היה כזה מגעיל
אנשים מסריחים
90 אחוז בניפ
וגם הבנות שהיו היו מגעילות תחת
קיצר
נפילה


נסעתי לגת רימון....בחוץ מגעיל ויתרנו
נסענו לדום....בחוץ מגעיל ויתרנו
נסענו לאניגמה כבר היה 2 וחצי מגיעים ישר הנחות פה שם
חלק מאתנו נכנסו חינם חלק שילמו 50
טוב באלהים איכססססססססססססססססססס
נאמשאם מגזים היו הרבה כוסיות !!!! אבל את הרוב הכרתי אז זה לא שווה
וחוץ מזה היתה מסיבה מגעילה
חם בטירוף לא יכולתי לנשום....וברחבה בחוץ היה נחמד אבל שמעו גם את המוזיקה בחוץ וגם מה שבפנים ......פחחחחח איכססססס
בקיצר מסיבה אחת המגעילות שהייתי בחיים שלי
ומוזיקה - גוטמן הביא סט נחמד אבל ממש לא התאים לאווירה לדעתי......

לסיכום - איכסססססססססס
היום מסיבה בתל ברוך של חבר שלי....נקווה יהיה יותר טובבבבבב
MoSH_MaN
למה גוטמן הביא סט תותח!
DjNumShum
quote:
Originally posted by yahel222


נסעתי לגת רימון....בחוץ מגעיל ויתרנולסיכום - איכסססססססססס
היום מסיבה בתל ברוך של חבר שלי....נקווה יהיה יותר טובבבבבב



אחי גם אני יהיה שם
Scorchio
ככה המסיבה היום
במה מרכזית רוברט גיטלמן ועוד תקליטן אחד שנקרא
DJ Goosh
אני מכיר אותו הוא שיא
במה שנייה יש תחרות תקליטנים
אני ועוד שני חברה
אורן הילל
שולץ
ועוד כמה תקליטנים
אין עשר יש איזה 7
אני עולה ב 2:50
שזה שעה בת זונה כי רק באיזה אחד וחצי שתיים אנשים נכנסים.
במה שלישית דאנס ו
MTV
במה רביעית
אלטרנטיבי
סלאמאת
הולך להיות סוף הדרך

מי שמחפש מסיבה של טראנס נטו
שיבוא היום
לא תתאכזבו
אני אישית הולך להפגיז להם תמנוש
NeMeSiS1234
אני מת לבוא היום לסטודיו אבל אין לי כסף אחרי אתמול בניר אליהו
ורונן אני לא מבין על מה אתה מתלונן ... נכון שהמוזיקה לא הייתה משהו אבל כשיש מצב רוח אז לא מעניין אותך המוזיקה ופול אלכוהול וכוווווולם נהנו וזה בטוח...
Pinto
quote:
Originally posted by Scorchio
ככה המסיבה היום
במה מרכזית רוברט גיטלמן ועוד תקליטן אחד שנקרא
DJ Goosh
אני מכיר אותו הוא שיא
במה שנייה יש תחרות תקליטנים
אני ועוד שני חברה
אורן הילל
שולץ
ועוד כמה תקליטנים
אין עשר יש איזה 7
אני עולה ב 2:50
שזה שעה בת זונה כי רק באיזה אחד וחצי שתיים אנשים נכנסים.
במה שלישית דאנס ו
MTV
במה רביעית
אלטרנטיבי
סלאמאת
הולך להיות סוף הדרך

מי שמחפש מסיבה של טראנס נטו
שיבוא היום
לא תתאכזבו
אני אישית הולך להפגיז להם תמנוש


צח על איזה מועדון אתה מדבר ?

yahel222
quote:
Originally posted by DjNumShum



אחי גם אני יהיה שם


איפה בתל ברוך???
למה מה הקשר
זה של חבר שלי מהשכבה הרוב יהיו מהשכבה שלי
אבל אתה מוזמן !!!!:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
הפציצו עם הסמיילים החדשים אהההה
נדייר
Ariels
אני הולך היום לעמק 51
פלינר ויובל לויים
כניסה בשבילי 20 ש"ח
(אבל אני באח"מים)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement